Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Boot Camp Windows 7 nie widzi dysku


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 mandragora

mandragora
  • 6 postów

Napisano 03 lipca 2010 - 08:34

Witam użyłam zgodnie z instrukcją asystenta bootcamp i instalator windowsa nie widzi dysku. Proszę o pomoc i łopatologiczne wytłumaczenie, jak mam zainstalować 7. Jestem początkującą uzytkowniczką maca.

#2 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 773 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 03 lipca 2010 - 15:32

Musisz przygotować tę zrobioną Asystentem Bootcamp partycję, tym windowsowym instalatorem.

#3 mandragora

mandragora
  • 6 postów

Napisano 03 lipca 2010 - 17:37

1. Uruchamiam asystent boot camp. 2. Tworze partycję dla windowsa. 3. restartuje się. 4. uruchamia się instalator windows. 5. Nie widzi dysku oraz partycji. Jak mam zainstalować windowsa 7.?

#4 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 773 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 03 lipca 2010 - 18:03

A z jakiej płyty tego windowsa 7 instalujesz? Może jest w jakiś sposób, ekhm, no wiesz... lewa?

#5 mandragora

mandragora
  • 6 postów

Napisano 03 lipca 2010 - 18:53

oryginał z ms home premium

#6 macieks72

macieks72

  • 9 873 postów

Napisano 03 lipca 2010 - 18:55

Jestem początkującą uzytkowniczką maca.


To nie ma nic do rzeczy, instrukcji w Internecie jest pełno, zwłaszcza dla nowym użytkowników Maków.

Bootcamp Asystent ma dwie opcje na krzyż, instalacja Windows sprowadza się do czytania komunikatów i wciskania dalej, w pewnym momencie włożenia CD z Windowsem.

Jak mam zainstalować windowsa 7.?


Tak jak wyżej, dlaczego nie widzi to juz nikt tu nie wie co tam nakombinowane masz.

#7 ftpd

ftpd

    Nie.


  • 23 773 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 03 lipca 2010 - 18:58