Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

- - - - -

APPLE AIRPORT EXPRESS


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_marco-polo_*

Gość_marco-polo_*

Napisano 28 kwietnia 2010 - 17:22

Witam,
posiadam AirPorta Express od 4 miesięcy i internet od samego początku działał prawidłowo, aż do wczoraj...:sad:
Wczoraj nagle internet przestał działać (myślałem, że to wina dostawcy internetowego, ale nie), więc zresetowałem ustawienia mojego AirPorta.
Niestety, po ponownym jego włączeniu nie da się uzyskać do niego dostępu tzn. otwieram program AirPort na Windowsie XP i program wykrywa mi AirPorta, ale niestety koło obrazka w programie jest pomarańczowa kropka :sad: (urządzenie AirPort też mruga na pomarańczowo). Gdy próbuję się połączyć z routerem, to nagle wyskakuje błąd -6753 (treść błędu: "Wystąpił błąd podczas uzyskiwania dostępu do urządzenia bezprzewodowego Apple. Upewnij się, że połączenie sieciowe działa prawidłowo i spróbój ponownie").
Jestem załamany.:sad: Odinstalowywałem już program AirPort i wgrywałem go ponownie, resetowałem jeszcze raz AirPorta, próbowałem uzyskać do niego dostęp na drugim komputerze z Vistą, podłączałem AirPorta bez kabla internetowego ALE WCIĄŻ WYSKAKUJE MI TEN SAM BŁĄD!:!:

Więc dzisiaj oddałem mojego AirPorta do iSpota na naprawę. Opisałem dokładnie problem, napisałem jaki komunikat mi się pojawia. Miła Pani z iSpota przyjęła mojego AirPorta i zadowolony wyszedłem z Galerii Krakowskiej :-D
Jednakże po 3 godzinach dostałem telefon z iSpota i pracujący tam Pan powiedział mi, że właśnie sprawdzili mojego AirPorta i działa on bezproblemowo. WTF:!::?: Jednakże powiedziałem temu Panu, że nie mam zamiaru odbierać tego AirPorta dopóki nie zostanie on naprawiany!

Czy miał ktoś z Was podobny problem? Nie rozumiem tylko o co chodzi: na Windowsie nie działa, a na Maku działa (bo pewnie w iSpocie sprawdzali go na Mac OS Xie)?

#2 czacha

czacha

    fotografista ;)

  • 2 209 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 28 kwietnia 2010 - 17:34

Ale co maja naprawiac, skoro u nich dziala? Jak nie rozumiesz o co chodzi to przeinstaluj system, to zawsze pomaga.

#3 Gość_marco-polo_*

Gość_marco-polo_*

Napisano 28 kwietnia 2010 - 18:02

Nie mam zamiaru przeinstalowywać systemu. Niech oni sprawdzą router na Windowsie a nie na Maku. Prędzej sprzedam ten router i kupie sobie D-Linka.

#4 Albercik

Albercik
  • 154 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 kwietnia 2010 - 18:17

Nie mam zamiaru przeinstalowywać systemu. Niech oni sprawdzą router na Windowsie a nie na Maku.
Prędzej sprzedam ten router i kupie sobie D-Linka.


Jak mogę Ci podpowiedzieć, to omijaj szerokim łukiem D-Linki. Jeśli już to linksys/cisco albo asus. miałem router z wifi (dwl-520) i chodził dwa lata. jak tylko gwarancja się skończyła, to zdechł. Niby świeci, ale w ogóle firmware się nie ładuje. kupiłem router bez wifi asusa i używałem, póki nie przyszedł lapek z wifi - dostawiłem do tgo d-link dwl-900ap+ - po dwóch latach mam już trzeci. to samo, co w przypadku routera. Z resztą wiele osób mówi, że d-link to szit. (nie wspominam nawet o comiesięcznym resetowaniu routera/access pointa). A Twój AP Extr. musi być ok, jeśli pod jabłkiem chodzi. Pewnie kwestia rozjechanych ustawień windy...

#5 czacha

czacha

    fotografista ;)

  • 2 209 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 28 kwietnia 2010 - 19:24

Nie mam zamiaru przeinstalowywać systemu. Niech oni sprawdzą router na Windowsie a nie na Maku.
Prędzej sprzedam ten router i kupie sobie D-Linka.


