Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Safari nie wyświetla favicon strony.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 pawlowski81

pawlowski81
  • 140 postów
  • SkądTarnobrzeg

Napisano 09 czerwca 2010 - 07:12

Od 2 dni safari nie pokazuje ikonek ani w zakładkach ani podczas przeglądania stron.po prostu z dnia na dzień przestało pokazywać ikony i koniec oraz zaczęło wariować z adblockerem.ponowna instalacja nie rozwiązała problemu.pozdrawiam

#2 Codders

Codders
  • 50 postów

Napisano 09 czerwca 2010 - 23:56

Spróbuj: 1) Empty Cache - z menu Safari 2) Reset Safari - z menu Safari 3) Zamknij calkowicie Safari -> otworz folder ~/Library/Preferences (gdzie ~ to twoj Home folder) i przenies plik com.apple.safari.plist na swoj pulpit. (tak zeby zostal usuniety z folderu Preferences - nastepnie uruchom Safari - (system odtworzy plik plist z domyslnymi ustawieniami) Jesli nie pomoze - utworz tymczasowo nowe konto uzytkownika i sprawdz czy tam safari dziala poprawnie - wg mnie na nowym userze bedzie ok jako ze reinstall Safari nic nie pomogl.. jesli na nowym userze ten sam problem - byc moze jakis plugin ci sie zainstalowal ? w preferencjach safari ustaw "disable plugins" i zobacz czy dziala..

#3 macieks72

macieks72

  • 9 873 postów

Napisano 09 czerwca 2010 - 23:59

A jeśli to wyżej nie pomoże, to sprawdź na nowym koncie użytkownika, testowo na chwile je załóż, potem możesz usunąć. Przez to będzie wiadomo czy problem jest ogólnie z systemem czy tylko coś na Twoim aktualnym koncie jest namieszane. To taka standardowa procedura w eliminacji problemów ;)

#4 Codders

Codders
  • 50 postów

Napisano 10 czerwca 2010 - 00:02

A jeśli to wyżej nie pomoże, to sprawdź na nowym koncie użytkownika, testowo na chwile je załóż, potem możesz usunąć. Przez to będzie wiadomo czy problem jest ogólnie z systemem czy tylko coś na Twoim aktualnym koncie jest namieszane.

To taka standardowa procedura w eliminacji problemów ;)


Hehe good timing ;) wlasnie bylem w trakcie edycji swojego posta - bo mi sie new user przypomnial ;)

pozdr

#5 macieks72

macieks72

  • 9 873 postów

Napisano 10 czerwca 2010 - 00:06

:) No ja to chyba sobie dopiszę w stopce, bo to powinna być standardowa procedura przy problemach dla wszystkich ;)

#6 Codders

Codders
  • 50 postów

Napisano 10 czerwca 2010 - 00:17

:)

No ja to chyba sobie dopiszę w stopce, bo to powinna być standardowa procedura przy problemach dla wszystkich ;)


Dokladnie tak jak piszesz - pierwszy krok "Troubleshootingu" w Tech Support Apple Care to odizolowanie problemu "User Specific" od "System Wide" przez postawienie nowego "usera" ;)

pozdr




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych