Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

[Audio] powerbook jako sampler na scenie - pytanie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 dundrub

dundrub
  • 842 postów
  • Skąddolny slask

Napisano 29 sierpnia 2005 - 10:59

witam!
jestem muzykiem i do tej pory uzywalem sprzetowego samplera do odpalania loopow na scenie. niestety sprzet skradziono mi na trasie i teraz pora na zakup nowego.. pomyslalem o zakupie powerbooka - na allegro znalazlem sprzet w takiej konfiguracji:
http://www.allegro.p...p?item=61751672
czy ktos z uzytkownikow moglby ocenic ta propozycje pod katem pracy z kilkoma sciezkami audio odtwarzanymi jednoczesnie?
pozdrawiam

#2 PowerbookFiend

PowerbookFiend
  • 619 postów
  • SkądLandsberg/Stettin

Napisano 29 sierpnia 2005 - 11:25

daradę! Jak odpalisz Live! 4.0 to będziesz mógł się bawić tuzinem loop`ów edytować je, obkładać efektami ciąć i robić co dusza zapragnie także atakuj śmiało!!

#3 Digiface

Digiface
  • 595 postów
  • SkądDeutschland

Napisano 29 sierpnia 2005 - 11:54

Re: powerbook jako sampler na scenie - pytanie

witam!
jestem muzykiem i do tej pory uzywalem sprzetowego samplera do odpalania loopow na scenie. niestety sprzet skradziono mi na trasie i teraz pora na zakup nowego.. pomyslalem o zakupie powerbooka - na allegro znalazlem sprzet w takiej konfiguracji:
http://www.allegro.p...p?item=61751672
czy ktos z uzytkownikow moglby ocenic ta propozycje pod katem pracy z kilkoma sciezkami audio odtwarzanymi jednoczesnie?
pozdrawiam


Osiem sciezek audio bedzie na 100% chodzila niezawodnie.
Na Logic Pro,Logic Express,GarageBand, z samplerem NI Kontakt 2.

Power PC G4 667 MHz Cena 2400,-zl :4,-zl =600,- Euro.
iBook 1,33GHz PowerPC G4 =1000Euro

Jak dla mnie to za duzo 600,-Euro. Oki on ma duzo RAM mozna odrazu muze robic.