Jakiś czas temu jeszcze spokojnie uzywałem TeamSpeaka i nie było problemu. Dziś go włączam i nic. Ikonka w doku się pojawia i od razu znika. Nic nie kombinowałem z programem. Jedyną rzeczą która mogła wpłynąć na działanie programu/systemu jest to , że usunąłem zbędne języki z systemu za pomocą programu Monolingual... Chociaż wątpie żeby to było przyczyną bo zostawiłem język angielski i jeszcze wiele innych ważniejszych. Czy da się teraz jakoś bezawaryjnie i sprawnie doinstalować tylko języki z płytki instalacyjnej?

TeamSpeak 3 - nie działa
Rozpoczęty przez
deha21
, 12 mar 2010 20:22
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12 marca 2010 - 20:22
#2
Napisano 13 marca 2010 - 12:44
Przeinstaluj Teamspeaka, pewnie mu za dużo obcięło.
#3
Napisano 13 marca 2010 - 22:49
Przeinstalowywałem już. Odinstalowałem, zainstalowałem ponownie i dalej to samo

#4
Napisano 14 marca 2010 - 08:36
Spróbuj usunąc AppCleanerem. Normalne usunięcie z Programów może nie wystarczyć.
#5
Napisano 14 marca 2010 - 11:48
Usuwałem AppCleanerem. Usunąłem też ukryty katalog TSa którego AppCleaner nie usunął i też nic.
Generalnie to jest tak, że uruchamiam i na chwilę mignie okno programu ale jednak się wyłącza.
#6
Napisano 14 marca 2010 - 12:02
No to spróbuj może jeszcze uruchomić z terminala - może wtedy wywali jakieś błędy.
#7
Napisano 14 marca 2010 - 13:22
Nie wiem jak uruchomić z terminala ale po przeglądnięciu katalogu TeamSpeaka nie widzę, żadnego .app a jedynie exec który uruchamia się z terminala i wyskakują błędy:
/Applications/TeamSpeak\ 3\ Client.app/Contents/MacOS/ts3client_mac ; exit;
2010-03-14 13:21:14.435955|INFO |MPSingleton | | Detected local codeset to be: UTF-8
2010-03-14 13:21:14.436846|INFO | | | Logging started, clientlib version: 3.0.0-beta17 [Build: 10406]
ACASYNTHLOG : OpenSpeechChannel FAILED (BabTtsInitDllEx failed for BabTTS dylib path: /Applications/Infovox iVox.app/Contents/Resources/AcaTTS/libacatts.dylib)
ACASYNTHLOG : OpenSpeechChannel FAILED (Cannot initialize AcaTTS engine)
2010-03-14 13:21:14.660244|ERROR |TTSMac | | Error creating speech channel: -241
2010-03-14 13:21:14.660342|INFO |ClientUI | | Failed to init text to speech engine: 3584
2010-03-14 13:21:14.660389|CRITICAL| | | Assertion "m_instance" failed at client/clientui/tts/tts_mac.cpp:61;
logout
#8
Napisano 14 marca 2010 - 16:44
Ja nie ma .app jak jest, właśnie o ten .app chodzi:
/Applications/TeamSpeak\ 3\ Client.app
Jak widać go uruchomiłeś, ale zaraz się zakończył:
/Applications/TeamSpeak\ 3\ Client.app/Contents/MacOS/ts3client_mac
To "ts3client_mac" to jest właśnie główny program.
Zawsze jest w katalogu *.app/Contents/MacOS
Ale jak widać coś jest nie tak, a jak pomóc to nie wiem.
#9
Napisano 14 marca 2010 - 17:12
A może macie TS3 zainstalowanego i mi wyślecie?
Może akurat będzie działał.
EDIT: Już działa. Odinstalowałe pare programów które zainstalowałem po ostatnim używaniu TeamSpeaka. Był to Jubler, TeamViewer i LogMeIn. Instalowałem, usuwałe, instalowałem aż w końcu zadziałał. Nie wiem czy te programy miały z tym związek.

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych