Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

napisy .txt - brak polskich liter

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 ren

ren
  • 91 postów
  • SkądPłock / Warszawa

Napisano 15 marca 2010 - 18:39

witam, jestem nowa w świecie mac'a mam otóż problem z napisami - które zgrane zpłyty/pendrive'a nie posiadaja polskich liter tylko jakieś dziwne znaczki jak to naprawic?

#2 macieks72

macieks72

• 9 873 postów

Napisano 15 marca 2010 - 19:10

Jakim programem odtwarzasz ten film, że brak polskich znaków? Chyba już wszystkie obecnie radzą sobie z różnym kodowaniem.

#3 jackeill

jackeill
  • 640 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 15 marca 2010 - 19:20

Tak, ale trzeba to kodowanie zwykle ustawic w opcjach. To bardzo ciezka sprawa przeciez.

#4 macieks72

macieks72

• 9 873 postów

Napisano 15 marca 2010 - 19:40

Szczerze mówiąc mam Auto wszędzie i jakoś jeszcze nie miałem problemu ;)

#5 ren

ren
  • 91 postów
  • SkądPłock / Warszawa

Napisano 15 marca 2010 - 19:48

tzn aktualnie mam mac'a po formacie, ale wczesniej z zainstalowanymi kodekami w różnych programach odtwarzałam łącznie z tymi którzy uzytkownicy mac'ów polecali jako te, które 'każde napisy odtworzą' jackeill - no przepraszam bardzo, wybacz, że jestem nowa, nie znam jeszcze dobrze systemu, a na forum opcja suzkaj nic nie znalazłam

#6 macieks72

macieks72

• 9 873 postów

Napisano 15 marca 2010 - 19:59

Ale zaraz, masz problem z wszystkimi napisami, czy tylko z jednymi?

Zainstaluj VLC i w nim zobacz.

#7 ren

ren
  • 91 postów
  • SkądPłock / Warszawa

Napisano 15 marca 2010 - 21:13

z wszystkimi, w VLC też sa dziwne znaczki zamiast polskich liter. w ogóle jak je owtorze w notatniku (nie pamietamjak sie mac'owski odpowiednik nazywa) to juz tam sa dziwne litery, więc logicznie zakładam, że coś jest nie tak generalnie z odczytaniem, nie z samymi programami do video?

#8 Macmaniak

Macmaniak
  • 24 postów