I co jesli u nich bedzie dzialal..? Wciaz beda musieli naprawic? Dziwi mnie Twoj roszczeniowy ton i to, ze za nic w swiecie nie przyjmujesz do wiadomosci ze to u Ciebie w systemie wystepuje problem. Najprawdopodobnie to nie wina routera tylko jego uzytkownika... :razz:

#6 BatMan

BatMan
  • 414 postów
  • SkądKościerzyna

Napisano 28 kwietnia 2010 - 19:32

Kupie go za 100zł :D

#7 dirtyhary

dirtyhary
  • 629 postów
  • SkądEłk, PL

Napisano 28 kwietnia 2010 - 19:34

dam 50 zł 

#8 Gość_marco-polo_*

Gość_marco-polo_*

Napisano 28 kwietnia 2010 - 20:00

W Polsce wszystkiemu winien jest klient:D PS. Jeżeli ktoś chce kupić tego AirPorta to już zamieściłem ogłosznie w giełdzie. Z chęcią się go pozbędę :D

#9 czacha

czacha

    fotografista ;)

  • 2 209 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 28 kwietnia 2010 - 20:02

Nie zawsze, ale najczesciej :) I jak juz wspominasz o typowosci Polski - pretensje do wszystkich a przede wszystkim do sprzedawcy ... to dopiero Polskie :)

#10 Gość_marco-polo_*

Gość_marco-polo_*

Napisano 28 kwietnia 2010 - 20:16

I jak juz wspominasz o typowosci Polski - pretensje do wszystkich a przede wszystkim do sprzedawcy ... to dopiero Polskie :)


Z tym się w 100% zgodzę. :D

#11 sancruz3

sancruz3
  • 2 436 postów

Napisano 28 kwietnia 2010 - 22:23

Jejciu zachowujecie sie jak dzieci ;p Fakt faktem jesli router dziala u kogos innego poprawnie na roznych systemach to jest dobry. Wiec nie widze podstaw pozbywania sie dobrego sprzetu jesli juz tak jestes zdesperowany to nie kupuj ani D-linka bo to najwiekszy SHIT!! ani linksyssa bo sie czesto wieszaja tylko zainwestuj w kolejny koncern amerykanski NETGEAR a dokladnie model WNDR 3700 kupisz go juz za niecale 500zloty i nie bedziesz zalowal. Ma strukture Gigabitowa procesor bardzo szybki jak na router, obsluguje sieci N jak i reszte pozostale a,b,g i konfiguracja prosta. Takze naprawde polecam Neatgera

#12 macieks72

macieks72

  • 9 873 postów

Napisano 28 kwietnia 2010 - 22:32

Ja akurat mam jakiegoś D-Linka (taniego) i chodzi już ponad 6 lat bez problemu. W sumie obsługuje 4 Windowsy i jednego Maka. Jest włączony Non-Stop. Także nie gadajcie jakby to była jakaś reguła że D-Link jest do bani, ja mam inne zdanie ;)

#13 czacha

czacha

    fotografista ;)

  • 2 209 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 28 kwietnia 2010 - 22:35

Od kilku lat uzywam Linksysa WRT54GC i ani razu nie musialem go restartowac - pracuje 24/7.

#14 sancruz3

sancruz3
  • 2 436 postów

Napisano 28 kwietnia 2010 - 22:39

A ja mialem najwyzsze modele od d-linka jak i linksysa 610 i z zadnego nie bylem zadowolony za taka kase sprzet ktory sie wieszal to nie dopomyslenia jak dla mnie a router od Apple the best kupilem z ciekawosci czy bedzie to cos dobrego czy shit... I jest dobry ale teraz pewnie bym kupil wymienianego Netgera

#15 grzes_l

grzes_l
  • 3 397 postów
  • SkądGdynia

Napisano 29 kwietnia 2010 - 08:31

Airport Expressa mozna rowniez ustawiac poprzez polaczenie kablem. Swoja droga dla mnie to wyglada na problem z komputerem. Ja mam w domu laptopy PC (z pracy) i iMaca. Airport Express tylko raz mi sie sam jakos zbuntowal ze musialem go resetowac przez 4 lata uzywania. Natomiast moje laptopy glupieja regularnie i z tym routerem (akurat najrzadziej) i z routerami w hotelach i bywa w robocie. Musze jakies restarty uskuteczniac, wylaczanie i wlaczanie karty sieciowej i rozne takie. Moj Mac nigdy nie mial problemow... Problem lezy z mojego doswiadczenia w jednym malym znaku firmowym MS Windows i sterownikami - czesto niestety narzoconymi przez firme w ktorej pracuje. Tyle.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych