IPhone podpięty pod mBank.
#1
Napisano 01 maja 2020 - 18:45
Mam problem, mianowicie sprzedaje swoje IP 8. Wyzerowalem urządzenie i naszykowalem na sprzedaż(na szczęście jeszcze go mam)
Kartę sim włożyłem na chwilę do tel z androidem zanim zakupie nowe urządzenie.
Mam natomiast problem z zalogowaniem się do mBanku. Przy każdej próbie, czy to na telefonie, czy w przeglądarce na laptopie, po zalogowaniu do mBanku dostaje komunikat "wysłaliśmy powiadomienie autoryzacyjne na Twoje urządzenie IPhone. Pozostan na tej stronie i potwierdź operacje w aplikacji mobilnej"
Co teraz? Domyślam się, że po zakupie nowego IPhone będzie ten sam problem. Nie jestem w stanie odłączyć starego IP w żaden sposób gdyż niejako nie mogę nawet wejść na swoje konto.
Ktoś miał podobny przypadek? Czy pozostaje tylko przełożenie karty z powrotem i próba odseparowania w jakiś sposób urządzenia już bezpośrednio ze starego telefonu?
#2
Napisano 01 maja 2020 - 19:00
Chyba przed wyzerowaniem należało zmienić autoryzację na kody SMS-y. Polecam kontakt z mLinią.
Macbook Pro '14 M1 Pro / iPhone 15 Pro 128GB / Apple Watch series 7 SS 45mm / iPad Pro 2020 Cellular 128GB / AirPods Max / AirPods Pro & Pro 2
#3
Napisano 01 maja 2020 - 19:18
#4
Napisano 01 maja 2020 - 19:55
Przeniosłem do działu „Aplikacje” – problem dotyczy mBanku, a nie iPhone'a jako takiego.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
#5
Napisano 01 maja 2020 - 20:04
Zainstalowałeś aplikację mBanku na telefonie z androidem?
Bo z tego co pamiętam to chyba powinno to zadziałać.
MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue
Nie pomagam na PW
#6
Napisano 02 maja 2020 - 04:43
#7
Napisano 02 maja 2020 - 10:12
Skoro tak, to zamykam temat.
MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular
Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych