Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPad - pierwsze uruchomienie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tr0n

Tr0n
  • 22 postów

Napisano 07 lipca 2010 - 14:50

Kupilem dzisiaj iPada. Probuje podlaczyc go do iTunes ale komputer nie widzi iPada. Sprawdzilem na dwoch komputerach (PC i MAC), sprawdzilem inny kabel. Cos jeszcze moge zrobic czy kwalifikuje sie to na serwis? Na iPadzie jest caly czas obrazek nakazujacy podlaczyc urzadzenie do iTunes

#2 nearr

nearr
  • 13 postów

Napisano 07 lipca 2010 - 15:02

nie jestem pewny ale nie wiem czy nie mozesz miec tego problemu przez stara wersje itunes - sprobuj zaktualizowac

#3 nitr0

nitr0
  • 850 postów
  • SkądGryfino, Poland

Napisano 07 lipca 2010 - 15:10

jeżeli nie masz najnowszej wersji iTunes to tak jak mówi nearr zrób update. drugą optymistyczną wersją jest to, że to dwa kable były złe ;)

#4 Fifty-50

Fifty-50
  • 3 314 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 07 lipca 2010 - 16:29

Albo kupiłeś jakąś podróbę czy coś ;) Nie no, zrób tak jak mówią poprzednicy, zaktualizuj iTunes.

#5 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 07 lipca 2010 - 16:52

Mialem to samo. Recepta podana wyzej, aktualizacja do najnowszej wersji itunes.

#6 Turbo

Turbo
  • 526 postów

Napisano 07 lipca 2010 - 20:44

Zrób najlepiej całą aktualizacje systemu. Kliknij na jabłko w lewym górnym roku ekranu i wybierz opcje "Uaktualnienia..." Postępuj zgodnie z instrukcją. Po zakończeniu najlepiej uruchom ponownie komputer. Moim zdaniem mała jest szansa, aby kabel w zestawie był wadliwy... Wyjmij kartę SIM, jeżeli takowa jest włożona.

#7 Tr0n

Tr0n
  • 22 postów

Napisano 07 lipca 2010 - 21:36

Niestety nic nie pomaga, bateria się ładuje ale nie da się przeprowadzić instalacji sprzętu. Jutro pojadę do sklepu gdzie kupiłem i spróbujemy tam zobaczyć ale obawiam się, że pojedzie do serwisu. Kupiłem pierwszą rzecz od Apple, stwierdziłem że dość krytykowania bez podstaw - i proszę mój sceptycyzm został hmmm.... chyba nagrodzony ;) - teraz mogę pełnoprawnie narzekać. Mam nadzieję że serwis maja lepszy niż Nikon w Polsce :evil:

#8 marcin0903

marcin0903
  • 410 postów
  • SkądOpole

Napisano 07 lipca 2010 - 21:43

Że tak się spytam, do jakiego serwisu :) - bo na pewno nie Apple ;).. Cortland ani iSource (a tym bardziej Regeneris, czy jak im tam), nie serwisują iPadów, bo po prostu nie ma ich oficjalnie w Polsce ;) - jak coś to mów sprzedawcy, że chcesz nowego, bo od razu był zepsuty, więc jak dla mnie powinien wymienić od ręki, jeśli nie jest jakimś krętaczem ;)

#9 Tr0n

Tr0n
  • 22 postów

Napisano 07 lipca 2010 - 22:15

iPada kupiłem w Niemczech w oficjalnym sklepie Apple. Nie maja drugiego na wymianę i spodziewają się kolejnej dostawy za około miesiąc więc z tą wymianą trochę kiepsko to wygląda. Jak uda się odzyskać gotówkę to będzie ok, mam nadzieje że nie będę czekał na wymianę miesiąc czasu. Jeszcze takie głupie pytania: - Bateria do instalacji nie musi być na 100%? - bo jak wyjąłem z pudelka to było 87% i nie podłączałem do ładowania - iTunes 9.2.0.61 - najnowszy?

#10 biblo

biblo
  • 432 postów

Napisano 07 lipca 2010 - 22:49

(...)
- iTunes 9.2.0.61 - najnowszy?


Tak...

#11 marcin0903

marcin0903
  • 410 postów
  • SkądOpole

Napisano 07 lipca 2010 - 23:12

Tr0n - w takim razie walcz o gotówkę i kup nowego, jak już się pojawią, albo po prostu zamów przez Apple Online Store (jeśli mieszkasz w Niemczech, jeśli w PL, to czekaj na dostawę ;))

#12 wero

wero
  • 4 postów

Napisano 07 listopada 2010 - 00:04

Hej, witaj, znalazlam tylko CIEBIE, mam dzis nowego iPada i dokladnie ten sam problem:(

Prosze pomoz mi Czy udalo Cie jakos rozwiazac ten problem? jestem zalamana bo iPad przylecial USA:( dziekuje z gory za odpowiedz!!

Niestety nic nie pomaga, bateria się ładuje ale nie da się przeprowadzić instalacji sprzętu. Jutro pojadę do sklepu gdzie kupiłem i spróbujemy tam zobaczyć ale obawiam się, że pojedzie do serwisu.

Kupiłem pierwszą rzecz od Apple, stwierdziłem że dość krytykowania bez podstaw - i proszę mój sceptycyzm został hmmm.... chyba nagrodzony ;) - teraz mogę pełnoprawnie narzekać. Mam nadzieję że serwis maja lepszy niż Nikon w Polsce :evil:



---------- Wpis dodano o 00:04 ---------- Poprzedni wpis dodano o 00:01 ----------

Tr On, witaj, nie wiem czy poprzednia wiadomosc napisalam dobrze, bo pierwszy raz tu jestem. Czy udalo Ci sie rozwiazac ten problem przy uruchomieniu? Ja mam dokladnie to samo..:( pls help, dziekuje!!
w

#13 niekumaty

niekumaty
  • 250 postów

Napisano 08 listopada 2010 - 21:31

Mój iPad synchronizuje się z laptopem tylko przez jeden jedyny port USB, a w komputerze mam ich 4. Problem nieładowania baterii z USB to raczej norma, mało który sprzęt ma takie napięcie na USB, żeby go naładować - pozostaje z gniazdka w ścianie :)

#14 aerO^

aerO^
  • 894 postów

Napisano 09 listopada 2010 - 01:20

I jak udało się rozwiązać ten problem , też mam zamiar sprowadzić sobie iPada przez osoby postronne , które nie beda moglby go prawdopodobnie sprawdzic czy jest sie czego obawiac?

#15 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 09 listopada 2010 - 08:50

Nie ma.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych