Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Pendrive na Macu

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 TheMoonwalls-c1df9413b1

TheMoonwalls-c1df9413b1
  • 678 postów

Napisano 16 sierpnia 2010 - 19:54

Witam serdecznie, Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o Maci (to mój pierwszy), stąd to pytanie. Mianowicie, mam pendrive SanDisk, sformatowany jako FAT32 i z nagraną zawartością poprzedniego komputera. Wkładam go do portu USB w Macu i... nie wiem jak dostać się do jego zawartości :) Pod Disk Utility pendrive jest widziany, ale za żadne skarby nie wiem jak skopiować jego zawartość na dysk. Dziękuję serdecznie i pozdrawiam.

#2 ftpd

ftpd

Nie.

• 24 308 postów

Napisano 16 sierpnia 2010 - 19:59

W Finderze będzie po lewej stronie (w Sidebarze). Albo na Desktopie. Reszta jak w windowsie, klika się.

#3 TheMoonwalls-c1df9413b1

TheMoonwalls-c1df9413b1
  • 678 postów

Napisano 16 sierpnia 2010 - 20:19

Dziękuję za odpowiedź, ale problem jest taki, że Mac nie widzi tego Pendrive'a i nie ma go ani na Desktopie, ani w Finderze. Pojawia się tam dopiero po sformatowaniu go jako Mac OS X Extended (Journaled). A przy takim sformatowaniu nie widzi go Windows, z którego chcę zgrać pliki. Pozdrawiam.

#4 ftpd

ftpd

Nie.

• 24 308 postów

Napisano 16 sierpnia 2010 - 20:29

To szkoda, że nie napisałeś tego od razu. Sformatuj może na fat32 czymś innym, niż windowsem (w Disk Utility też się da).

#5 TheMoonwalls-c1df9413b1

TheMoonwalls-c1df9413b1
  • 678 postów

Napisano 16 sierpnia 2010 - 20:35

Właśnie to zrobiłem i też kicha. Nawet po sformatowaniu go jako FAT32 w Disk Utility, Mac nie chce otworzyć zawartości. Po stworzeniu dwóch partycji - jednej FAT32 i drugiej Mac OS X Extended (Journaled), to Windows widzi tylko FAT, a Mac widzi tylko Mac.

#6 Smoczy

Smoczy
  • 4 066 postów
  • SkądPrzemyśl

Napisano 16 sierpnia 2010 - 20:39