Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

fallout 3 mac

• Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 MrWhite

MrWhite
  • 18 posts

Posted 04 July 2010 - 15:11

Z tego co wiem fallouta 3 tak po prostu zainstalowac sie nie da. Jakies siupy z boot campem czy cos takiego. a jako ze maca mam od nie dawna to jestem kompletnie zielony. jezeli ktos wie jak go zainstalowac to czy mogl by napisac mi krok po kroczku?? bede ogromnie wdzieczny.

#2 ftpd

ftpd

Nie.

• 24347 posts

Posted 04 July 2010 - 15:12

1) instalujesz windows; 2) instalujesz Fallout 3; 3) grasz.

#3 MrWhite

MrWhite
  • 18 posts

Posted 04 July 2010 - 15:17

myslisz ze kupilem maca zeby instalowac na nim windowsa? nie ma innego sposobu??

#4 ftpd

ftpd

Nie.

• 24347 posts

Posted 04 July 2010 - 15:22

Sam napisałeś, że 'jakieś siupy z bootcampem', a bootcamp służy głównie do instalacji Windows ;-) Możesz próbować w jakichś Wine/Crossoverach, ale nie mam zielonego pojęcia, jak to będzie chodziło - zapewne nie jakoś super. Jeśli nie ma natywnej wersji tej gry na Mac OS X (tego też nie wiem - nie mam pojęcia, co to jest Fallout 3, nie dotykam gier), to nie ma co się raczej bawić w dziwne kombinacje, bo szybciej i stabilniej będzie postawić Windowsa (pamiętaj, że nikt nie każe Ci 'wyrzucić OSX i postawić Windowsa', możesz mieć oba systemy naraz i Windows włączać tylko do grania).

#5 MrWhite

MrWhite
  • 18 posts

Posted 04 July 2010 - 15:24

niby tak. jeszcze musze znalesc xp sp2 bo inny nie chodzi. ale dzieki. moze ktos zna inny sposob.

#6 ftpd

ftpd

Nie.

• 24347 posts

Posted 04 July 2010 - 15:26

Jak nie chodzi? Ludzie mają różnej maści windowsy poinstalowane - od XP po 7, w wersjach dowolnych - i jakoś im działa. A Windowsa się nie 'znajduje', tylko kupuje, przecież.

#7 MrWhite

MrWhite
  • 18 posts

Posted 04 July 2010 - 15:29