Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Reklamacja słuchawek w iSpot


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 hinok

hinok
  • 35 posts
  • SkądWrocław

Posted 07 April 2010 - 18:59

Witam Jako użytkownik iPhone'a byłem już kilka razy narażony na zmianę słuchawek. Kupując używanego iPhone'a dostałem troszeczkę rozwalone słuchawki do niego. Działały bardzo dobrze przez kilka miesięcy. Wreszcie, słuchawka, która była lekko sklejona odpadła. Mówi się trudno, z czystej pazerności kupiłem najtańszą podróbę słuchawek Apple do iPhone na allegro. Jakość wykonania może nie była najwyższych lotów, ale działały przez ponad pół roku i muszę przyznać, że były eksploatowane dość intensywnie. Miesiąc temu postanowiłem kupić nowe słuchawki, tym razem oryginalne w iSpot (Magnolia Wrocław). Ehhh fakt faktem działały przez niecały miesiąc po czym dźwięk zaczął trzeszczeć, wokal znikać etc. Postanowiłem zareklamować moje pseudo nowe słuchawki. Paragon mam, pudełko mam, kupiłem je przecież miesiąc temu! Pan iSpot o dziwo stwierdził, cytuję: "Grają doskonale" No ale przecież nie grały, podłączam do swojego iPhone'a, puszczam pierwszą lepszą piosenkę, Pan iSpot: "Oho! faktycznie coś jest nie tak". Po chwili Pan poruszał kabelkiem i stwierdził, że to uszkodzenie mechaniczne, on to może gdzieś wysłać (domyślam się, że chodziło o iSource, jednak ta nazwa nie padła), ale to ja będę musiał pokryć koszty przesyłki etc. Pytam się jakiego rzędu są to koszta, Pan jednak nie potrafił mi odpowiedzieć... Postanowiłem zbadać sytuację w internecie i poradzić się osób kompetentnych, dlatego piszę tutaj na forum. Najwyżej przejdę się tam jeszcze raz z jakimiś argumentami. Po pierwsze: Uważam za kompletne debilstwo płacić za przesyłkę reklamowanego sprzętu do serwisu. Ten serwis może być nawet w Honolulu w grocie, gdzie towar muszą wieźć na baranach bo żadne inne zwierze nie zmieści się przez otwór groty... Mnie to kompletnie nie powinno interesować, ile kosztuje wynajem owcy i pasterza... Na poważnie: skoro kupiłem towar X w sklepie Y, ja go reklamuję i za przeproszeniem nie obchodzą mnie koszty przesyłki / wysyłki lub czyjejś pomyłki (tak do rymu) Po drugie: Czy uszkodzeniem mechanicznym jest uszkodzenie, którego nie widać okiem? Te słuchawki są praktycznie nowe, nawet kabel się jeszcze dobrze nie wyprostował. Po trzecie: Czy ktoś miał podobną sytuację? Czy reklamował towar? Czy wysyłał go prosto do iSource? Po czwarte: Pisał ktoś coś do UOKiK? Warto w ogóle w jakikolwiek sposób walczyć z iSpotami i innymi Sadami? Po piąte, to już ostatnie: Dlaczego chińskie podróby za 30pln są trwalsze niż oryginalny produkt? Trochę to smutne... Chińczycy to jednak potrafią :razz: Pozdrawiam hinok

#2 bodzio333

bodzio333
  • 85 posts
  • SkądRopczyce

Posted 07 April 2010 - 19:09

Cześć, ja w czwartek reklamowałem Apple Earphones with Remote and Mic, ze względu na to, że pilot czasem działał, czasem nie, a jedynym lekarstwem gdy nie działał, było ponowne podłączenie, co nie jest komfortowe (potem i tak padał, jak odblokowywałem ekran - iPod touch 2gen). Ja kupowałem w krakowskim iSpocie, w Galerii Krakowskiej, w lipcu tamtego roku, więc paragon wszystko gwarancja luxlux śmiga. Zaniosłem panu, powiedziałem co się dzieje, wypełniłem formularz reklamacji, pan sobie skserował, powiedział że będą dzwonić albo mailować jak coś będą wiedzieć, wziął ode mnie słuchawki z pudełkiem (akurat miałem w pudełku wszystkie folie, woreczki i instrukcje, więc ze wszystkim), skserował sobie paragon i to tyle. Także u mnie spokojnie się to odbyło, zobaczymy co będzie jak wrócą. :) Pozdrawiam ;)

#3 ksenofanes

ksenofanes
  • 33 posts

Posted 07 April 2010 - 21:59

Coś takiego powinni wymienić Ci na miejscu. Uszkodzenie mechaniczne może stwierdzić serwis sprzętu (producent lub hurtownia) sprzedawca nie jest w stanie tego stwierdzić ruszaj kabelkiem, co zatem idzie nie mają prawa brać kasy za przesyłkę do serwisu.

#4 hinok

hinok
  • 35 posts
  • SkądWrocław

Posted 08 April 2010 - 14:50

Czyli twardo upierać się przy swoim, zanieść towar i domagać się wysyłki towaru do iSource?

#5 N_E_M

N_E_M
  • 1481 posts
  • SkądOne of Banksy's manors

Posted 08 April 2010 - 14:56

@hinok sprawdź na bielanach :)

#6 bodzio333

bodzio333
  • 85 posts
  • SkądRopczyce

Posted 08 April 2010 - 15:44

@hinok: myślę, że to powinno być normalnie na gwarancji, więc powiedz żeby Ci to na gwarancji wysłali i kropka.

#7 virgin71

virgin71



  • 12562 posts
  • SkądWrocław

Posted 09 April 2010 - 09:00

niestety, ale warunki gwarancji producenta są ustalone i ich nie zmienisz. Producent orzekł, że gwarancja door-to-door już nie obowiązuje i musisz zapłacić za wysyłkę do serwisu, ale w drugą stronę dostaniesz za free. Producent pozwala też osobiście zanieść słuchawki do serwisu w wawie;)

#8 Poklos

Poklos
  • 703 posts
  • Skądwarszawa

Posted 11 April 2010 - 23:31

Ja bym się nie szczypal z gwarancja bo to dodatek. Najważniejsza jest niezgodność towaru z umowa i na każdy produkt jest 2 lata takiego prawa. Zanosisz sprzęt niedzialajacy do sprzedawcy razem z pismem i maja obowiązek ci wymienić na nowe jeśli tego zarządza. Ispoty robią co chcą, walczyłem z nimi o komputer kilka razy i za każdym razem wygrywalem z mała pomocą federacji konsumentów. Oczywiście słuchawki to trochę tańsza sprawa od macbooka pro wiec to zależy czy się komuś chce bo to sporo nerwów. Ja w każdym razie jest załamany sluchawkami Apple. Są super bo maja pilocik i mikrofon i są białe ale mnie zaczęły pierdziec po 3 dniach używania dodam ze sluchalem bardzo cicho muzyki. Badziew.

#9 hinok

hinok
  • 35 posts
  • SkądWrocław

Posted 12 April 2010 - 00:24

N_E_M: jeżeli paragon na słuchawki dotyczy iSpotu w Magnolii, to iSpot na bielanach przyjmie słuchawki? Czy będę musiał pokryć wysyłki? Jak to wygląda?

#10 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4943 posts
  • SkądKraków, PL

Posted 12 April 2010 - 00:53

Poczytaj sobie: Federacja Konsumentów - poznaj swoje prawa

#11 N_E_M

N_E_M
  • 1481 posts
  • SkądOne of Banksy's manors

Posted 12 April 2010 - 22:32

N_E_M: jeżeli paragon na słuchawki dotyczy iSpotu w Magnolii, to iSpot na bielanach przyjmie słuchawki? Czy będę musiał pokryć wysyłki? Jak to wygląda?


Podejrzewam, że tak. Jak nie w jednym iSpocie to w drugim zawsze możesz spróbować. Co do wysyłki to nie wiem jak to będzie wyglądać.

#12 virgin71

virgin71



  • 12562 posts
  • SkądWrocław

Posted 14 April 2010 - 11:10

reklamacja za niezgodność towaru z umową musi być reklamowana sklepi w którym się kupowało. Czy do magnolii w takim przypadku.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users