Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Pogwarancyjna wymiana uszkodzonego komputera na nowy?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 t.sikora

t.sikora
  • 657 postów

Napisano 15 lipca 2010 - 20:22

spotkała mnie ostatnio dość oryginalna przyjemność kilkukrotnego (sic!!!) nawiedzenia autoryzowanego serwisu Apple na Bitwy Warszawskiej w Warszawie (bez nazwy, żeby nie być posądzonym o kryptoreklamę) z MBP 15" wyposażonym w nieszczęśliwą nvidię 8600 (szczegóły tutaj)

oryginalne w tym jest to, że w ciągu 9 miesięcy ta sama wada wystąpiła 5 (słownie: PIĘĆ) razy - pomimo ciągłej wymiany karty graficznej (a właściwie to całej płyty głównej, z którą karta jest zintegrowana) i pozytywnych testów po naprawie, problem pojawiał się znowu (może to ja mam jakieś paranormalne właściwości psucia kat graficznych?:)

po 5. wizycie postanowilem zadzwonić do AppleCare pod nr 00800-4411875 i wylać swoje żale, nie spodziewając się, emaptii czy w ogóle jakiegokolwiek współczucia

jakież było moje zdziwienie, kiedy tego samego dnia odzwoniła do mnie niezwykle miła Pani i zaproponowała mi ... wymianę MBP 2.1 (z roku 2007!!) na najnowszą linię MBP z procesorem i5.....
cały porces wymiany potrwał tydzień...

dla mnie szok - pozytywny szok - czy to normalna procedura Apple? czy ktoś z Was spotkał się z takim przypadkiem na "własnej skórze" (poza wymianą wadliwych iP w Regenersis)?

pozdro

#2 Riddle

Riddle
  • 1 631 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 lipca 2010 - 21:31

No to pogratulować nowego maczka. Te karty z serii 8*** to było błogosławieństwo, kiedy wyszły były wydajne, a kiedy przyszła nowa generacja psuły się i pozwalały konsumentowi na otrzymanie nowszej karty bez opłat. Moja 8800GTS trzy razy była w serwisie, potem oddali pieniądze i kupiłem GTX260, a i parę stów jeszcze zostało:)

#3 myapple_123

myapple_123
  • 776 postów

Napisano 29 września 2010 - 22:00

No i ktora firma by sie tak zachowala ? Super ! Tylko nie chwal sie tak, bo zaraz sie znajdzie grono naciagaczy ;)

#4 szachs

szachs
  • 42 postów
  • SkądWieliszew

Napisano 29 września 2010 - 22:11

No i ktora firma by sie tak zachowala ? Super ! Tylko nie chwal sie tak, bo zaraz sie znajdzie grono naciagaczy ;)


Dell?

#5 _igi

_igi
  • 3 154 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 30 września 2010 - 20:09

Ooooo, w moim też karta dogorywa :E Takie podejście do klienta lubię, po coś się płaci te 8-9 tysiaków za laptopa ;)

#6 bimusiek

bimusiek
  • 106 postów
  • SkądSosnowiec, Poland, Poland

Napisano 30 września 2010 - 20:25

No i ktora firma by sie tak zachowala ? Super ! Tylko nie chwal sie tak, bo zaraz sie znajdzie grono naciagaczy

HP mi zwrócił pieniądze za lapka po potrzaskaniu matrycy całej (z nerwów walnął tata pięścią)...




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych