
Gry obsługujące żyroskop.
#1
Posted 05 September 2010 - 13:32
#2
Posted 05 September 2010 - 13:56
#3
Posted 05 September 2010 - 15:48
#4
Posted 05 September 2010 - 16:01
#5
Posted 05 September 2010 - 16:06
#7
Posted 05 September 2010 - 19:29
#8
Posted 05 September 2010 - 20:26
#9
Posted 06 September 2010 - 13:02
Real racing tez mam, nie widze żeby to działało, jedynie skrecanie
A co chciałbyś wybierać wyścig za pomocą żyroskopu?


#10
Posted 06 September 2010 - 13:06
#11
Posted 06 September 2010 - 13:16
Przecież za skręcanie w RR odpowiada akcelerometr a nie żyroskop...
Skrecanie moze byc zrealizowane za pomoca i tego i tego jednak zyroskop jest znacznie bardziej precyzyjny i szybszy (ma mniejsza bezwladnosc) wiec dlaczego by nie uzywac takowego jezeli jest dostepny?
#12
Posted 06 September 2010 - 14:21

#13
Posted 06 September 2010 - 20:10
#14
Posted 08 September 2010 - 12:17
#15
Posted 19 December 2010 - 22:06
Zen Bound? W jaki sposob to odpalic? mi nie działa, tzn obracam sie wokol osi i nic....Zen
#16
Posted 20 December 2010 - 10:10
#17
Posted 20 December 2010 - 10:15
With this version Real Racing adds support for the iPhone 4 gyroscope to provide more responsive and accurate controls for iPhone 4 users in addition to accelerometer-based controls.No dlaczego by nie?
Ale Real Racing go nie używa, dlatego został błędnie wymieniony w tym temacie. EOT
Ten update pojawil sie w lipcu. 2 miesiace przed twoimi "rewelacjami"
no i wlasnie masz obracac obiektami wokol ich osi nawijac sznurekZen Bound? W jaki sposob to odpalic? mi nie działa, tzn obracam sie wokol osi i nic....
#18
Posted 23 December 2010 - 13:40
#19
Posted 23 December 2010 - 23:23
Dark Nebula 1 i 2
wykorzystuje accelerometer
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users