
APPLE AIRPORT EXPRESS
#1
Gość_marco-polo_*
Napisano 28 kwietnia 2010 - 17:22
posiadam AirPorta Express od 4 miesięcy i internet od samego początku działał prawidłowo, aż do wczoraj...:sad:
Wczoraj nagle internet przestał działać (myślałem, że to wina dostawcy internetowego, ale nie), więc zresetowałem ustawienia mojego AirPorta.
Niestety, po ponownym jego włączeniu nie da się uzyskać do niego dostępu tzn. otwieram program AirPort na Windowsie XP i program wykrywa mi AirPorta, ale niestety koło obrazka w programie jest pomarańczowa kropka :sad: (urządzenie AirPort też mruga na pomarańczowo). Gdy próbuję się połączyć z routerem, to nagle wyskakuje błąd -6753 (treść błędu: "Wystąpił błąd podczas uzyskiwania dostępu do urządzenia bezprzewodowego Apple. Upewnij się, że połączenie sieciowe działa prawidłowo i spróbój ponownie").
Jestem załamany.:sad: Odinstalowywałem już program AirPort i wgrywałem go ponownie, resetowałem jeszcze raz AirPorta, próbowałem uzyskać do niego dostęp na drugim komputerze z Vistą, podłączałem AirPorta bez kabla internetowego ALE WCIĄŻ WYSKAKUJE MI TEN SAM BŁĄD!:!:
Więc dzisiaj oddałem mojego AirPorta do iSpota na naprawę. Opisałem dokładnie problem, napisałem jaki komunikat mi się pojawia. Miła Pani z iSpota przyjęła mojego AirPorta i zadowolony wyszedłem z Galerii Krakowskiej :-D
Jednakże po 3 godzinach dostałem telefon z iSpota i pracujący tam Pan powiedział mi, że właśnie sprawdzili mojego AirPorta i działa on bezproblemowo. WTF:!::?: Jednakże powiedziałem temu Panu, że nie mam zamiaru odbierać tego AirPorta dopóki nie zostanie on naprawiany!
Czy miał ktoś z Was podobny problem? Nie rozumiem tylko o co chodzi: na Windowsie nie działa, a na Maku działa (bo pewnie w iSpocie sprawdzali go na Mac OS Xie)?
#2
Napisano 28 kwietnia 2010 - 17:34
#3
Gość_marco-polo_*
Napisano 28 kwietnia 2010 - 18:02
#4
Napisano 28 kwietnia 2010 - 18:17
Nie mam zamiaru przeinstalowywać systemu. Niech oni sprawdzą router na Windowsie a nie na Maku.
Prędzej sprzedam ten router i kupie sobie D-Linka.
Jak mogę Ci podpowiedzieć, to omijaj szerokim łukiem D-Linki. Jeśli już to linksys/cisco albo asus. miałem router z wifi (dwl-520) i chodził dwa lata. jak tylko gwarancja się skończyła, to zdechł. Niby świeci, ale w ogóle firmware się nie ładuje. kupiłem router bez wifi asusa i używałem, póki nie przyszedł lapek z wifi - dostawiłem do tgo d-link dwl-900ap+ - po dwóch latach mam już trzeci. to samo, co w przypadku routera. Z resztą wiele osób mówi, że d-link to szit. (nie wspominam nawet o comiesięcznym resetowaniu routera/access pointa). A Twój AP Extr. musi być ok, jeśli pod jabłkiem chodzi. Pewnie kwestia rozjechanych ustawień windy...
#5
Napisano 28 kwietnia 2010 - 19:24
Nie mam zamiaru przeinstalowywać systemu. Niech oni sprawdzą router na Windowsie a nie na Maku.
Prędzej sprzedam ten router i kupie sobie D-Linka.
I co jesli u nich bedzie dzialal..? Wciaz beda musieli naprawic? Dziwi mnie Twoj roszczeniowy ton i to, ze za nic w swiecie nie przyjmujesz do wiadomosci ze to u Ciebie w systemie wystepuje problem. Najprawdopodobnie to nie wina routera tylko jego uzytkownika... :razz:
#6
Napisano 28 kwietnia 2010 - 19:32

#7
Napisano 28 kwietnia 2010 - 19:34
#8
Gość_marco-polo_*
Napisano 28 kwietnia 2010 - 20:00

#9
Napisano 28 kwietnia 2010 - 20:02


#10
Gość_marco-polo_*
Napisano 28 kwietnia 2010 - 20:16
I jak juz wspominasz o typowosci Polski - pretensje do wszystkich a przede wszystkim do sprzedawcy ... to dopiero Polskie
Z tym się w 100% zgodzę.

#11
Napisano 28 kwietnia 2010 - 22:23
#12
Napisano 28 kwietnia 2010 - 22:32

#13
Napisano 28 kwietnia 2010 - 22:35
#14
Napisano 28 kwietnia 2010 - 22:39
#15
Napisano 29 kwietnia 2010 - 08:31
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych