Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iTunes na Windows 7 64-bit / 32-bit


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Larry_Nash

Larry_Nash
  • 150 postów

Napisano 26 lutego 2010 - 00:31

Witam! Dotąd używałem bety Siódemki w wersji 32-bit. Teraz mam wersję pełną 64-bit i mam pytanie dotyczące instalacji iTunes - instalator domyślnie chce instalować go w folderze Program Files (x86), gdzie powinny być instalowane programy 32-bitowe, chociaż ściągnąłem iTunes w wersji 64. Że tak spytam: WTF? Czy ma to jakiś wpływ na instalację?

Tematy pokrewne:
http://myapple.pl/ip...iem-itunes.html
http://myapple.pl/ip...-z-windows.html
eualex

#2 Adi21

Adi21
  • 367 postów
  • SkądCzechowice-Dziedzice

Napisano 26 lutego 2010 - 00:46

Nie ma żadnego znaczenia. Poprostu będziesz miał iTunes w innym katalogu Co do samych folderów systemowych nie zmieniają swojej ścieżki (standardowej).

#3 inzKulozik

inzKulozik
  • 107 postów
  • SkądKraków

Napisano 26 lutego 2010 - 23:08

Instalator programu 64-bitowego powinieneś odpalać bezpośrednio z eksploratora Windows, a nie z aplikacji, która jest 32-bitowa typu Total Commander czy jakaś przeglądarka. Natomiast w przypadku iTunes nawet jak ściągniesz niby 64-bitową instalkę to i tak exeki są 32-bitowe...

#4 Larry_Nash

Larry_Nash
  • 150 postów

Napisano 26 lutego 2010 - 23:47

To w końcu ten iTunes 64 jest rzeczywiście 64??? Bo już się pogubiłem...

#5 krakers

krakers
  • 8 135 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 27 lutego 2010 - 01:14

Tylko instalator z tego co wiem. Sama aplikacja już nie.

#6 Larry_Nash

Larry_Nash
  • 150 postów

Napisano 27 lutego 2010 - 17:25

Czyli co, instalować jak Pan Jobs przykazał i niczym się nie martwić? ;)

#7 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 27 lutego 2010 - 17:30

a myślisz, że to czy aplikacja jest 32 czy 64 bitowa zależy od tego w jakim jest katalogu?

#8 Larry_Nash

Larry_Nash
  • 150 postów

Napisano 27 lutego 2010 - 17:33

No wiem przecież, że jak zainstaluję aplikację 32 w katalogu 64 to nie zmieni mi się ona w aplikację 64-bit. :P Chodzi mi tylko o to, czy nie będzie potem jakichś problemów wywalało.

#9 Roberto

Roberto
  • 13 752 postów
  • SkądWrocław

Napisano 27 lutego 2010 - 17:55

dlaczego? bo jest w innym katalogu? gdyby to powodowało problemy, to by nie była możliwa jego zmiana, czyż nie?

#10 Garom

Garom
  • 212 postów
  • SkądWrocław, Polska

Napisano 11 kwietnia 2010 - 15:28

iTunes i Windows 7 Problem Witam. Zainstalowalem winde 7 i iTunes pokazuje mi co jakis czas komunikat "iTunes nie mozna zapisac pliku iTunes Library. Nie masz wystarczających uprawnień". O jakie uprawnineia chodzi. Jestem zalogowany jako jedyny uzytkownik w W7 z uprawnieniami administartora. Co ten komunikat oznacza? Czy cos dzieje sie z moimi danymi w iTunes?

#11 FishBB

FishBB
  • 1 244 postów
  • SkądPOLAND

Napisano 12 kwietnia 2010 - 13:39

iTunes najnowszy? Ja też mam Windows 7 i to x64(niby więcej problemów) i wszystko jest ok. System masz 32 czy 64bitowy? iTunes ściągnięty pod wersję systemu?

#12 stolik

stolik
  • 396 postów
  • SkądKatowice, Poland, Poland

Napisano 12 kwietnia 2010 - 14:14

Witam. Zainstalowalem winde 7 i iTunes pokazuje mi co jakis czas komunikat "iTunes nie mozna zapisac pliku iTunes Library. Nie masz wystarczających uprawnień". O jakie uprawnineia chodzi. Jestem zalogowany jako jedyny uzytkownik w W7 z uprawnieniami administartora. Co ten komunikat oznacza? Czy cos dzieje sie z moimi danymi w iTunes?


.

Chodzi o to zę nie masz uprawnień Adminiastratora.
(są 2 typy adminów - jeden co wszystko może(zapis, nadpis, usuwanie plików na partycji macierzystej z windows) - zablokowane konto, drugi admin ograniczony)

- jesteś adminem ale nie masz Full uprawnień

(czasem tak mam jezeli pracuje z apache + php + MySQL - też mi wywala to na koncie moim - administratora, przeloguje sie na drugiego admina i wszystko śmiga...)

Odblokuj sobie Administratora "co wszystko może"
odpal konsole jako administrator i wpisz

net user administrator /active:yes

doblokujesz tego admina i sprawdz czy Ci tez wywala błąd w itunes...


pytasz dlaczego tak jest ?
zabezpieczenie przed zniszczeniem, namieszaniem systemu...

patrząc jak to jest rozwiązane w linuxie.... to w windowsie skopali totalnie tą sprawę...

#13 Garom

Garom
  • 212 postów
  • SkądWrocław, Polska

Napisano 13 kwietnia 2010 - 13:12

cyt. "Odblokuj sobie Administratora "co wszystko może" odpal konsole jako administrator i wpisz net user administrator /active:yes" Wpisalem to w konsoli i dostalem odpowiedz: "Haslo nie odpowiada wymaganiom zasad hasel. Sprawdz minimalna dlugosc hasla jego zlozonosc i zasady wymagania hasel" O co chodzi o jakie haslo i gdzie je powinienem wpisac.?

#14 Krychaj

Krychaj
  • 65 postów

Napisano 14 kwietnia 2010 - 17:21

Mam podobny problem, rozwiązałeś go jakoś ?

#15 Garom

Garom
  • 212 postów
  • SkądWrocław, Polska

Napisano 14 kwietnia 2010 - 19:29

NIe niestety nie rowiazalem. Malo tego pojawil sie nowy problem ktory jest nie do usuniecia nawet po reinstalacji i usunieciu rejestrow. Mianowicie. Uruchomilem w iTunes .exe "rozwiaz problem ze zgodnoscia". Caly proces przeszedl poprawnie ale potem pojawil mi sie taki komunikat po ponownym uruchomieniu iTunsa.
http://www.myapple.p...=1&d=1271269500.

Potem prawym klawiszem uruchomilem wlasciwosci pliku iTunes.exe i ze zdziwieniem stwierdzuilem w zakladce zgodnosc ze nie jest nic zaznaczone wiec nie wiem jak wylaczyc ten komunikat. Teoretycznie poza komunikatem nic nie dzieje sie w iTuns albo nic nie zauwazylem. Moze ktos potrafi rozwiazac ten problem. Przypominam ROBILEM ODINSTALOWANIE I CZYSZCZENIE FIZYCZNE REJESTROW RESTART I PONOWNA INSTALACJE ITUNSA I NIESTETY CIAGLE POJAWIA SIE TEN KOMUNIKAT!!!!

#16 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 15 kwietnia 2010 - 10:42

Po pierwsze wyłącz uruchamianie Itunes w trybie zgodności. Po drugie zanim otworzysz itunes kliknij na ikonę PPM i wybierz uruchom jako Administrator. Sama mam WIN 7 (32bit) i najnowszego Itunesa i wszystko działa bez najmniejszych problemów.

#17 Krychaj

Krychaj
  • 65 postów

Napisano 15 kwietnia 2010 - 10:45

Tak działa, ale poprzednio działał bez problemu bez trybu zgodności. Drugi minus trybu zgodności, nie działają wtedy gadgety do itunes z pulpitu.

#18 Garom

Garom
  • 212 postów
  • SkądWrocław, Polska

Napisano 15 kwietnia 2010 - 10:56

Po pierwsze wyłącz uruchamianie Itunes w trybie zgodności. Po drugie zanim otworzysz itunes kliknij na ikonę PPM i wybierz uruchom jako Administrator.
Sama mam WIN 7 (32bit) i najnowszego Itunesa i wszystko działa bez najmniejszych problemów.


Hi. Jak mam wylaczyc uruchomienie iTunsa w trybie zgodnosci?

#19 Krychaj

Krychaj
  • 65 postów

Napisano 15 kwietnia 2010 - 11:01

Prawy na ikonie i tam na górze zakładka zgodność i zaznaczasz aby uruchamiał jako administrator. Chyba jedynym wyjściem jakie udało mi się znaleźć jest zainstalowanie iTunes na innym dysku. Ja zainstalowałem na D i wszystko śmiga włącznie z iTunes desktop gadget.

#20 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 15 kwietnia 2010 - 11:05

Jestem w pracy i mam tu XP, ale o ile dobrze pamiętam to kliknij PPM na ikonie iTunes i wybierz właściwości tam powinna być taka opcja (sprawdź w google tamz pewnoscią znajdziesz odpowiedź). Potem jak już wyłączysz tryb zgodności ponownie prawym przyciskiem myszy na ikonie Itunesa i wybierz uruchom jako administrator. Jak to nie pomoże to spróbuj jeszcze wyłączyć User Account Control z panelu sterowania.

#21 Garom

Garom
  • 212 postów
  • SkądWrocław, Polska

Napisano 15 kwietnia 2010 - 19:41

Jestem w pracy i mam tu XP, ale o ile dobrze pamiętam to kliknij PPM na ikonie iTunes i wybierz właściwości tam powinna być taka opcja (sprawdź w google tamz pewnoscią znajdziesz odpowiedź). Potem jak już wyłączysz tryb zgodności ponownie prawym przyciskiem myszy na ikonie Itunesa i wybierz uruchom jako administrator. Jak to nie pomoże to spróbuj jeszcze wyłączyć User Account Control z panelu sterowania.

W pierwszym mailu napisalem o tym ze na ikonie wchodzilem i zgodnosc jest pusta awiec nie jest zwiazana z zadnym wczesniejszym windowsem. I to jest wlasnie problem. Mimo ze nie ma zaznaczonego trybu zgodnosci W7 powoluje sie ciagle na nia!!!!. Jak to zmienic. Reinstalacja i usuniecie z rejestrow iTunsa nie pomogla!

#22 Garom

Garom
  • 212 postów
  • SkądWrocław, Polska

Napisano 15 kwietnia 2010 - 20:00

W pierwszym mailu napisalem o tym ze na ikonie wchodzilem i zgodnosc jest pusta awiec nie jest zwiazana z zadnym wczesniejszym windowsem. I to jest wlasnie problem. Mimo ze nie ma zaznaczonego trybu zgodnosci W7 powoluje sie ciagle na nia!!!!. Jak to zmienic. Reinstalacja i usuniecie z rejestrow iTunsa nie pomogla!

oto zrzut ekranowyhttp://www.myapple.pl/attachment.php?attachmentid=5656&stc=1&d=1271357945

#23 Garom

Garom
  • 212 postów
  • SkądWrocław, Polska

Napisano 17 kwietnia 2010 - 13:12

No to chyba moge zakonczyc temat. Po wielu probach jedyne wyjscie to REINSTALACJA W7 i to nawet ni enaprawa tylko pelna reinstalacja.

#24 vincpoland

vincpoland
  • 33 postów
  • Skądaround Wa-wa

Napisano 28 maja 2013 - 06:26

iTunes wiesza się i kiepsko synchronizuje Mam problem, który istnieje u mnie od zawsze w kwestii synchronizacji z ip. Nie wiem jak u was ale dla mnie synchronizacja muzyki to istne przejście przez piekło, ciągłe błędy i zawieszki iTunes-a. Działam na W7 i komp nowy a tu działa jak na 486, czy jest jakaś rada na ten badziew? czy da się muzykę wrzucić przez total commandera?

#25 dawidnor

dawidnor
  • 984 postów
  • SkądOslo (Asker)

Napisano 28 maja 2013 - 08:10

Reinstalacja. Jaki proc? x64 czy x86? Moze zassales nie ta wersje iT.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych