Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Pionowa linia na ekranie MacBook Pro


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 serious

serious
  • 34 posts
  • SkądWarszawa

Posted 05 July 2010 - 07:43

Witam, na ekranie MacBook Pro (styczeń 2009) od wczoraj pojawia się cienka żółta linia (czasem sama znika - tak jak teraz podczas pisania lub po restarcie komputera). Czy jest to wina matrycy, czy oprogramowania? Jeśli matryca, to czy ktoś wymieniał ją po gwarancji (jaki koszt i wrażenia z polskiego serwisu?). Czy ktoś dokonywał podobnej naprawy poza autoryzowanym serwisem (gdzie, za ile i jakie wrażenia?) Z góry dzięki za odpowiedzi.

#2 macieks72

macieks72

  • 9873 posts

Posted 05 July 2010 - 15:55

Pytasz o koszt to może podaj czy to 13", 15" czy 17". EDIT: Ok, nie zauważyłem, że jest w stopce.

#3 sancruz3

sancruz3
  • 2436 posts

Posted 05 July 2010 - 22:08

Mozliwe ze tasma od matrycy jesli nie tasma to sama matryca, jesli nie masz gwarancji to koszta sa duze...

#4 serious

serious
  • 34 posts
  • SkądWarszawa

Posted 06 July 2010 - 15:26

Dzięki za odpowiedzi - dziwne jest to, że kreska się pokazuje (coraz rzadziej) po czym sama znika - i nie ma tutaj żadnej reguły! Na razie czekam - jak zacznie przeszkadzać udam się do serwisu Apple zobaczymy co powiedzą :)

#5 sancruz3

sancruz3
  • 2436 posts

Posted 06 July 2010 - 15:44

Jesli masz na gwarancji to idz szybciej. A jak masz na gwarancji to sobie ja przedluz ja przedluzalem i oplacilo sie zaplacic 609zloty za kolene 2 lata i mam swiety spokoj bo za 2 lata pewnie juz kupie nowego a ten pojdzie do kogos z rodziny :)

#6 serious

serious
  • 34 posts
  • SkądWarszawa

Posted 06 July 2010 - 16:58

Jesli masz na gwarancji to idz szybciej. A jak masz na gwarancji to sobie ja przedluz ja przedluzalem i oplacilo sie zaplacic 609zloty za kolene 2 lata i mam swiety spokoj bo za 2 lata pewnie juz kupie nowego a ten pojdzie do kogos z rodziny :)


niestety, kupiony w styczniu 2009

#7 sancruz3

sancruz3
  • 2436 posts

Posted 06 July 2010 - 20:31

To troszke lipa zadzwon do cortlandu do poznania i spytaj sie ile tasma kosztuje do twojego modelu, nie pytaj ile matryca bo sie zlamiesz do mojego 17Hi res wyszla 4500tys... ale naszczescie byl na gwarancji i jest jeszcze 2 lata

#8 pmoo

pmoo
  • 406 posts
  • SkądKraków, PL

Posted 07 July 2010 - 23:38

jedna linia = uszkodzona matryca. Cortland nie sprzedaje matryc, tasiemek tylko traktuje całą klapę jako jeden element. Stąd taka cena.

#9 sancruz3

sancruz3
  • 2436 posts

Posted 11 July 2010 - 11:16

jedna linia = uszkodzona matryca. Cortland nie sprzedaje matryc, tasiemek tylko traktuje całą klapę jako jeden element. Stąd taka cena.


Sprzedawac sprzedaja moze Ty trafiles ze nie sprzedaja. Powiedz mi skoro mozna kupic tasme do matrycy to wymieniasz cala matryce jak jest tasma uszkodzona? NIe wymieniasz tasme. Czesci do Polski ida z Dani. Cena taka jest i bedzie wysoka bo producenci komputerow jak i samochodow zarabiaja krocie na czesciach...

#10 pmoo

pmoo
  • 406 posts
  • SkądKraków, PL

Posted 11 July 2010 - 23:13

Sprzedawac sprzedaja moze Ty trafiles ze nie sprzedaja. Powiedz mi skoro mozna kupic tasme do matrycy to wymieniasz cala matryce jak jest tasma uszkodzona? NIe wymieniasz tasme. Czesci do Polski ida z Dani. Cena taka jest i bedzie wysoka bo producenci komputerow jak i samochodow zarabiaja krocie na czesciach...


Łożysko w wentylatorze też można wymienić... kiepski argument

#11 Iro

Iro
  • 6955 posts
  • Płeć:
  • SkądKatowice

Posted 11 July 2010 - 23:37

Na 100% pada matryca. Odkleja się mikro złącze na obrzeżu.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users