Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook pro 13 A1708 Zaczepka motylkowa w klawiaturze uszkodzona


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Sebastian Konieczko

Sebastian Konieczko
  • 4 postów

Napisano 30 czerwca 2019 - 22:26

Witam, 

 

Jakies pomysły co moge zrobić zeby nie wymieniac calej klawiatury? bardzo prosze o pomoc w tym temacie 



#2 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 01 lipca 2019 - 10:03

Raczej się nie da. Z tego, co pamiętam, to cały mechanizm jest dość delikatny... O ile nie masz żadnych uszkodzeń mechanicznych to możesz klawiaturę wymienić za darmo z autoryzowanym serwisie - do tego w pakiecie dostajesz nową część obudowy, gładzik i baterię. Jeżeli wysłanie komputera do serwisu nie oznacza dla Ciebie dużych strat i sporego przestoju w ważnych projektach, to ja na Twoim miejscu wysłałabym laptopa do serwisu i nie bawiła się w grzebanie w klawiaturze.


 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#3 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 01 lipca 2019 - 11:47

Zrób zdjęcie i pokaż jak to wygląda. Czasem można wymienić sam klawisz z mocowaniem, a czasem wyrwane jest mocowanie w korpusie i nie da się nowego założyć.


Użytkownik SERWIS.ME edytował ten post 01 lipca 2019 - 11:47

1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#4 Sebastian Konieczko

Sebastian Konieczko
  • 4 postów

Napisano 01 lipca 2019 - 12:47

tutaj prosze, jest tylko motylek uszkodzony


Raczej się nie da. Z tego, co pamiętam, to cały mechanizm jest dość delikatny... O ile nie masz żadnych uszkodzeń mechanicznych to możesz klawiaturę wymienić za darmo z autoryzowanym serwisie - do tego w pakiecie dostajesz nową część obudowy, gładzik i baterię. Jeżeli wysłanie komputera do serwisu nie oznacza dla Ciebie dużych strat i sporego przestoju w ważnych projektach, to ja na Twoim miejscu wysłałabym laptopa do serwisu i nie bawiła się w grzebanie w klawiaturze.

Kazdy autoryzowany serwis? ile bo to wyniosło +/-?

Załączone pliki



#5 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 04 lipca 2019 - 21:41

tutaj prosze, jest tylko motylek uszkodzony


Kazdy autoryzowany serwis? ile bo to wyniosło +/-?

https://support.appl...r-mac-notebooks

Jak wymiana samego klawisza to zdążysz wypić kawę, jak cały topcase z klawiaturą to czeka Cię rozstanie z komputerem na 2-3 dni (w niektórych serwisach za opłatą za "ekspres" robią w ciągu 24h).


Oczywiście możesz trafić na serwis co powie: 2 tygodnie (wtedy zwróć się z zapytaniem do innego: https://locate.apple.com/pl/pl )


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#6 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 05 lipca 2019 - 07:58

W tym przypadku urwane są mocowania klawisza, a te białe motylki generalnie nie są wymienne, to jest część top case. Dlatego w autoryzowany sposób w tym przypadku naprawa polegałaby na wymianie całego top case. 


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych