Jestem nowym użytkownikiem, więc ogólnie witam wszystkich. Teraz czas na mój problem.
Kupiłem używanego ipoda classic 120 GB i okazało się, że ipod po włączeniu posiada trochę nad środkiem ekranu poziomą kreskę koloru białego która przeszkadza, np. w oglądaniu wideo. Uaktualniłem soft z nadzieją, że kreska zniknie, niestety, nadal jest. Czy jest to wina wadliwego ekranu czy może niewłaściwego oprogramowania. Ipod posiada gwarancje ale chcę się dowiedzieć czy sam mogę to naprawić czy muszę oddawać do serwisu. Z góry dziękuję za pomoc.

biała, pozioma kreska na wyświetlaczu ipoda classic
Rozpoczęty przez
michak
, 03 kwi 2010 23:44
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03 kwietnia 2010 - 23:44
#2
Napisano 04 kwietnia 2010 - 01:10
Na 99% ekran, ale pokaż zdjęcie tej "kreski". Ocenimy.
#3
Napisano 04 kwietnia 2010 - 09:59
[url]http://img519.imageshack.us/img519/4138/dsc03197o.jpg[/url]
A oto i zdjęcie tej nieszczęsnej kreski.
A oto i zdjęcie tej nieszczęsnej kreski.
#4
Napisano 04 kwietnia 2010 - 10:10
Nie jestem pewny, czy w uszkodzeniu ekranu ta kreska miałaby kolor biały (czy nie czarna powinna być). Możesz jeszcze w Diagnostic Mode test wyświetlacza uruchomić
A update robiłeś, w sensie restore z disc mode?
Jak nie podziała to jeśli jest gwarancja, to od razu do serwisu.

#5
Napisano 04 kwietnia 2010 - 10:49
więc tak, zrobiłem ten test, doszło do hp dectect test i wyświetla się hp detect:0 menu to continue, klikam na menu i nic się nie dzieje, i tak "stoi" już od 15 minut, co robić?
ok, zresetowałem, następnie zrobiłem update i niestety, kreska nadal jest, więc chyba zostaje mi zanieść ipoda do serwisu
z tego co wyczytałem na stronie apple, jeżeli zaniosę ipoda do serwisu, zabiorą go do naprawy, a ja dostane zastępczego, prawda to jest?

#6
Napisano 04 kwietnia 2010 - 13:16
W US pewnie by tak było, nie wiem jak to ma miejsce u nas. Zanieś do iSpotu i zapytaj o to, w zasadzie nigdy nie spotkałem się z tym, żeby ktoś brał zastępczego.
#7
Napisano 04 kwietnia 2010 - 13:55
ze stronki apple:
3. Czy dane na moim iPodzie zostaną zachowane?
Nie. Otrzymasz w zamian inny egzemplarz iPoda, który nie będzie zawierać żadnych danych, utworów ani elementów personalizacji wykonanych przez inne firmy. Przed wysłaniem iPoda do serwisu musisz więc utworzyć oddzielną kopię zapasową przechowywanych na nim danych, a później zainstalować te dane ponownie.
mam nadzieję, ze to co piszą, to prawda
we wtorek skoczę do ispotu i się zorientuję
dzięki wielkie za pomoc

#8
Napisano 04 kwietnia 2010 - 13:59
To oczywiste, że przed oddaniem do serwisu zawsze lepiej zrobić kopię zapasową, a w przypadku laptopów można jeszcze wyjąć dysk (chyba, ze to on powoduje problemy).
Przy tej usterce z ekranem, jeśli to uszkodzenie mechaniczne, to albo wymienią Tobie ekran, albo całego iPoda, a soft zapewne też aktualizują, więc nie liczyłbym na to, że dane będą na nim w momencie odebrania sprzętu.
Powodzenia
#9
Napisano 04 kwietnia 2010 - 17:56
na moje to jest wina oprogramowania (softu), mialem podobna banie w X-Fi, wgralem na nowo soft i wszysto bylo ok.
#10
Napisano 04 kwietnia 2010 - 22:06
Kolega robił update, dla pewności można jeszcze restore przez disc mode

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych