Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MACBOOK PRO A1211 problem z matrycą (brudna od wewnątrz?!)

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 dah77

dah77
  • 8 postów

Napisano 26 maja 2010 - 23:00

Jestem nowym użytkownikiem maca niezbyt szczęśliwym :evil:, bo padłem ofiarą oszusta poprzez zakup na allegro. Proszę o pomoc. Matryca w moim macu jest jakby brudna od wewnątrz. Czy to możliwe, czy można to jakoś wyczyścić, jak? Dodam, że nie jestem zielony w komputach i jeśli da się to wyczyścić to pewnie dam radę sam. Jednak poproszę ewentualnych znawców tematu o odpowiedź czy jest taka możliwość, jakieś wskazówki, linki, etc. Dzięki, pozdrawiam.

#2 B@rtasMAC

B@rtasMAC
  • 572 postów

Napisano 26 maja 2010 - 23:23

proszę, pisz następnym razem o jaki model chodzi (unibody czy poprzednik), A1211 wynika (lub źle sprawdziłem) to chodzi tobie o tego poprzedniego PRO, tak więc zastanawia mnie co oznacza brud wewnątrz tej matrycy, ogólnie w modelach unibody bym się zastanawiał że chodzi pewnie o szybę, ale te stare chyba nie mają... (chyba) a mocny jest ten brud? może to smugi (żółte?)? opisz to bardziej pozdro

#3 dah77

dah77
  • 8 postów

Napisano 27 maja 2010 - 11:35

im sorry, ale jeszcze nie bardzo kojarzę co znaczy unibody czy poprzednik. Mój mac jest srebrny, 2,33mhz, a fsb to niestety 667mhz. Wg mojej wiedzy to ten: [url=http://www.ifixit.com/Guide/Device/MacBook_Pro_15%22_Core_2_Duo_Model_A1211]MacBook Pro 15" Core 2 Duo Model A1211 Repair Manual - iFixit[/url]