Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem - "Brak karty SIM"


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 ghty

ghty
  • 136 postów
  • SkądBournemouth

Napisano 15 lipca 2010 - 16:34

Witam. Pytanie do uzytkownikow iPhone 4. W moim od momentu kupienia co kilka dni pojawia mi sie informacja "Brak karty sim". Karte ktora uzywam, to oryginalna microsim od angielskiego O2. Zdazylem przetrzasnac juz forum angielskojezyczne i pojawia sie coraz wiecej ludzi z takim bledem. Ktos mial podobna sytuacje?

Pozdrawiam.

[NICKMOD]majkool[/NICKMOD]
[MOD]Temat przeniesiony z działu "iPhone - Rozmowy ogólne". ;)
W TYM DZIALE NIE ZADAJEMY PYTAŃ - ZASADY
[/MOD]


#2 razr

razr
  • 1 664 postów
  • SkądKatowice, SI

Napisano 15 lipca 2010 - 16:47

Ja na szczęście się jeszcze nie skarżę. Nie trzęsiesz telefonem za bardzo? Mi w 3GS po jeździe na rowerze pojawiał się taki komunikat.

#3 Meteor

Meteor
  • 2 postów

Napisano 15 lipca 2010 - 18:49

Mam ten sam błąd od momentu kupienia iphone 4. Raz używam telefonu i ten błąd nie wyskoczy mi przez dwa dni a czasem pojawia się w kółko co chwilę, wydaję mi się że to błąd czysto sprzętowy i czeka nas wymiana iphonea na nowy.Dodam że błąd wyskakuję często gdy iphonea używam w aucie jako nawigacji. Używam także oryginalnego micro sima z O2 Irlandzkiego i byłem wymienić sim już dwa razy, myślałem że to problem z kartami micro sim i wyciąłem standard sima i błąd ten sam. W dodatku kumpel który zakupił iphone w tym samym sklepie ze mną nie ma żadnych kłopotów.

#4 Alex007

Alex007
  • 820 postów

Napisano 15 lipca 2010 - 18:50

Mój nie ma problemów z sim. Jest problem z tacką sim. Sprawdź na innej.

#5 swiety74

swiety74
  • 773 postów
  • SkądKatowice

Napisano 15 lipca 2010 - 18:55

Trzeba podkleic tacke. Gdzieś widziałem opis jak to zrobić.

#6 casti

casti
  • 437 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 15 lipca 2010 - 20:10

Podkleić tacke? Ludzie, rozumiem, jakby telefon miał z 5lat to można takie zabiegi robić ,bo jasnym jest, że telefon po takim czasie może się popsuć. ale nie telefon który ma parę miesięcy!! Dla Mnie powinieneś od razu reklamować telefon, bo to już jest śmieszne a zarazem osłupiające, by telefon, który kosztuje pare tysięcy pisał o braku karty...

#7 ghty

ghty
  • 136 postów
  • SkądBournemouth

Napisano 26 lipca 2010 - 20:33

Okej, odswieze troche temat ;) Mianowicie mojego iPhone 4 kupilem w dniu premiery (wersja 32GB). Od pierwszego dnia pojawial mi sie problem z karta sim "brak karty sim". Jedyna opcja bylo wyl i wl. telefonu albo wlaczenie i wylaczenie trybu "Samolot" - co oczywiscie nie jest docelowym rozwiazaniem. Wymienilem karte sim na funkiel nowa i dalej to samo. Robilem Restore i nic nie pomoglo. Zadzwonilem z ciekawosci do najblizszego mi Apple Store , za nim dopchalem sie minelo 31 minut sluchania muzyki :) po czym dowiedzialem sie ze nie maja w ogole iPhonow 4 na stanie i nie wiedza w sumie kiedy nadejda nastepne, a jak zrobili liste przedsprzedazy jeszcze przed premiera (tj 24 czerwca) to sa na tej liscie jeszcze ludzie ktorzy czekaja na swoj telefon tak ze nawet jak beda mieli nowa dostawe to najpierw dostana Ci czekajacy. Druga sprawa jest taka ze dzwonilem do swojego operatora (O2 UK) i pan raczyl mi laskawie powiedziec zebym sie przeszedl z telefonem do Apple store (jak mu powiedzialem o co chodzi z applestore) albo zebym poszedl do salonu o2 i tam zglosil awarie. Ta rozmowa byla przed chwila tak ze do salonu o2 najwczesniej wybiore sie dopiero w czwartek (a to z racji godzin pracy) i wtedy bede wiedzial wiecej, ale mam dziwne przeczucie ze zostane znowu gdzies odeslany. Tak czy inaczej w moim miescie w zadnym salonie o2 nie maja na stanie iPhone 4 tak ze napewno nic na miejscu nie zostanie zalatwione. Ma ktos jeszcze problem z "no sim card installed" ? :)

#8 swiety74

swiety74
  • 773 postów
  • SkądKatowice

Napisano 26 lipca 2010 - 20:49

Tacka ma taką wypustkę na środku. W to miejsce warto dokleić kawałek np. filcu lub taśmy klejącej i powinno pomóc. Gdzieś był nawet tutorial na ten temat w necie.

#9 Dawid Szypulski

Dawid Szypulski

  • 5 535 postów
  • Płeć:
  • SkądBiałystok

Napisano 26 lipca 2010 - 23:00

Ja nie zauważyłem żadnego problemu z tacką czy kartą. W czwartek goń do salonu i domagaj się nowego modelu.

#10 markus270393

markus270393
  • 56 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 27 lipca 2010 - 01:32

Czasami warto być "krajem trzeciego świata" gdyż możemy dostać już finalną wersję iP4 a nie beta. GHTY leć i wymieniaj, bo śmieszne jest to, że telefon wart 3000 zł pokazuje takie cuda.....

#11 ghty

ghty
  • 136 postów
  • SkądBournemouth

Napisano 27 lipca 2010 - 10:51

Swiety74: Zrobie tak gdy moj telefon bedzie juz po okresie gwarancji. Dopoki mam na niego gwarancje nawet mi do glowy nie przychodzi zeby telefon za 600 funtow naprawiac wlasnorecznie jakas tasma :) Dawid: tak zrobie, tylko zniecheca mnie fakt ze wszystkie salony w moim miescie nie maja iphone 4 na stanie , wszystko jest wyprzedane i napewno czas naprawy/wymiany sie przedluzy, ale tak czy siak na sto procent sie przejde i zobacze co uda mi sie osiagnac markus270393: tak tez zrobie, pozdrawiam przy okazji Rzeszow ;) (moje miasto rodzinne) :P

#12 dredg

dredg
  • 2 452 postów
  • SkądVendin les Béthune

Napisano 27 lipca 2010 - 12:24

Ciekawy problem, tacka w 4 wyglada na solidniejsza... Na szczescie takich cudow nie mam .

markus270393: tak tez zrobie, pozdrawiam przy okazji Rzeszow ;) (moje miasto rodzinne) :P


Moje tez (-:

#13 ghty

ghty
  • 136 postów
  • SkądBournemouth

Napisano 31 lipca 2010 - 22:36

No dobra, iPhona dzisiaj oddalem do naprawy w salonie O2. Koles co go przyjmowal jakis w ogole niewysrany byl i wygladalo jakby za kare tam pracowal no ale nic. Na pytanie ile to potrwa powiedzial "Moze tydzien, moze dwa". Tak ze teraz czekam i napisze jak juz cos bedzie wiecej wiadomo.

#14 ghty

ghty
  • 136 postów
  • SkądBournemouth

Napisano 12 sierpnia 2010 - 16:31

Uaktualnienie. Wczoraj dostalem smsa od O2 ze moj iPhone jest juz w trakcie drogi do salonu, dzisiaj rano zadzwonil pan z salonu ze telefon jest juz na miejscu i jest gotowy do odebrania. Pojechalem zaraz po pracy, dostalem nowiusienkiego iPhona 4. Na wymiane telefonu na nowy nie moge narzekac, jedynie co to ze zajelo to im razem 12 dni, no ale lepsze to niz jakies problemy :) Pozdrawiam i zycze podobnych "sukcesow" innym, ktorzy beda borykali sie z tym problemem.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych