Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iMac pika i nie włącza się... Co robić?! :(


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jacek Janis

Jacek Janis
  • 2 postów
  • SkądTarnów

Napisano 13 lipca 2010 - 21:21

Cześć Mam pewnien problem. Posiada iMac 7.1 to jest iMac Alu 20 cali 2.0GHz C2D Dziś podczas stanu "uśpienia" zresetował się sam i już się nie włączył. Podczas uruchamiania wydaje dzwięk: pik pik pik piiiiiiik piiiiiiik piiiiiiik pik pik pik i ponownie się resetuje i pikanie się powtarza. Ekran nie reaguje klawiatura też. Co robić?! iMac był kupiony w czerwcu 2008 roku w iSpocie czyli jeśli dobrze kojarze (1 rok gwarancji) jest już po gwarancji. Ostatnio wymieniałem pamięc z 1GB na 4GB ale pracował bez żadnego problemu. Stało się to nagle. Pomocyyyyy!

#2 BiM Service

BiM Service

    user_jgora

  • 972 postów
  • SkądJelenia Góra

Napisano 13 lipca 2010 - 21:39

a sprawdz na starych pamieciach, a noz widelec...

#3 cecef5961c

cecef5961c
  • 305 postów

Napisano 13 lipca 2010 - 21:39

Takie pikanie może wskazywać na problem z pamięcią ram. Napisałeś, że ostatnio wymieniłeś pamięci na 4 gb... Spróbuj uruchomić komputer na oryginalnej kości 1 gb którą miałeś przed wymianą pamięci na 4 gb. user_jgora mnie uprzedził XD

#4 Jacek Janis

Jacek Janis
  • 2 postów
  • SkądTarnów

Napisano 13 lipca 2010 - 21:46

Ok dzięki. Wyciągnąłem jedną kość pikało. Wyciągnełem drugą już nie ;) to znaczy że jedna jest walnięta. Ale czy to możliwe że tak nagle i bez powodu to się stało? Dzięki wielkie za pomoc i szybką odpowiedź!!!

#5 BiM Service

BiM Service

    user_jgora

  • 972 postów
  • SkądJelenia Góra

Napisano 14 lipca 2010 - 11:03

nikt nie diagnozuje tak szybko i tak dobrze jak forum myapple ;)

#6 wesoly0209

wesoly0209
  • 12 postów

Napisano 09 kwietnia 2014 - 12:22

ok mam podobny problem tylko ze u mnie ram działa czy walnięta jest płyta główna ??iMac 21.5 mid 2010

#7 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 09 kwietnia 2014 - 18:43

A może mniej lakonicznie? Opisz dokładniej problem.


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych