Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Pomocy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 emilyyy777

emilyyy777
  • 1 postów

Napisano 07 lipca 2010 - 15:54

Witam! Nie wiem czy piszę w dobrym temacie, jezeli nie to bardzo przepraszam. Mam problem z iPodem, mam go już od jakiś 4 lat i do tego czasu nie było żadnego problemy, piosenki przeciągałam zawsze na liste utworów klikałam "synchronizuj z iPodem" i piosenki się nagrywały. Od kilku dni mam problem, piosenki nie chcą się już tak nagrywać, przycisk "synchronizuj z iPodem" jest szary i nie da sie go przycisnąć. Oto diagnoza: Microsoft Windows XP Home Edition Dodatek Service Pack 3 (Build 2600) MSI MS-6702E iTunes 9.2.0.61 QuickTime 7.6.6 FairPlay 1.8.20 Apple Application Support 1.3 Biblioteka uaktualnień iPoda 9.2d4 Sterownik CD 2.2.0.1 Sterownik CD DLL 2.1.1.1 Urządzenie przenośne Apple 3.1.0.62 Sterownik przenośnych urządzeń Apple (Apple Mobile Device Driver) nie został znaleziony. Bonjour 2.0.2.0 (214.3) Numer seryjny iTunes 83DD35454B09D6CB Obecny użytkownik jest administratorem. Bieżąca data i czas to 2010-07-07 16:43:51. iTunes nie pracuje w trybie bezpiecznym. Składanie przyspieszane przez WebKit jest włączone. Technologia HDCP nie jest obsługiwana. Informacje o monitorze wideo NVIDIA GeForce FX 5700VE **** Informacje o zewnętrznej wtyczce **** Żadne zewnętrzne wtyczki nie są zainstalowane. **** Testy połączenia z siecią **** Informacja o karcie sieciowej Nazwa karty: {8B7C416B-7D8D-408F-A022-4BDB4DEF4574} Opis: Karta Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC - Sterownik miniport Harmonogramu pakietów Adres IP: 192.168.0.100 Maska podsieci: 255.255.255.0 Domyślna brama: 192.168.0.1 Włączony DHCP: Tak Serwer DHCP: 192.168.0.1 Otrzymana dzierżawa: Wed Jul 07 15:15:54 2010 Dzierżawa wygasa: Wed Jul 14 15:15:54 2010 Serwery DNS: 90.156.99.254 90.156.99.254 192.168.0.1 Aktywne połączenie: Połączenie LAN Połączone: Tak W sieci: Tak Używa modemu: Nie Używa LAN: Tak Używa proxy: Nie Obsługa SSL 3.0: Włączone Obsługa TLS 1.0: Włączone Informacja o zaporze sieciowej Zapora sieciowa Windows jest wyłączona. Udała się próba połączenia z witryną Apple. Udała się próba połączenia z iTunes Store. Udała się próba bezpiecznego połączenia z iTunes Store. Udało się bezpieczne połączenie z serwerem aktywacji iPhone'a. Ostatni poprawny dostęp do sklepu był 2010-07-07 16:32:04. **** Testy napędu CD/DVD **** LowerFilters: PxHelp20 (2.0.0.0), UpperFilters: GEARAspiWDM (2.2.0.1), L: HL-DT-ST CD-ROM GCR-8520B, Rev 1.00 Napęd jest pusty. K: LITE-ON DVDRW SOHW-1673S, Rev JS05 Napęd jest pusty. **** Testy połączenia z urządzeniem **** iPodService 9.2.0.61 jest obecnie uruchomiony. iTunesHelper 9.2.0.61 jest obecnie uruchomiony. Apple Mobile Device service 3.1.0.0 jest obecnie uruchomiony. Kontrolery USB: Uniwersalny kontroler hosta USB VIA Rev 5 lub nowszy. Urządzenie działa poprawnie. Rozszerzony kontroler hosta do USB VIA. Urządzenie działa poprawnie. Nie znaleziono kontrolera hosta FireWire (IEEE 1394). Informacja o podłączonych urządzeniach: JHA'S IPOD (H:\), iPod nano (2. generacja) posiada oprogramowanie sprzętowe w wersji 1.1.3 Numer seryjny: YM7161KVVQK Szybkość magistrali: 61440 **** Testy synchronizacji urządzenia **** Nie znaleziono iPoda, iPhone'a ani iPada. Bardzo prosze o pomoc!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych