
Vobis i iPad
#101
Napisano 02 lipca 2010 - 14:06
#102
Napisano 02 lipca 2010 - 14:10
#103
Napisano 02 lipca 2010 - 14:31
Tutaj to samo, ale po niemiecku Apple – Support – iPad – Service und Reparatur
Tu masz z kolei kartę gwarancyjną http://images.apple....arranty_v20.pdf
Wydaje mi się, że z naprawą gwarancyjną w Niemczech nie powinno być problemu, a i koszt samej wysyłki nie będzie zbyt wielki...
Bo w wysyłanie do USA nie ma co się bawić, koszty mogą być horrendalne i do tego kupa papierów w Urzędzie Celnym!
#104
Napisano 02 lipca 2010 - 15:19


no nic czekam na serwis w pl
#105
Napisano 02 lipca 2010 - 16:29
#106
Napisano 02 lipca 2010 - 16:38

pomijajac kompletne zawieszanie sie jak go odloze na okolo 2 godz to dziala normalnie
mimo wszystko to troche frustrujace jak trzeba go wtedy conajmniej 2 razy resetowac (Home i Power przez 15 sek) zeby znowu zadzialal
i za 2 godz to samo
---------- Wpis dodano o 17:38 ---------- Poprzedni wpis dodano o 17:36 ----------
moze tez nowy soft cos poprawi jak apple go wreszcie udostepni
#107
Napisano 02 lipca 2010 - 17:13
#108
Napisano 02 lipca 2010 - 17:19
bo z tego co oficjalnie ogłaszano w iPadzie baterie nie będą wymieniane, lecz za ~100 USD (w USA) będzie wymieniany cały iPad...
czekaj jak za chwile na allegro pojawia sie zestawy naprawcze do iPada z akumulatorem i kabelkiem

ludzie sobie sami beda wymieniac (w nieoficjalnych serwisach) bo po co mi nowy iPad jak tylko bateria szwankuje - a chinska bateria z wymiana bedzie tansza niz to 100 USD czy EUR
i gdzie ta Ekologia Steve?
#109
Napisano 02 lipca 2010 - 18:08
#110
Napisano 07 lipca 2010 - 21:45
mam iPad'a z UK i jak chciałbym go oddać na gwarancję, to mogę to zrobić w całej Europie, tak?
Czy do tego będzie mi potrzebny paragon z Apple Strore?
Bo tego co wiem, nie istnieje coś takiego jak karta gwarancyjna do iPad'a, przynajmniej w pudełku takowej nie było.
Pozdrawiam
#111
Napisano 07 lipca 2010 - 21:53

#112
Napisano 07 lipca 2010 - 21:59
Registered
Your registration lets Apple quickly find your product and provide the help you need.
Telephone Technical Support: Active
Your product is eligible for complimentary single-incident telephone technical support during the first 90 days.
Estimated Expiration Date: 22 September 2010
More about complimentary support
Repairs and Service Coverage: Active
Your product is covered for eligible hardware repairs and service under Apple's Limited Warranty.
Estimated Expiration Date: 23 June 2011
Learn about Apple's coverage information for your product.
Gwarancja jest napewno, tylko chodzi mi o ten paragon z Apple Store w UK.
Czy jest on potrzebny?!
#113
Napisano 07 lipca 2010 - 22:03
#114
Napisano 07 lipca 2010 - 23:11

#115
Napisano 07 lipca 2010 - 23:49
#116
Napisano 08 lipca 2010 - 00:30
Witaj,
A do czego mialby Ci byc potrzebny paragon ? Przeciez masz informacjie, ze gwarancja jest aktywna do 23 czerwca 2011 i jeszcze masz do 22 wrzesnia pomoc telefoniczna.
Acha, gwarancja narazie nie dotyczy Polski !
Tak, tak wiem, że gwarancja nie dotyczy narazie Polski. Jak już to reklamowałbym go w UK.
O ten paragon dopytuje dlatego, bo każda naprawa gwarancyjna kojarzy mi się z posiadaniem paragonu zakupu...
Wszędzie, ale to wszędzie jest to podstawą do gwarancji.
Jesteście pewni, że paragon z Apple Store nie jest potrzebny przy oddawaniu iPad'a na gwarancji?
---------- Wpis dodano o 01:30 ---------- Poprzedni wpis dodano o 01:29 ----------
PS: A jak z kosztem wysyłki? Podłączam się pod pytanie @najemnik
#117
Napisano 08 lipca 2010 - 00:52
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych