Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Błagam o pomoc! Problem z napędem DVD w MacBook

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 szymon0919

szymon0919
  • 3 postów

Napisano 02 sierpnia 2010 - 21:46

Od paru dni jestem posiadaczem MacBook'a 13'3.
Mowie szczerze i otwarcie ze jestem totalnie zielony... :(
Moj problem : chce wlozyc jaka kolwiek plyte do napedu i naped ja w pewnym momecie wciagnie po chwili cholernie glosno chodzi, jak by w srodku wyginal plyte na wszystkie strony....i tak z kazda jest, a po chwili sa ja wypluwa... :( nie wiem co moze byc przyczyna, prubowalem próbowałem szukac na roznych forach i nic z tego... :?
bardzo bym prosil o bardzo szczegolowe wyjasnienie mojego problemu.
a wlasnie dodam, ze maca kupilem uzywanego...ale byl kupione od kumpla z firmy, ktory z niego kozystal i mowi ze wszystko musi byc dobrze, ze nie mial od problemu...jest poki co bardzo podlamany ale mam nadzieje ze mi pomozecie :smile: przez to nie moge na nowa nawet systemu postawic:-|

JESLI W ZLYM MIEJSCU NAPISALEM TEN "POST" TO PRZEPRASZAM, ALE JESTEM ROZKOJARZONY TYM PROBLEMEM.

---------- Wpis dodano o 21:46 ---------- Poprzedni wpis dodano o 21:44 ----------

sorki tez za bledy, ale to wszystko mnie dokoncentruje :/

#2 Iro

Iro
  • 6 955 postów

Napisano 02 sierpnia 2010 - 21:48

Troche mało informacji. Nie piszesz czy sprzęt jest nowy, czy używany. Jeśli używany, to normalne, że MB nie czyta płytek, bo większość napędów nawet roku nie dożywała.

#3 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 02 sierpnia 2010 - 21:50

Nie spotkałem się z takim problemem, jeżeli to nowy to daj do naprawy. Przed oddaniem był zadzwonił do serwisu i opisał problem.

#4 martivip

martivip
  • 225 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 sierpnia 2010 - 21:51

walnięty, albo zanieczyszczony napęd cd/dvd

rozbierz przeczyść i zobaczysz czy trzeba kupować nowy napęd.