Mam problem z iMessage i Facetime na starym Mac Pro. Problem jest dość dziwny. Po próbie zalogowania dostałem komunikat, coś w stylu "Nie można teraz aktywować iMessage na tym Macu. Skontaktuj się z supportem Apple i podaj poniższy kod" (parafrazuję). Niżej był podane kod składający się z 3 kolumn po 4 cyfry.
No ok to dzwonię na infolinię, mówię jaka sprawa, podaję ten kod i numer seryjny. Niby wszystko ok, do 30 minut ma działać. Następnego dnia dalej nie działa i wyskakuje ten sam komunikat. Zadzwoniłem jeszcze raz, próbowaliśmy różnych rzeczy, ale nic nie pomaga. Numer seryjny i ten kod na pewno były dobrze podane, sprawdzaliśmy dokładnie.
Teraz co najdziwniejsze. Mam 2 konta, powiedzmy a@gmail.com i b@gmail.com. Problem występuje na a@gmail.com, ale na b@gmail.com mogę się zalogować bez problemu. Próbowałem też założyć zupełnie nowe konto, ale też nie działa. Potem próbowałem na starym koncie żony, zadziałało. Następnie spróbowałem na innym komputerze - Macbooku pro, wszystkie konta, łącznie z a@gmail.com działają bez problemu.
Nie wiem z czym jest problem. Z jednej strony nie z komputerem, bo w końcu niektóre konta działają. Z drugiej strony nie z kontem, bo na innym macu działa bez problemu. Próbowałem włączać różne konfiguracje na tym koncie, dwustopniową weryfikację itp, ale nic nie pomaga. Próbowałem też format, inną wersję systemu.
Ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić? Na Apple polecali mi póki co: reset pvram i nvram, reset pęku kluczy, założenie nowego konta użytkownika na macu - nic nie pomaga. Nie mam pojęcia czym te konta się różnią, że jedne działają, a inne nie. Obecnie przełączyli mi to konto w tryb rozwiązywania problemów (czy jak to tam się nazywa, że mogą się na nie zalogować), ale nie wydaje mi się, żeby to pomogło.
Użytkownik OneGhost edytował ten post 24 sierpnia 2017 - 11:09