Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPod Nano 5gen czy Touch 3gen? Jakość dźwięku.

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 papisotoromek

papisotoromek
  • 4 postów

Napisano 28 kwietnia 2010 - 21:08

Witam Jestem tu nowy i nie znam się na sprzęcie apple, ale trochę już zdążyłem poczytać i stwierdziłem, że pora kupić sobie dobry odtwarzacz. Słucham muzyki codziennie i jestem dość czuły na jej jakość. To jest, lubię słuchać dużo w dobrym formacie. Czytałem recenzje zarówno iPoda Touch jak i Nano, ale zastanawia mnie jak wg. Was wygląda porównanie jakości muzyki na tych odtwarzaczach. Wybieram między nano 5gen 16 gb (600zł z hakiem) a iPod 3G 8gb (równo 700zł). Wiem technicznie czym się różnią, wiem, że Touch oferuje o wiele wiele więcej możliwości, WI-FI, gry, aplikacje, super dotykowy ekran itd., ale w sumie najbardziej mi zależy na jakości dźwięku. Nie chcę płacić za coś, co jest bardziej dla lansu niż dla muzyki. Różnica w cenie co prawda jest prawie żadna, ale wolałbym uboższą wersję z lepszym dźwiękiem. Jeśli zaś różnicy pomiędzy tymi odtwarzaczami w tej kwestii nie ma, lub jest prawie niezauważalna, to wybiorę jednak Toucha. Bardzo proszę o poradę i z góry dziękuję ;)

#2 Quuba777

Quuba777
  • 979 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 28 kwietnia 2010 - 22:12

taka kwota i kierujesz się jakością..
najlepiej kieruj się w stronę iRivera. Apple z jakością dźwięku w odtwarzaczach to mało ma wspólnego.
oczywiście zależy czy słuchasz muzyczki na "stockowych" słuchawkach czy dokupujesz coś z wyższej półki by delektować się muzyką.
jeśli nie, to bierz iPoda. najlepiej Touch'a. jest dużo zabawy z nim. a i intuicyjnie wszystkiego się nauczysz w ciągu kilku chwil. w tej chwili polecam z Touch'y tylko wersje 3g.
a co do nano? pomyśl czy przyda Ci się ta kamerka? wg mnie lepiej brać 4g 16gb.

BTW o tym już było:
http://myapple.pl/ip...y-od-ipoda.html

#3 papisotoromek