
MACBOOK PRO A1211 problem z matrycą (brudna od wewnątrz?!)
#1
Napisano 26 maja 2010 - 23:00
#2
Napisano 26 maja 2010 - 23:23
#3
Napisano 27 maja 2010 - 11:35
Ten brud to po prostu brudne plamy jakby od wewnątrz bo nie da się ich zetrzeć, żadne żółte smugi i przeszkadzają bardzo szczególnie na jasnym tle. Znalazłem na innym forum podobny problem tyle, że na imacu, a tam problem można załatwić po prostu czyszcząc szybę od środka. Tak to wygląda na tym imacu: [url]http://soumar.jabbim.cz/~zbyszek/matryca.jpg[/url]. U mnie plamy te są identyczne tyle, że w kilku miejscach na matrycy, a na pierwszy rzut oka nie widzę u siebie szyby w macu (może się mylę). Please help.
pozdr.
#4
Napisano 27 maja 2010 - 13:14
#5
Napisano 27 maja 2010 - 13:26
#6
Napisano 27 maja 2010 - 14:04
#7
Napisano 27 maja 2010 - 14:10
#8
Napisano 27 maja 2010 - 14:49
a nie da sie odstapic od umowy? bo to malo smieszne siedziec ze sprzetm, na ktory nie mozna patrzec...
Kłania się po raz kolejny ustawa o sprzedaży konsumenckiej. Jest potwierdzenie zakupu = jest podstawa do reklamacji, dobrze gdy przy okazji nie minęło pół roku. Nie ma paragonu (faktury) = nie ma żadnej postawy.
#9
Napisano 27 maja 2010 - 16:03
#10
Napisano 27 maja 2010 - 16:07
#11
Napisano 27 maja 2010 - 16:13
#12
Napisano 27 maja 2010 - 16:22
#13
Napisano 27 maja 2010 - 16:38
#14
Napisano 27 maja 2010 - 16:51
#15
Napisano 27 maja 2010 - 17:28
Wyślij gostkowi informację, że jeśli nie odda pieniędzy składasz zawiadomienie o ściganie na policję, albo lepiej od razu do prokuratury.
Wyszczególnij mu Twoje argumenty, powinno postkutkować o ile ma głowę na karku. Jeśli nie, to trudno. Przemęczysz się przez sprawę sądową i spoko, to nie boli, a przynajmniej będziesz ostrożniejszy na przyszłość.
Już to zrobiłem, wysłałem muz zdjęcia tego co otrzymałem. Nie skutkuje, gość pali głupa, jest zaskoczony jego stanem, pisze żebym wysłał sprzęt i cytuje ustawy typu - ma 14 dni, 30 dni, itd. Boję się mu wysłać sprzęt, bo jestem raczej pewny, że to nie odniesie skutku, a ja będę bez kasy i maca przynajmniej przez kilka tygodni. Jutro miną 2 tygodnie od dnia otrzymania maca. W tym wypadku już chyba tylko zostaje mi prokuratura lub policja, ewentualnie później sprawa w sądzie.
#16
Napisano 27 maja 2010 - 17:37
#17
Napisano 27 maja 2010 - 19:01
Gościu ewidentnie chcę sprawę przedłużać bo liczy, że odpuścisz i zrezygnujesz.
Dokładnie. Już praktycznie zrezygnowałem. To przecież ewidentny wałek. Nawet zdjęcia maca na aukcji to nie ten macbook, którego dostałem. Już ich nie ma od dawna, gość je wykasował. Facet go pewnie na oczy nie widział przed wystawieniem a na aukcji były zdjecia innego, bo wysyłka trwała 1,5 tygonia. Sprawa jest oczywista - to nie ten macbook z aukcji. Rozmowy telefoniczne są tej samej tresci co maile: wysłac mam sprzet na swoj koszt z mozliwoscia sprawdzenia przy kurierze, potem 14 dni ma na sprawdzenie i potem ewentualnie 30 dni na oddanie kasy. To ewidentny walek, nie zamierzam mu wysyłać sprzetu i czekac nie wiadomo ile na kase lub sprzet spowrotem z odmową zwrotu. Wolę cieszyć się póki co tym co mam. Sprawa dla mnie jest oczywista i chciałem szybko zalatwic sprawe osobiscie jechac do niego i zwrocić mu go narazając sie na dodatkowe koszty, ale sie nie da. Dziękuje wszystkim za cenne rady, zebralłem wszystkie dowody (aukcja, maile, dowody wpłat, list przewozowy) i jutro złoże sprawe na policję. Chyba tylko to mi pozostało. Dzięki.
#18
Napisano 28 maja 2010 - 12:07
#19
Napisano 28 maja 2010 - 14:40
#20
Napisano 28 maja 2010 - 14:49

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych