Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Konto App Store USA bez karty i uaktualnienie płatne


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Alex007

Alex007
  • 820 postów

Napisano 16 kwietnia 2010 - 14:55

Witam, przed chwilą uaktualniłem aplikacje (uaktualnienie było płatne) wiec tu rodzi się moje pytanie czy będe musiał zapłacić? I w jaki sposób nie mając konta bankowego (podanego)? Może da się tego jakoś uniknąć. Może ktoś zna jakiś sposób?

#2 kummer

kummer
  • 2 002 postów
  • SkądBydgoszcz,Osielsko

Napisano 16 kwietnia 2010 - 15:32

Uaktualnienia raczej są bezpłatne.

#3 DudusCSE

DudusCSE
  • 2 899 postów
  • Skądz Polski

Napisano 16 kwietnia 2010 - 15:36

hm... a możesz podać nazwę aplikacji w której uaktualnienia są płatne ? bardzo mnie to ciekawi, ponieważ jestem zdania, że wszystkie aktualizacje są bezpłatne

#4 Alex007

Alex007
  • 820 postów

Napisano 16 kwietnia 2010 - 15:41

Część aplikacji jest w wyprzedażach póżniej wracają do normalnej ceny i uaktualnienie dla tych co kupili ją za free jest płatne.

#5 DudusCSE

DudusCSE
  • 2 899 postów
  • Skądz Polski

Napisano 16 kwietnia 2010 - 15:44

Ciekawe, hm

zobacz to http://www.myapple.p...owy-iphone.html ( post min Davvido )

Pobranie a uaktualnienie to jest to samo.

#6 Alex007

Alex007
  • 820 postów

Napisano 16 kwietnia 2010 - 15:58

W poście dodaje screen'a

#7 Dami107-7bfb8b3684

Dami107-7bfb8b3684
  • 186 postów

Napisano 16 kwietnia 2010 - 18:29

Hej, @Alex007 pogooglowalem troche, i wydaje sie, ze ten komunikat wyskakuje, gdy probujesz update'owac aplikacje, ktora zostala zakupiona na innym koncie, niz na ktorym jestes obecnie :) Jesli na amerykanskim koncie nie masz srodkow, ani dodanej zadnej karty kredytowej - mozesz ryzykowac i kliknac na "Buy", Jesli faktycznie okaze sie, ze mialbys cos zaplacic, to z racji tego, ze nie dodales danych karty kredytowej, to ci nie pobiora z niej kasy, oraz z racji tego, ze nie masz srodkow na koncie iTunes Store, nie bede mieli co ci z niego pobrac. Ostatecznie nie zostaniesz obciazony w jakikolwiek sposob, a aplikacja nie zostanie zakupiona (tylko w wypadku gdyby faktycznie mialo dojsc do pobrania kasy, co mi sie nie wydaje). Poszperam jeszcze na forach Apple'a, i jak cos sie zmieni (np, moja opinia i wiedza), to dam znac :) Pozdrawiam! @edit1 Ok, wstepne czytanie Słowa Bożego za mna... wiec tak, jesli masz jakies srodki na koncie, ktore umozliwilyby sfinalizowanie transakcji (np. aplikacja kosztuje $1,99, a ty masz $3) to NIE KLIKAJ NA "BUY", bo na forum Apple'a komus za takie cos KUPILO aplikacje ponownie (tzn. ponownie pobralo kase). @edit2 Rozwiazanie na twoj problem: Zaloguj sie na inne konto iTunes (te, ktorym kupiles dana aplikacje). Daj znac, jak poszlo ^^ @edit3 Ok, koniec poszukiwan, nie chce mi sie juz dluzej, ale... znalazlem jeszcze cos. Jesli masz jedno konto (bo nigdzie chyba nie pisales, ze masz dwa), to wejdz w Historie zakupow. Jesli bedziesz miec tam pusto (lub przynajmniej bedzie brakowac niektorych aplikacji), to... mamy winowajce. Nie ma w spisie - dla Apple to oznacza, ze tego nie kupiles, a wiec pobiora od ciebie forse... albo beda probowali :) I co najgorsze, nie znalazlem do tego rozwiazania... Chyba sie trzeba z nimi skontaktowac...

#8 yahuto

yahuto
  • 323 postów
  • SkądŁódź

Napisano 16 kwietnia 2010 - 21:00

Taki komunikat występuje ponieważ masz wgramna aplikacje nielegalnie a aktualnie wyszła wyższa wersja orginalna. Update nie przejdzie

#9 Regus

Regus
  • 268 postów
  • SkądSosnowiec

Napisano 16 kwietnia 2010 - 22:12

@UP Wybacz ale piszesz bzdury... Miałem kiedyś podobny problem, a nie mam nielegalnych aplikacji. Komunikat ten pojawia się w przypadku, który opisał Dami107. Przynajmniej u mnie tak było. Mam konto w PL i US AppStore i wystarczyło się zalogować na odpowiednie konto, żeby problem zniknął.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych