Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[G3 - 3.1.3] Problem z iTunes (podróbka)

• Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wingie

Wingie
  • 3 postów

Napisano 02 kwietnia 2010 - 07:26

Witam. Jestem nowy w iPhone' owym szalenstwie. Jak w temacie mam iPhone G3 i chcialbym zsynchronizowac go z komputerem. Po tym jak go podlaczam wyskakuja na ekranie 4 opcje, po kliknieciu kazdej z nich komputer reaguje inaczej: * Mass storage - pokazuje mi kosci pamieci iPhona jako dyski zewnetrzne nie rozpoznajac, ze to iPhone, * Webcamera - wykrywa jako kamere, * COM port - prosi o zainstalowanie sterownikow dla MT6235 ktorych komputer nie moze odnalezc w sieci (tak samo jak ja - wyskakuja jakies malo wiarygodne strony), * PictBridge - konfiguruje opcje drukowania. Problem jest nastepujacy - iTunes w zadnej z powyzszych opcji nie wykrywa mojego iPhone. O ile MP3 moge przerzucac recznie na dyski w opcji Mass storage, to gdy przychodzi do zaladowania aplikacji musze uzyc iTunes. Macie jakies pomysly dlaczego? Dodam, ze przeinstalowywalem wszystkie aplikacje Apple, rebootowalem iPhona, przesledzilem wszystkie oficjalne poradniki Apple i probowalem podlaczyc iPhone do innych komputerow. Z gory dziekuje za kazda pomoc.

#2 leniwce.gora

leniwce.gora
  • 94 postów

Napisano 02 kwietnia 2010 - 07:39

tak, chyba wiem co jest grane... nie masz iPhone tylko wyrób ajfonopodobny

#3 N_E_M

N_E_M
  • 1 481 postów
  • SkądOne of Banksy's manors

Napisano 02 kwietnia 2010 - 08:09

na 100% podróbka ;) iPhone nie posiada takich opcji ;) btw. jak stwierdziłeś, jaką masz wersję oprogramowania? Czy sprzedają już kopie z 3.1.3?:D

#4 iMaks

iMaks
  • 1 323 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 kwietnia 2010 - 09:11

On ma już wersje oprogramowania 3.2 i to ze zdjętym Simlockiem przez p0lishsn0w.

#5 kal8

kal8
  • 195 postów

Napisano 02 kwietnia 2010 - 10:10