Witam,
przed chwilą uaktualniłem aplikacje (uaktualnienie było płatne) wiec tu rodzi się moje pytanie czy będe musiał zapłacić? I w jaki sposób nie mając konta bankowego (podanego)? Może da się tego jakoś uniknąć.
Może ktoś zna jakiś sposób?

Konto App Store USA bez karty i uaktualnienie płatne
Rozpoczęty przez
Alex007
, 16 kwi 2010 14:55
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16 kwietnia 2010 - 14:55
#2
Napisano 16 kwietnia 2010 - 15:32
Uaktualnienia raczej są bezpłatne.
#3
Napisano 16 kwietnia 2010 - 15:36
hm... a możesz podać nazwę aplikacji w której uaktualnienia są płatne ?
bardzo mnie to ciekawi, ponieważ jestem zdania, że wszystkie aktualizacje są bezpłatne
#4
Napisano 16 kwietnia 2010 - 15:41
Część aplikacji jest w wyprzedażach póżniej wracają do normalnej ceny i uaktualnienie dla tych co kupili ją za free jest płatne.
#5
Napisano 16 kwietnia 2010 - 15:44
Ciekawe, hm
zobacz to http://www.myapple.p...owy-iphone.html ( post min Davvido )
Pobranie a uaktualnienie to jest to samo.
zobacz to http://www.myapple.p...owy-iphone.html ( post min Davvido )
Pobranie a uaktualnienie to jest to samo.
#6
Napisano 16 kwietnia 2010 - 15:58
W poście dodaje screen'a
#7
Napisano 16 kwietnia 2010 - 18:29
Hej, @Alex007
pogooglowalem troche, i wydaje sie, ze ten komunikat wyskakuje, gdy probujesz update'owac aplikacje, ktora zostala zakupiona na innym koncie, niz na ktorym jestes obecnie
Jesli na amerykanskim koncie nie masz srodkow, ani dodanej zadnej karty kredytowej - mozesz ryzykowac i kliknac na "Buy", Jesli faktycznie okaze sie, ze mialbys cos zaplacic, to z racji tego, ze nie dodales danych karty kredytowej, to ci nie pobiora z niej kasy, oraz z racji tego, ze nie masz srodkow na koncie iTunes Store, nie bede mieli co ci z niego pobrac. Ostatecznie nie zostaniesz obciazony w jakikolwiek sposob, a aplikacja nie zostanie zakupiona (tylko w wypadku gdyby faktycznie mialo dojsc do pobrania kasy, co mi sie nie wydaje).
Poszperam jeszcze na forach Apple'a, i jak cos sie zmieni (np, moja opinia i wiedza), to dam znac
Pozdrawiam!
@edit1
Ok, wstepne czytanie Słowa Bożego za mna... wiec tak, jesli masz jakies srodki na koncie, ktore umozliwilyby sfinalizowanie transakcji (np. aplikacja kosztuje $1,99, a ty masz $3) to NIE KLIKAJ NA "BUY", bo na forum Apple'a komus za takie cos KUPILO aplikacje ponownie (tzn. ponownie pobralo kase).
@edit2
Rozwiazanie na twoj problem:
Zaloguj sie na inne konto iTunes (te, ktorym kupiles dana aplikacje).
Daj znac, jak poszlo ^^
@edit3
Ok, koniec poszukiwan, nie chce mi sie juz dluzej, ale... znalazlem jeszcze cos.
Jesli masz jedno konto (bo nigdzie chyba nie pisales, ze masz dwa), to wejdz w Historie zakupow.
Jesli bedziesz miec tam pusto (lub przynajmniej bedzie brakowac niektorych aplikacji), to... mamy winowajce.
Nie ma w spisie - dla Apple to oznacza, ze tego nie kupiles, a wiec pobiora od ciebie forse... albo beda probowali
I co najgorsze, nie znalazlem do tego rozwiazania... Chyba sie trzeba z nimi skontaktowac...



#8
Napisano 16 kwietnia 2010 - 21:00
Taki komunikat występuje ponieważ masz wgramna aplikacje nielegalnie a aktualnie wyszła wyższa wersja orginalna. Update nie przejdzie
#9
Napisano 16 kwietnia 2010 - 22:12
@UP
Wybacz ale piszesz bzdury... Miałem kiedyś podobny problem, a nie mam nielegalnych aplikacji.
Komunikat ten pojawia się w przypadku, który opisał Dami107. Przynajmniej u mnie tak było. Mam konto w PL i US AppStore i wystarczyło się zalogować na odpowiednie konto, żeby problem zniknął.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych