Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z iTunes 10


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 neonfx

neonfx
  • 154 postów

Napisano 09 września 2010 - 16:31

Nie wiedzialem gdzie to napisac Mam taki problem z iTunes 10 zadna z przegladarek nie widzi ze na komputerze jest zainstalowany iTunes 10 Przegladarki to IE i Chrome Programy typu iFunbox tez nie widza iTunes ale iPhone laczy sie bez problemu iTunes automatycznie sie uruchamia gdy podlaczam iPhona nie wiem w czym lezy problem?? Windows 7 32Bit

#2 iLuk45z

iLuk45z
  • 607 postów
  • SkądŁDZ/Swansea

Napisano 09 września 2010 - 17:46

odinstaluj iTunes restart kompa i ponowna instalacja... to może pomóc jeśli nie będziesz szukać dalej...

#3 neonfx

neonfx
  • 154 postów

Napisano 09 września 2010 - 21:30

nie pomaga

#4 iLuk45z

iLuk45z
  • 607 postów
  • SkądŁDZ/Swansea

Napisano 10 września 2010 - 00:17

której wersji IE używasz? zainstaluj FF wejdź TUTAJ kliknij View in iTunes i zobacz co się stanie...

#5 neonfx

neonfx
  • 154 postów

Napisano 10 września 2010 - 13:01

wyskoczylo okienko z Ostrzezeniem Firefox nie jest wstanie otworzyctego adresu, poniewaz protokul "itms" nie jest przypisany do zadnego programu. takie cos mam

#6 iLuk45z

iLuk45z
  • 607 postów
  • SkądŁDZ/Swansea

Napisano 10 września 2010 - 17:17

i w tym okienku, powinna być też opcja wyboru aplikacji by móc ją przypisać. Jeśli nadal to nie pomoże, załóż nowe konto użytkownika, zainstaluj FF lub chrome potem iTunes i zobacz co się stanie...

#7 stojak1030

stojak1030
  • 2 186 postów
  • SkądŻary, Poland

Napisano 10 września 2010 - 17:19

U mnie po aktualizacji Chrome do wersji 6 też nie widzi, że mam zainstalowane. Ale trzeba sobie jakoś radzić.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych