
Need For Speed Carbon - problemy z rozdzielczością
#1
Posted 03 May 2010 - 10:21
#2
Posted 03 May 2010 - 12:28
#3
Posted 03 May 2010 - 14:51


#4
Gość_tygrysio_*
Posted 03 May 2010 - 17:23
#5
Posted 03 May 2010 - 19:59
#7
Posted 03 May 2010 - 22:27
#8
Posted 03 May 2010 - 22:43
#9
Posted 04 May 2010 - 09:14
To nie wina portu - NFS:Carbon nawet na windowsach nie obsluguje rozdzialek 16:10 a co dopiero 16:9. Jedyny sposob to uzyc patchera ktory modyfikue exe.
Exe , a co z dmg :confused: ?
Michu - Byłoby pięknie

#10
Posted 04 May 2010 - 09:26
Exe , a co z dmg :confused: ?
Michu - Byłoby pięknie
NFS:Carbon to afaik Cidrowy port.
Cidrowy port to aplikacja (gra) dla systemu Windows zamknieta we wraperze (Cider) kory udaje windowsowe srodowisko odpalajac gre pod Mac OS X. Rozwiazanie takie jest tanie (developer nie musi przepisywac gry pod Mac OS X) ale tez malo wydajne (obnizenie wydajnosci gry o 20 do 60% wzgledem wersji na Windows).
Dlatego wlasnie twoj NFS:Carbon w swoich czelusciach (do ktorych dostac sie mozesz klikajac gre prawym klawiszem myszy i wybierajac "Pokaz zawartosc pakietu") skrywa windowsowy plik *.exe

#11
Posted 04 May 2010 - 11:36
Ktoś umieścił film na yt, rozwiń opis pod filmem i tam jest link z instrukcją. Daj znać czy działa, ale wydaje mi się że to raczej ten port.
Aha, na wszelki wypadek zachowaj rzeczy które tam trzeba podmienić

#12
Posted 04 May 2010 - 19:19

Tyle , ze z tego filmiku : YouTube - Widescreen Resolution For Need for Speed Carbon Mac Version
Tyle , ze potrzebne jest do tego VM lub parallels.
P.S. A !!, no i oczywiście dzięki bardzo za pomoc

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users