Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Popękany ekran a gwarancja


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 weed

weed
  • 23 postów

Napisano 29 czerwca 2010 - 08:47

Witam, Czy gwarancja obejmuje uszkodzenia w ekranu? Szyba posypała się w drobny mak, pajęczyna :( Czy jest możliwość wymiany szyby?

#2 majkool

majkool
  • 4 385 postów
  • SkądPolice

Napisano 29 czerwca 2010 - 08:55

Uszkodzony fizycznie ekran nie obejmuje gwarancja. Możliwość wymiany jest jak najbardziej możliwa, tylko zależy co padło, czy sama szybka z digitizer'em czy wyświetlacz również?

#3 weed

weed
  • 23 postów

Napisano 29 czerwca 2010 - 09:13

sama szyba, wszystko jest wyświetlane Uda się wcisnąć do servisu że samo z siebie pękło? :(

#4 majkool

majkool
  • 4 385 postów
  • SkądPolice

Napisano 29 czerwca 2010 - 09:19

Są 1% szanse, jakbyś miał dobry argument, dlaczego sama z siebie pękła. Dlatego nie polecam się z tym pchać bo aż wstyd.

#5 weed

weed
  • 23 postów

Napisano 29 czerwca 2010 - 12:34

Dziękuje za pomoc, Naprawiam na własną rękę. :(

#6 mobile200

mobile200
  • 46 postów
  • SkądKielce

Napisano 29 czerwca 2010 - 21:47

uszkodzenie mechaniczne powstałe z winy użytkownika, 0% szans na naprawę, podadzą Ci kosztorys 1000zł i jak zapłacisz dalej będziesz miał gwarancję. Wiem, bo przepracowałem swoje w takim serwisie. Nie polecam Ci wymiany na własna rękę, są serwisy, które zrobią Ci to bez śladowo, a twoją robotę będzie widać z 10 metrów. Jeżeli jesteś z okolic Kielc ja chętnie pomogę.

#7 adnet

adnet
  • 214 postów
  • SkądIrlandia

Napisano 29 czerwca 2010 - 22:44

Mam pytanie do osób które same sobie naprawiały w domu pękniętą szybkę - a co z przyciskiem HOME? Mam popsuty digitizer i wszędzie jak widzę, są aukcje ale nie ma na żadnej z nich tego przycisku. W manualach też nie ma o tym słowa.... pytam bo dziś upuściłem mojego kochanego Phona z ręki na asfalt :) Czy oprócz Home są jakieś inne ukryte kruczki ?

#8 mobile200

mobile200
  • 46 postów
  • SkądKielce

Napisano 30 czerwca 2010 - 17:35

nie ma żadnych kruczków, klawisz home jest przyklejony do taśmy która prowadzi do złącza USB i jego nie ma potrzeby wymieniać. Są takie kruczki że jak wymienisz samemu, to uszkodzisz uszczelkę dookoła szybki, przez co następna szybka będzie podatna na pęknięcia, bo przy upadku nie będzie miało co zamortyzować uderzenia szkła o srebrną ramkę. Jeżeli uszkodzisz uszczelkę będziesz miał piaskownicę w środku ponieważ kilogramy kurzu bd Ci wpadać miedzy szybkę, a wyświetlacz. Bardzo popularne jest jeszcze to, że ludzie samemu wymieniając szybkę uszkadzają wyświetlacz oraz taśmę lub złącze numer 3 przez co nie działa wygaszanie ekranu przy przystawieniu telefonu do ucha lub głośnik do rozmowy. Nie polecam samemu rozbierać iPhone nawet z najlepszymi poradnikami. Pozdrawiam Edit dodatkowo musisz mieć trochę sprzętu, żeby odkleić stare szkło, usunąć pozostałości kleju oraz przykleić nową szybkę tak żeby się trzymała. Aby wszystko było ładnie pięknie i nie dało się rozpoznać wymiany szybki powinno się to robić na tzw. "ciepło" dzięki czemu nagrzane elementy razem się ładnie spasują.

#9 adnet

adnet
  • 214 postów
  • SkądIrlandia

Napisano 12 lipca 2010 - 21:43

W takim razie czy warto zainwestować w to: eBay.ie: APPLE IPHONE 3G LCD+DIGITIZER+GLASS+CHASSIS COVER (item 270415766273 end time 21-Jul-10 03:15:47 BST)
W tym przypadku odkręcamy tylko 2 śrubki ?

#10 Jabber

Jabber
  • 82 postów

Napisano 13 lipca 2010 - 16:46

Do autora tematu. Jeżeli jest na gwarancji, to zrób taki myk (jak ktoś mi powie, że to nieuczciwe, to proponuje obliczyć ile państwo Ci zabiera z podatków oraz rachunek od usługodawcy telefonicznego). Robisz tak: 1.Sporządzasz pismo, w którym powołując się na ustawę "o rozszerzonych warunkach sprzedaży konsumenckiej" z dn. bodajże 20 lipca 2002r., chcesz otrzymać nowy telefon, gdyż towar od początku był uszkodzony, ale go nie używałeś, a wadę odkryłeś tydzień temu (to ważne!). Warunkiem jest to, że od zakupu nie minęło 6 miesięcy (+ ew. serwisowanie). W piśmie życzysz sobie również, żeby o drodze realizowania reklamacji informowano Cię pocztą, pod taki i taki adres. NIE PODAJESZ NR TELEFONU, ŻADNEGO (inaczej sztuczka nie zadziała). 2.Idziesz do salonu, gdzie zakupiłeś telefon. Bierzesz telefon, pudełko, wszystkie papiery i pismo. Pomimo USILNYCH PRÓB SPRZEDAWCY NIE PODAWAJ NR TELEFONU. Powiedz, że Ci odłączyli, albo coś takiego. Jeżeli to abonament, to zablokuj SMS od nieznajomych i nie odbieraj telefonów od nich. Jeżeli dostaniesz od nich sms, że możesz się zgłosić po telefon, to sztuczka nie wyszła. Dlatego najlepiej wyjąć kartę i używać innej przez te 2 tygodnie. 3.Idziesz do domu i spokojnie czekasz 2 tygodnie. Nie odbierasz telefonów, SMS nie może nawet do Ciebie dojść. Dlatego nie podajemy nr telefonu. Jeżeli przyjdzie list od ORANGE, to go NIE ODBIERASZ. Kurierowi możesz powiedzieć, że zły adres albo coś. Potem się na niego zwali winę. Jeżeli przez 2 tygodnie nie dostałeś odpowiedzi (nawet informacji, żę telefon naprawią/nie naprawią), to konstruujesz kolejne pismo. 4. Będzie to wniosek o natychmiastową realizacje obowiązku sprzedawcy dot. sprawy niezgodności towaru z umową, na warunkach, które sprzedawca zaakceptował, nie udzielając Ci żadnych informacji na temat telefonu i serwisu. Wtedy albo czekasz, albo odrazu dostaniesz nowy telefon. UWAGI. Sprzedawca NIE MA PRAWA nie przyjąć od Ciebie żadnego pisma. Jeżeli się tak stanie, to każ mu podpisać, że odmawia odbioru pisma. Uwierz mi, nie podpisze tego i przyjmie pismo, bo za to jest kryminał. Ważnym jest by sprzedawcy UNIEMOŻLIWIĆ JAKIKOLWIEK KONTAKT z Tobą. Dopiero po 2 tyg (KALENDARZOWYCH!!!) możesz rozpocząć jakikolwiek kontakt ze sprzedawcą. 2-gie awizo liczy się jako odbiór pisma. Ale należy wziąść pod uwagę, że liczy się data otrzymania, a nie wysłania pisma. Jeżeli dostniesz 2-gie awizo od Poczty polskiej (nie wiem jak jest z kurierem) to sztucza się nie udała. :( Pismo zanosimy osobiśćie. Wymagamy natomiast wysyłki pism do nas. Nie gwarantuję, że sztuczka się uda (aczkolwiek mi wyszła już 3/3 razy). Nie ponosze też odpowiedzialnośći za jakiekolwiek straty. Musisz wziąść pod uwagę, zę możesz stracić gwarację. Pozdrawiam. Mam nadzieję, że pomogę chociaż kilku osobom :)

#11 bobek1

bobek1
  • 56 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 13 lipca 2010 - 22:56

Witam,
Czy gwarancja obejmuje uszkodzenia w ekranu?

Szyba posypała się w drobny mak, pajęczyna :(

Czy jest możliwość wymiany szyby?


Jak mi pękła szybka to chciałem ją wymienić w angli ale tu naprawa tego kosztuje 500 £
W polsce gdzieś 300 zł

#12 Weronika Kic

Weronika Kic
  • 3 postów

Napisano 05 listopada 2017 - 22:25

Witam posiadam IPhone 7 Plus. Jestem jego druga właścicielka przy zakupie sprawdzałam telefon nie posiadał żadnych uszkodzeń, dosyć niedawno zauważyłam, ze posiada czerwona plamkę (lewy bok na wysokości drugiej linijki klawiatury) telefon ani razu nie upadł, nie był rzucany do torebki. Ktoś wie co to moze być ta czerwona plamka? Telefon posiada gwarancje do 04.04.2018r. W Apple przyjmą go na gwarancje z tego tytułu ? Telefon zakupiony w Orange mam fakturę od tego mężczyzny, gdzie oddać na gwarancje ?

#13 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 08 listopada 2017 - 20:34

Witam posiadam IPhone 7 Plus. Jestem jego druga właścicielka przy zakupie sprawdzałam telefon nie posiadał żadnych uszkodzeń, dosyć niedawno zauważyłam, ze posiada czerwona plamkę (lewy bok na wysokości drugiej linijki klawiatury) telefon ani razu nie upadł, nie był rzucany do torebki. Ktoś wie co to moze być ta czerwona plamka? Telefon posiada gwarancje do 04.04.2018r. W Apple przyjmą go na gwarancje z tego tytułu ? Telefon zakupiony w Orange mam fakturę od tego mężczyzny, gdzie oddać na gwarancje ?

Reklamację z tytułu gwarancji składa się w autoryzowanym serwisie:
https://myapple.pl/f...82#entry2154788

 

Wstaw fotkę tej "czerwonej plamki" to zobaczymy.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#14 Ganjuana

Ganjuana
  • 462 postów

Napisano 08 listopada 2017 - 20:50

Witam posiadam IPhone 7 Plus. Jestem jego druga właścicielka przy zakupie sprawdzałam telefon nie posiadał żadnych uszkodzeń, dosyć niedawno zauważyłam, ze posiada czerwona plamkę (lewy bok na wysokości drugiej linijki klawiatury) telefon ani razu nie upadł, nie był rzucany do torebki. Ktoś wie co to moze być ta czerwona plamka? Telefon posiada gwarancje do 04.04.2018r. W Apple przyjmą go na gwarancje z tego tytułu ? Telefon zakupiony w Orange mam fakturę od tego mężczyzny, gdzie oddać na gwarancje ?

 

Wypalony piksel najprędzej.



#15 Damien Karras

Damien Karras
  • 284 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 08 listopada 2017 - 21:26

Witam posiadam IPhone 7 Plus. Jestem jego druga właścicielka przy zakupie sprawdzałam telefon nie posiadał żadnych uszkodzeń, dosyć niedawno zauważyłam, ze posiada czerwona plamkę (lewy bok na wysokości drugiej linijki klawiatury) telefon ani razu nie upadł, nie był rzucany do torebki. Ktoś wie co to moze być ta czerwona plamka? Telefon posiada gwarancje do 04.04.2018r. W Apple przyjmą go na gwarancje z tego tytułu ? Telefon zakupiony w Orange mam fakturę od tego mężczyzny, gdzie oddać na gwarancje ?

 

Raczej tak, nie powinno być problemu. Możesz albo do serwisu np Cortland który jest autoryzowanym albo do Orange (chociaż zapewne przez Orange będzie trwać dłużej).


Jak pomogłem, kliknij w Lubię to! ;)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych