Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Vobis i iPad


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
116 odpowiedzi w tym temacie

#101 biblo

biblo
  • 432 postów

Napisano 02 lipca 2010 - 14:06

A w Polsce serwis wymaga dowodu zakupu (paragonu lub f-ry)???

#102 najemnik

najemnik
  • 253 postów
  • Skądursus

Napisano 02 lipca 2010 - 14:10

jak w zeszlym roku oddawalem MBP z zepsutym dvd to o zaden papier sie nie pytali tylko dziewczyna wpisala serial do kompa i powiedziala ze jeszcze podlega naprawie gwarancyjnej

#103 biblo

biblo
  • 432 postów

Napisano 02 lipca 2010 - 14:31

Na tej angielskiej stronie możesz sprawdzić co Ci przysługuje Apple - Support - iPad - Service + Repair
Tutaj to samo, ale po niemiecku Apple – Support – iPad – Service und Reparatur

Tu masz z kolei kartę gwarancyjną http://images.apple....arranty_v20.pdf

Wydaje mi się, że z naprawą gwarancyjną w Niemczech nie powinno być problemu, a i koszt samej wysyłki nie będzie zbyt wielki...

Bo w wysyłanie do USA nie ma co się bawić, koszty mogą być horrendalne i do tego kupa papierów w Urzędzie Celnym!

#104 najemnik

najemnik
  • 253 postów
  • Skądursus

Napisano 02 lipca 2010 - 15:19

biblo dzieki za linki, sprawdzilem sobie i wyszlo ze jeszcze mam gwarancje ;)

Dołączona grafika

no nic czekam na serwis w pl

#105 biblo

biblo
  • 432 postów

Napisano 02 lipca 2010 - 16:29

A czemu nie chcesz wysłać iPada do Niemiec???

#106 najemnik

najemnik
  • 253 postów
  • Skądursus

Napisano 02 lipca 2010 - 16:38

bo jeszcze prawie ze dziala ;)

pomijajac kompletne zawieszanie sie jak go odloze na okolo 2 godz to dziala normalnie
mimo wszystko to troche frustrujace jak trzeba go wtedy conajmniej 2 razy resetowac (Home i Power przez 15 sek) zeby znowu zadzialal
i za 2 godz to samo

---------- Wpis dodano o 17:38 ---------- Poprzedni wpis dodano o 17:36 ----------

moze tez nowy soft cos poprawi jak apple go wreszcie udostepni

#107 biblo

biblo
  • 432 postów

Napisano 02 lipca 2010 - 17:13

A ja zastanawiam się nad zakupem AppleCare Protection Plan... Dla iPada kosztuje on na niemieckiej lub angielskiej stronie ok. 400 zł i wydłuża wsparcie telefoniczne i gwarancję na 2 lata, a samą gwarancję rozszerza też na baterię oraz kabelek i ładowarkę. Oprócz całego drugiego roku, szczególnie atrakcyjna jest gwarancja na baterię, bo z tego co oficjalnie ogłaszano w iPadzie baterie nie będą wymieniane, lecz za ~100 USD (w USA) będzie wymieniany cały iPad... W Europie zrobi się z tego zapewne 100 EUR (+VAT?).

#108 najemnik

najemnik
  • 253 postów
  • Skądursus

Napisano 02 lipca 2010 - 17:19

bo z tego co oficjalnie ogłaszano w iPadzie baterie nie będą wymieniane, lecz za ~100 USD (w USA) będzie wymieniany cały iPad...


czekaj jak za chwile na allegro pojawia sie zestawy naprawcze do iPada z akumulatorem i kabelkiem ;)
ludzie sobie sami beda wymieniac (w nieoficjalnych serwisach) bo po co mi nowy iPad jak tylko bateria szwankuje - a chinska bateria z wymiana bedzie tansza niz to 100 USD czy EUR

i gdzie ta Ekologia Steve?

#109 biblo

biblo
  • 432 postów

Napisano 02 lipca 2010 - 18:08

To jest właśnie ekologia :-) Zamiast samodzielnej wymiany baterii, podczas której stare lądują w śmietniku, Apple zadba o to, aby tak się nie działo :-) Są już w sieci zdjęcia, na których widać, że oprócz płytki z elektroniką wewnątrz iPada są głównie dwie wielkie baterie...

#110 Turbo

Turbo
  • 526 postów

Napisano 07 lipca 2010 - 21:45

Czy ktoś potrafi mi odpowiedzieć na takie pytanie:
mam iPad'a z UK i jak chciałbym go oddać na gwarancję, to mogę to zrobić w całej Europie, tak?
Czy do tego będzie mi potrzebny paragon z Apple Strore?
Bo tego co wiem, nie istnieje coś takiego jak karta gwarancyjna do iPad'a, przynajmniej w pudełku takowej nie było.

Pozdrawiam

#111 marcin0903

marcin0903
  • 410 postów
  • SkądOpole

Napisano 07 lipca 2010 - 21:53

https://selfsolve.ap...rantyDynamic.do - wklep tu serial number - jeśli nie jest on zarejestrowany (tzn. jeśli nie wyświetla się info na dole kiedy został kupiony etc...) to lipa, a jeśli wyświetla się normalnie to masz gwarancje w całej Europie ;)

#112 Turbo

Turbo
  • 526 postów

Napisano 07 lipca 2010 - 21:59

W sumie nie wyświetla mi się kiedy został zakupiony, tak jak piszesz, ale jest tak:

Registered
Your registration lets Apple quickly find your product and provide the help you need.
Telephone Technical Support: Active
Your product is eligible for complimentary single-incident telephone technical support during the first 90 days.
Estimated Expiration Date: 22 September 2010
More about complimentary support

Repairs and Service Coverage: Active
Your product is covered for eligible hardware repairs and service under Apple's Limited Warranty.
Estimated Expiration Date: 23 June 2011
Learn about Apple's coverage information for your product.


Gwarancja jest napewno, tylko chodzi mi o ten paragon z Apple Store w UK.
Czy jest on potrzebny?!

#113 MarKoBerlin

MarKoBerlin
  • 332 postów
  • SkądWarszawa/Berlin

Napisano 07 lipca 2010 - 22:03

Witaj, A do czego mialby Ci byc potrzebny paragon ? Przeciez masz informacjie, ze gwarancja jest aktywna do 23 czerwca 2011 i jeszcze masz do 22 wrzesnia pomoc telefoniczna. Acha, gwarancja narazie nie dotyczy Polski !

#114 marcin0903

marcin0903
  • 410 postów
  • SkądOpole

Napisano 07 lipca 2010 - 23:11

No dokładnie Polski nie dotyczy, a co do daty zakupu to mi się porąbało coś - btw. stąd to wziąłem, że spojrzałem na datę wygaśnięcia gwarancji i odjąłem rok, stąd data zakupu ;)

#115 najemnik

najemnik
  • 253 postów
  • Skądursus

Napisano 07 lipca 2010 - 23:49

Może lepiej jednak wysłać urządzenie teraz do Niemiec? Bo jak u nas dostanie serwis iPada Regeneris to powiedzą ze zalany i nie podlega gwarancji. Czy wysyłam na własny koszt do Niemiec i na mój koszt odsylaja do mnie?

#116 Turbo

Turbo
  • 526 postów

Napisano 08 lipca 2010 - 00:30

Witaj,
A do czego mialby Ci byc potrzebny paragon ? Przeciez masz informacjie, ze gwarancja jest aktywna do 23 czerwca 2011 i jeszcze masz do 22 wrzesnia pomoc telefoniczna.
Acha, gwarancja narazie nie dotyczy Polski !


Tak, tak wiem, że gwarancja nie dotyczy narazie Polski. Jak już to reklamowałbym go w UK.
O ten paragon dopytuje dlatego, bo każda naprawa gwarancyjna kojarzy mi się z posiadaniem paragonu zakupu...
Wszędzie, ale to wszędzie jest to podstawą do gwarancji.

Jesteście pewni, że paragon z Apple Store nie jest potrzebny przy oddawaniu iPad'a na gwarancji?

---------- Wpis dodano o 01:30 ---------- Poprzedni wpis dodano o 01:29 ----------

PS: A jak z kosztem wysyłki? Podłączam się pod pytanie @najemnik

#117 MarKoBerlin

MarKoBerlin
  • 332 postów
  • SkądWarszawa/Berlin

Napisano 08 lipca 2010 - 00:52

W zwiazku z tym, ze Apple ma dobrze zorganizowana baze swojego sprzetu (najlepszy dowod, ze po wpisaniu nr pojawia sie pozostaly czas gwarancji ) nie ma potrzeby posiadania dowodu zakupu, oczywiscie jezeli sprzet jest na Johna White a oddaje do naprawy Wania Stiepanowicz i dodatkowo sprzet jest na liscie sprzetu skradzionego to moga byc problemy, i moga zazadac dowodu zakupu, w przeciwnym wypadku nie slyszalem o takiej praktyce. Maja sprzet w bazie i tyle, laski Ci nie robia - a takie praktyki (o jakich piszesz to domena Polski, kraju w ktorym, kazdy, kazdego ma za zlodzieja i wymyslaja powody, aby uprzyjemnic zycie). Natomiast co do kosztow wysylki, szczerze mowiac nie wiem - kiedys w US oddawalem cos do naprawy to sprzet wrocil kurierem na koszt serwisu. Mysle, ze najlepiej bedzie, jezeli upewnisz sie u zrodla czyli tam gdzie bedziesz oddawal do naprawy.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych