
Orange nie ma już iPhone'ów?
#251
Napisano 29 września 2010 - 14:27
#252
Napisano 29 września 2010 - 14:28
#253
Napisano 29 września 2010 - 14:53
#254
Napisano 29 września 2010 - 15:04
#255
Napisano 29 września 2010 - 15:10

#256
Napisano 29 września 2010 - 15:13
#257
Napisano 29 września 2010 - 15:16
#258
Napisano 29 września 2010 - 15:25
Właśnie dostałem dwa maile (jeden do mnie, drugi do żony) o następującej treści:
Witamy
Numer zamowienia: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Status zamowienia: Zgoda na kontynuację
Witaj
Dziekujemy za zlozenie zamowienia w Sklepie Orange.
Dane podane w Twoim zamowieniu zostaly pozytywnie zweryfikowane. Wkrotce dostaniesz e-maila z informacja, ze przesylka zostala juz do Ciebie wyslana.
Czyli chyba wszystko na dobrej drodze
Dzisiaj pani do mnie dzwoniła 'ręcznie mnie zweryfikować'

Potem dostałem email:
"status zamówienia:realizowane po weryfikacji ręcznej"
#259
Napisano 29 września 2010 - 20:29
Udało mi się zamówić na 501700700 na przedłużenie umowy w poniedziałek. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Śledzę ten wątek od dłuższego czasu.
Ja też załapałem się w poniedziałek telefonicznie - Pani powiedziała, że zostało na ten moment 47 sztuk i przyjęła zamówienie na przedłużenie umowy bez problemu. Ale się ucieszyłem po przeczytaniu wszytskich Waszych komentów w tym wątku.
Dziś u mnie w południe był inny przedstawiciel z iPhonem,ale sprawdził, że tam moje zlecenie w sklepie jest w realizacji i ustaliliśmy, że trudniej byłoby anulować tamto zlecenie i wziąć telefon od niego, więc zostawiłem tak jak było - przez sklep.
Popołudniu zadzwoniłem na 501700700 ustalić, kiedy mogę się spodziewać się przesyłki - i wiecie co usłyszałem! "Jest błąd w zamówieniu, wynikający z tego, że jednak zabrakło telefonów. Zamówienie zostanie automatycznie anulowane i od poniedziałku mam ponownie próbować zamówić przez stronę. Nie zadzwoniliśmy do Pana bo jeszcze nie zdążyliśmy"
SKANDAL!!!
Moim zdaniem olewają klientów przedłużających umowę, którzy i tak mają jeszcze kilka miesięcy trwania umowy i mogą sobie poczekać. Co innego nowe aktywacje - a zwłaszcza ludzie przechodzący z innych sieci.
Zadzwoń sobie sprawdzić - żebyś nie był później zaskoczony
#260
Napisano 29 września 2010 - 21:19
#261
Napisano 29 września 2010 - 21:26
#262
Napisano 30 września 2010 - 08:32
#263
Napisano 30 września 2010 - 08:34
#264
Napisano 30 września 2010 - 08:37

#265
Napisano 30 września 2010 - 08:51
#266
Napisano 30 września 2010 - 09:06
#267
Napisano 30 września 2010 - 09:14
#268
Napisano 30 września 2010 - 09:23

#269
Napisano 30 września 2010 - 10:18
#270
Napisano 30 września 2010 - 10:24
#271
Napisano 30 września 2010 - 10:42
Znudziło mnie to czekanie. Raz już zamówiłem iphone4, dzwoniłem 3 razy do konsultantów i potwierdzałem, po kilku dniach w przesyłce przyszedł iphone 3GS. Złożyłem reklamację i po miesiącu odpisali, w skrócie, żebym spadał na drzewo z pretensjami. Więc spadam na drzewo do innej sieci. Po 10 latach.
To nie fajnie Ci zrobili.Mi przynajmniej uznali reklamację ale od miesiąca nie mogę doprosić o telefon i generalnie jak do 9(czyli wtedy kiedy im mija 30 dni na przysłanie mi telefonu)nie dostanę tego iPhone'a to zaczynam rozmawiać z Erą i Plusem o możliwości przeniesienia całej firmy i oferty:]
#272
Napisano 30 września 2010 - 10:56
#273
Napisano 30 września 2010 - 12:27
#274
Napisano 30 września 2010 - 13:08
#275
Napisano 30 września 2010 - 15:30
---------- Wpis dodano o 14:30 ---------- Poprzedni wpis dodano o 12:30 ----------
jak by co to 32 gb jest dostępne
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych