Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

bardzo słaby sygnał Wifi MacBook Air


  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 bekble

bekble
  • 53 posts

Posted 04 June 2010 - 14:47

witam. kupiłem nowego MBA i porównując go ze starym białym MB wypada bardzo źle. Jestem w sasięgu 3 sieci Wifi, na Białym widze wszystkie 3, ich zasięg waha się od 2-4 kresek podczas gdy stojący obok nowy MBA bardzo rzadko widzi którąkolwiek z sieci. Np. Biały ma 4 kreski to wtedy MBA ledwo 1. Najczęsciej jedenak nic nie widzi, jakby nie było wifi. Na Białym jest Tiger uaktualniony, na Air jet Leo też uaktualniony. Czy różnica miedzy czułościami jest aż tak drastyczna czy kupiłem uszkodzonego MBA czy może jeszcze jakaś inna przyczyna? pozdrawiam.

#2 igiel

igiel
  • 1141 posts
  • SkądLondon, UK

Posted 04 June 2010 - 15:54

Hm..Ja w domu na starym white mam w zasięgu 3 sieci ,na air to samo.Praktycznie nie widzę żadnej różnicy więc myślę, że może być coś sprzętowo nie tak u ciebie. Niby plastik lepiej przepuszcza sygnał (mb white) ale nie powinna to być aż taka różnica

#3 bekble

bekble
  • 53 posts

Posted 04 June 2010 - 20:57

dzięki igiel za odpowiedz. dzwoniłem do Cortlandu, powiedzieli to samo, w poniedziałek jade na sprawdzenie karty, na 99% karta jest do wymiany. szkoda tylko ze sprzedawca z allegro umywa ręce od tematu... pozdrawiam

#4 igiel

igiel
  • 1141 posts
  • SkądLondon, UK

Posted 04 June 2010 - 21:15

No zapewne wiedział o tym jeżeli używał wi-fi,bo jeśli nie to wtedy faktycznie mógł być zaskoczony :)

#5 bekble

bekble
  • 53 posts

Posted 04 June 2010 - 22:07

zastanawiam się czy nie oddać sprawy do sądu bo komputer miał być nowy, z 6 miesięczną gwarancją a się okazuje, że ma niecałe 3 miesiące gwarancji, wifi nie działa a sprzedawca z 200 samymi pozytywami chce żebym mu odesłał komputer na mój koszt i zwrócił prowizję z allegro bo on był pewny, że komputer ma 6 miesięcy gwarancji a wifi u siebie w domu jeszcze musi przetestować bo nawet serwis Cortland i oficjalna informacja na pismie nie przekonają go, że wifi faktycznie u mnie nie działa. ehh..nie spodziewałem się tego od sprzedawcy z samymi pozytywami. pozdrawiam i dzięki jeszcze raz za odpowiedzi.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users