Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

konfiguracja programu pocztowego


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 menelek

menelek
  • 1210 posts
  • Skądolsztyn

Posted 10 September 2005 - 11:34

cześć! męczyłem się już z tym przy Mailu i jakoś mi się to udało (do dziś nie wiem jak). Ponieważ była to wersja 30 dniowa, postanowiłem wreszcie ściągnąć coś darmowego. Mój wybór padł na Thunderbird w wersji polskiej. Mam prośbę, aby podać mi jak należy skonfigurować program, aby wreszcie wszystko działało? Mam konta na onecie, wp, oraz na uwm.edu (to ostatnie jest zdaje się zdrowo ,,nawiedzone" - lecz ze względu na pracę muszę go używać). Wiem że problem jest trywialny... lecz będę wdzięczny za pomoc hej

#2 Marcin_G

Marcin_G
  • 892 posts
  • Płeć:
  • SkądRumia

Posted 10 September 2005 - 11:40

Re: konfiguracja programu pocztowego Po uruchomieniu Thunderbirda, po lewej stronie powinieneś mieć "Lokalne foldery". Po wybraniu tej pozycji pokażą się nowe opcje, między innymi "Utwórz nowe konto". Klikasz, wybiersza opcję "konto pocztowe" a dalej to program już sam Cię ładnie poprowadzi.

#3 menelek

menelek
  • 1210 posts
  • Skądolsztyn

Posted 10 September 2005 - 11:41

konto już jest, ale pojawia się komunikat o błędzie, gdy chcę odebrać pocztę

#4 Heidi

Heidi
  • 830 posts
  • SkądWarszawa

Posted 10 September 2005 - 11:50

No stary, daj nam szanse! Jak brzmi ten komunikat o błędzie?! :mrgreen: :mrgreen:

Czy znasz adresy wszystkich serwerów (pop3/imap/smtp)? Czy serwery używają standardowych portów? Czy jest wymagane/dozwolone używanie SSL?

PS. napisałeś coś o trzydziestodniowej wersji próbnej Mail - o co chodzi???

#5 menelek

menelek
  • 1210 posts
  • Skądolsztyn

Posted 10 September 2005 - 12:03

no to nieźle, mam panterę już od grudnia a nawet nie wiedziałem, że mogę używać Maila :lol: :lol: :lol:
Wtedy nie udało mi się skonfigurować go poprawnie, ale posiedzę dzisiaj jeszcze raz nad nim. W razie problemów, z którymi sobie nie poradzę, odezwę się jeszcze
Pozdrawiam

[ Dodano: 2005-09-10, 13:37 ]
jednak gdzieś przez cały czas robię błąd.
Podaję jak wypełniłem:

Account Type: POP
Description: jako28
Email Address: jako28@autograf.pl
Full Name: janusz strychalski
Incoming Mail Server: pop3.poczta.onet.pl
User Name: jako28
Outgoing Mail Server (SMTP): smtp.poczta.onet.pl

W zakładce Server Options:
Outgoing Mail Server: smtp.poczta.onet.pl
Server Port: 25
Authentification: password

No a potem wyskakuje mi komunikat:

The POP server “pop3.poczta.onet.pl” rejected the password for user “jako28”
Please re-enter your password, or cancel.

#6 Heidi

Heidi
  • 830 posts
  • SkądWarszawa

Posted 10 September 2005 - 12:47

a może trzeba wpisać jako "User Name" pełen adres? Czyli zamiast "jako28" wpisz "jako28@autograf.pl".

#7 menelek

menelek
  • 1210 posts
  • Skądolsztyn

Posted 10 September 2005 - 13:00

Heidi, jesteś po prostu NIEOCENIONY :mrgreen: Wiedziałem, że to jakiś prosty błąd... Może ten temat kiedyś pomoże innym. Aż mi głupio, ale wstawiam ci kolejnego plusa :D hej!

#8 imrik

imrik
  • 3471 posts
  • SkądWrocław, Poland

Posted 10 September 2005 - 19:52

no i Heidi Pomógł w ten sposób 13 raz i oby szczęsliwie ;) Tak BTW z tymi "User Name" to różnie bywa, na jednych kontach trza pełen adres podać a na innych kontach tylko to to co przed @ wystepuje, jak ma na przykład o2.pl (głównie dlatego, gdyż współpracuje również z jakimiś innymi kontami jak @tlen.pl i czymśtam jescze) A tak już w ogóle to zazwyczaj na stronie dostawcy maila jest informacja jak skonfigurować swoje konto pocztowe. Wszystkie porty, wszystkie dane.

#9 sauo

sauo
  • 182 posts
  • SkądWarszawa

Posted 11 September 2005 - 10:21

Tak BTW z tymi "User Name" to różnie bywa, na jednych kontach trza pełen adres podać a na innych kontach tylko to to co przed @ wystepuje, jak ma na przykład o2.pl (głównie dlatego, gdyż współpracuje również z jakimiś innymi kontami jak @tlen.pl i czymśtam jescze)


A to dlatego, że Onet ma kilka opcji adresów więc użytkownik jako28 może być wykorzystany do @autograf.pl, @onet.pl. @poczta.onet.pl itd..

#10 dredziarz

dredziarz
  • 869 posts
  • SkądKatowice, PL

Posted 11 December 2005 - 21:18

a umnie wyskakuje cos takiego przy wysylce:

This message could not be delivered and will remain in your Outbox until it can be delivered.

The sender address p@jaszczur.org was rejected by the server.

Co Wy na to? A poczte sciaga normalnie,tylko wyslac sie nie da. Gdzie cos zmienic?

#11 JSG

JSG
  • 5459 posts

Posted 11 December 2005 - 21:56

a umnie wyskakuje cos takiego przy wysylce:

This message could not be delivered and will remain in your Outbox until it can be delivered.

The sender address p@jaszczur.org was rejected by the server.

Co Wy na to? A poczte sciaga normalnie,tylko wyslac sie nie da. Gdzie cos zmienic?


Może w ustawieniach poczty wychodzącej ;)


Jabłko-przecinek>

Dołączona grafika


A mój mail co jakiś czas gubi hasło... czasem do tego stopnia że bez przelogowania lub restartu systemu nie może odebrać poczty :(

#12 dredziarz

dredziarz
  • 869 posts
  • SkądKatowice, PL

Posted 12 December 2005 - 15:35

dziala.chociaz wczesniej tez tak chyba ustawialem.ale spoko.dzieki za pomoc.pozdrawiam

[ Dodano: 2005-12-13, 20:55 ]
a teraz problem tego typu:
The message from store@adobe.com concerning ?Thank you for creating an Adobe ID? has not been downloaded from the server. You need to take this account online in order to download it.

sie pojawia.kurka - gdzie dac,zebyt mi zostawaly mejle na kompie a z serwera byly usuwane?




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users