

Uszkodzony suwak wyciszania, a gwarancja.
Started by
orius
, 22 May 2010 23:36
No replies to this topic
#1
Posted 22 May 2010 - 23:36
Witam.
Dziś podczas gry w Red Alerta na swoim iPku zauważyłem że zaczął szaleć mi suwak (w sensie że sam się odcisza i ścisza nieważne czy go przesunę czy nie), nie ukrywam że lekko mówiąc porządnie się "wkurzyłem" (nie będę używał ostrzejszych słów) gdyż telefon ma mniej niż miesiąc (kupiłem go nowego) i już zaczyna się coś z nim pierdzielić. Kiedyś miałem model 2G i kuźwa nic się z tym telefonem nie działo. No ale nie o tym teraz.
Telefon jest oczywiście nadal na gwarancji, został wzięty w Orange (odkupiłem go na Allegro, ma on jak mówiłem mniej niż miesiąc). Czy jest możliwość bym nie będąc osobą widniejącą na umowie mógł go im odnieść w ramach gwarancji (wyczytałem że można to załatwić upoważnieniem od osoby widniejącej na fakturze)? W ogóle obejmuje ona takie coś? I ile musiałbym czekać z naprawą od nich? Dodam że za 3 tygodnie (bo 16 czerwca, a najprędzej w autoryzowanym serwisie Orange, czyli w Katowicach byłbym w piątek, tak więc jeśli by to podlegało normalnie i przyjeliby ode mnie zgłoszenie usterki to na 15 czerwca musiałbym mieć telefon najpóźniej) wyjeżdżam na dwa miesiące i nie widzi mi się jechać bez ajfona...
Jeśli nie obejmuje no to już kij z tym, zainstaluje tą pierdołę z Cydii od regulacji wyciszenia i może powinno wystarczyć. A jak mam czekać dłużej niż dwa tygodnie to przemęczę się do końca wakacji i wtedy z nim pójdę. Swoją drogą, jak to jest, dostanę nowy telefon czy mi go naprawią czy dadzą coś w stylu refurba? I oddając do Orange telefon, jak rozumiem nic nie muszę im płacić za naprawę takiej pierdoły?
A jeszcze wczoraj czytałem temat o tym i cieszyłem się że z moim telefonem się nic nie dzieje takiego. Szkoda słów...
EDIT: Z tego co widzę nie ma niczego dobrego w Cydii czego bym szukał. Chodzi mi o to by zablokować reakcję na zsuwanie przełącznika i ściszanie/odciszanie z poziomu menu telefonu (choć to już mam, zainstalowałem do SBSetting).
EDIT 2: Czy jeśli telefon będzie podlegać gwarancji ale ja nie będę mógł go niestety zgłosić (no bo nie jestem osobą która wzięła telefon) to istnieje jakiś serwis z telefonami Apple który by mi to mógł naprawić (nie no, chyba na pewno istnieje.
). Pozostaje kwestia ceny, orientuje się ktoś ile by mnie to wyszło? I oddając do takiego serwisu ile bym musiał czekać z naprawą.

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users