Od kiedy jest naliczana gwarancja apple.
#1
Napisano 30 maja 2010 - 11:44
#2
Napisano 30 maja 2010 - 11:47
#3
Napisano 30 maja 2010 - 11:52
#4
Napisano 30 maja 2010 - 11:55
lecz każdy serwis jeżeli udzieli Ci naprawy na jakąś część to też powinien udzielić Ci gwarancji na element wymieniany i usługę niezależnie od całej gwarancji.
ale wiadomo jak to jest w serwisach... ;-)
---------- Wpis dodano o 12:55 ---------- Poprzedni wpis dodano o 12:53 ----------
podłączenie i aktywacja w iTunesie i jego aktywacja rozpoczyna owszem okres Twojego użytkowania ale zawsze ważny jest paragon lub faktura.
mogłeś kupić i nie aktywować... to nie znaczy że masz dłuższą gwarancje niż data sprzedaży
#5
Napisano 30 maja 2010 - 12:02
#6
Napisano 30 maja 2010 - 12:36
#7
Napisano 30 maja 2010 - 12:50
#8
Napisano 30 maja 2010 - 12:53
#9
Napisano 30 maja 2010 - 12:54
czesc, kupilem macbook na ebayu i nie dostalem zadnego rachunku. Czy jest jakas mozliwosc ubiegania sie o naprawe w apple store w razie awarii?
Zależy z kiedy jestem macbook, jeśli po serialu będzie jeszcze miał podstawową gwarancję, to tak. Jeśli już się kończy, polecił bym zakup AppleCare ;-)
https://selfsolve.ap.../GetWarranty.do
#10
Napisano 30 maja 2010 - 13:14
Zależy z kiedy jestem macbook, jeśli po serialu będzie jeszcze miał podstawową gwarancję, to tak. Jeśli już się kończy, polecił bym zakup AppleCare ;-)
https://selfsolve.ap.../GetWarranty.do
macbook jest z tego miesiąca. MBP 13" 2.4GHz. Po wpisaniu mojego numeru seryjnego pokazuje sie wiadomosc:
We're sorry, the number you have provided cannot be found in our records. Please verify the number and try again, or contact us.
#11
Napisano 30 maja 2010 - 18:59
Na podstawie numeru seryjnego to bym był z gwarancją do tyły ze 3 miesiące. Liczy się od daty zakupu, jak nie masz rachunku to nie mam pojecia od kiedy.
Zresztą sprzęt w sklepowym magazynie może leżeć ponad rok i co wtedy? Bo wg tego "waszego numeru seryjnego" to bym w takim przypadku nie miał już wcale gwarancji. Bzdury jakieś.
No akurat w moim przypadku też bym był o 3 miechy w plecy, ale powiedziałem kiedy kupiłem (przedstawiłem dowód zakupu) i mi zmienili na właściwą datę. Oczywiście w przypadku zakupu z allegro/ebaya bez rachunku d**a Panie kolego.
#12
Napisano 30 maja 2010 - 19:14
Oczywiście w przypadku zakupu z allegro/ebaya bez rachunku d**a Panie kolego.
No to trzeba kupować z rachunkiem, ja sprzedawałem MB białego na allegro w tamtym roku i kupujący dostał ode mnie rachunek, który ja dostałem w sklepie i wtedy dokładnie wiedział ile ma gwarancji, a nie jakieś cuda z numerami seryjnymi. Dodam, że sprzęt był kupowany w MM i leżał tam dość długo bo był to model early 2008, a kupiony przeze mnie we wrześniu 2009, a potem ja go sprzedałem po 6 miesiącach, także bez tego rachunku pewnie nie miał by już wcale gwarancji jakby chciał to sprawdzać po numerze seryjnym. Dlatego gwarancja po SN jest dla mnie kompletnie bez sensu, no chyba że się kupuje co chwile nowy sprzęt jak tylko wychodzi z fabryki.
#13
Napisano 30 maja 2010 - 20:03
Dodam, że sprzęt był kupowany w MM i leżał tam dość długo bo był to model early 2008, a kupiony przeze mnie we wrześniu 2009
To tak samo jak u mnie, też early 2008, tylko że ja kupiłem w MM w promocji 2 maja 2009 czy jakoś tak.
---------- Wpis dodano o 20:03 ---------- Poprzedni wpis dodano o 20:02 ----------
Dodam, że sprzęt był kupowany w MM i leżał tam dość długo bo był to model early 2008, a kupiony przeze mnie we wrześniu 2009
To tak samo jak u mnie, też early 2008, tylko że ja kupiłem w MM w promocji 2 maja 2009 czy jakoś tak.
#14
Napisano 31 maja 2010 - 15:01
Oczywiście w przypadku zakupu z allegro/ebaya bez rachunku d**a Panie kolego.
jednak nie taka d**a Panie kolego właśnie zadzwonilem do apple UK i powiedzialem ze kupilem komputer wczoraj od kogos ale nie dostalem rachunku, podalem im mój SN i pan mnie poinformowal ze komputer oryginalnie nie byl kupiony w sklepie Apple wiec gwarancja bedzie sie liczyla od daty produkcji tj. mid 2010 Czyli krotko mówiąc nic nie trace gdyż teraz właściwie jest mid 2010
Pozdrawiam
#15
Napisano 31 maja 2010 - 15:15
#16
Napisano 31 maja 2010 - 15:25
#17
Napisano 31 maja 2010 - 15:36
#18
Napisano 31 maja 2010 - 15:55
@up, Ale chyba nie zrozumiałeś o czym my rozmawiamy, wyciąłeś kawałek wypowiedzi RiQ i się do niej odnosisz, co jest całkiem bez sensu.
Chodzi o to, że jak kupisz teraz taki komputer, który był wyprodukowany rok temu i nie masz rachunku to po numerze seryjnym nie masz gwarancji. Przeczytaj dokładnie mój post #12 to może będziesz wiedział o co chodzi.
Poza tym nawet jakby był wyprodukowany ten komputer wczoraj, a byś go kupił dzisiaj to i tak jesteś do tyłu 1 dzień. I proszę nie czepiaj się tego 1 dnia, bo nie o to chodzi.
Chyba raczej ty nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi. Wyciąłem z wypoiwiedzi RiQ ten fragment który po pierwsze byl skierowany do mojej poprzedniej wypowiedzi a po drugie chciałem to zdementować. A więc chciałem powiedzieć że nie jest d**a bo gwarancja i tak jest tylko nie od momentu zakupu lecz od momentu wyprodukowania.
#19
Napisano 31 maja 2010 - 16:01
Ale co to za cuda z tą gwarancją od daty produkcji? Kto to w ogóle wymyślił. Ja wiem jedno, kupiłem dzisiaj, to mam od dzisiaj gwarancję liczoną, a nie od daty wyprodukowania, co mnie data produkcji obchodzi w ogóle. A jeśli chodzi o zakup z drugiej ręki to na pewno nie kupię niczego bez jakiegoś rachunku (o ile będzie mi zależało na gwarancji), nie musi to być rachunek od sprzedającego, może oczywiście być ze sklepu w którym on kupił, wtedy mam jasno czarne na białym ile mam gwarancji, a nie jakieś dziwne sprawdzanie po SN, po którym może się później okazać że jednak nie i gwarancja wyszła miesiąc temu.
#20
Napisano 31 maja 2010 - 16:07
#21
Napisano 31 maja 2010 - 16:17
#22
Napisano 26 lipca 2010 - 22:49
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych