Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

ilość kont icloud na urządzeniu iOS


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
52 odpowiedzi w tym temacie

#26 Kayne

Kayne
  • 189 postów

Napisano 04 sierpnia 2015 - 07:27

Nie, nie da się. Właśnie jestem w trakcie przerabiania tego :)


Error 404 Not Found

#27 Mariusz Piaścik

Mariusz Piaścik
  • 902 postów
  • SkądPoznan, Poland, Poland

Napisano 08 sierpnia 2015 - 06:47

Nie, nie da się. Właśnie jestem w trakcie przerabiania tego :)

Czyli tak naprawdę trzeba się porządnie zastanowić zanim kupi się używanego iphona... Nigdy nie wiadomo ile kont na nim aktywowano...



#28 iPrzemo

iPrzemo
  • 23 postów

Napisano 25 września 2015 - 09:42

DA SIĘ !!!!!

 

Pozwolę sobie dodać odpowiedź na którą wielu jak sądzę czekało, gdyż jest to jedyna dyskusja w temacie w języku naszych przodków.

Miałem podobne zapytanie od znajomego więc oprócz przeszukania i dodarcia do tego wątku zadzwoniłem pod darmowy numer 00 800 4411875 do Apple.

Dodam co ważne i kluczowe że telefon został prawidłowo usunięty, wyrejestrowania z konta iCloud przez poprzedniego użytkownika, zostało to zrobione w 100%. Gdyby tak nie było byłby problem ponieważ telefon z włączoną usługą "znajdź" na koncie iCloud byłby praktycznie bezużyteczny.

 

Miły Pan pod nr.  00 800 4411875 po podaniu wszystkich danych telefonu, numeru seryjnego, imei potwierdził co napisali koledzy na początku tego wątku. Urządzenie z iOS mają limit utworzenie 3 darmowych kont na iCloud, urządzenia z OSX 5 darmowych.
 
Ale jest rozwiązanie ;-) które otrzymałem wprost z Apple.
Wystarczy że na innym urządzeniu z iOS lub OSX które nie wykorzystało powyższego limitu stworzymy nowe konto w iCloud. I wtedy tym urządzeniem lub urządzeniami które limit wykorzystały zalogujemy się do nowego konta.
 
Można zrobić jeszcze inaczej, posiadając już konto na iCloud zalogować się właśnie do niego.
Ale jak ktoś chce mieć nowego iCloud to jest to jedyne rozwiązanie, stworzenie nowego innym urządzeniem od Apple które nie wykorzystało powyższych limitów.


#29 Mariusz Piaścik

Mariusz Piaścik
  • 902 postów
  • SkądPoznan, Poland, Poland

Napisano 25 września 2015 - 09:54

A ciekawi mnie, czy próbował ktoś założyć nowe konto przez www.icloud.com i zalogować się na nie z telefonu później.



#30 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 25 września 2015 - 10:43

 

DA SIĘ !!!!!

 

Pozwolę sobie dodać odpowiedź na którą wielu jak sądzę czekało, gdyż jest to jedyna dyskusja w temacie w języku naszych przodków.

Miałem podobne zapytanie od znajomego więc oprócz przeszukania i dodarcia do tego wątku zadzwoniłem pod darmowy numer 00 800 4411875 do Apple.

Dodam co ważne i kluczowe że telefon został prawidłowo usunięty, wyrejestrowania z konta iCloud przez poprzedniego użytkownika, zostało to zrobione w 100%. Gdyby tak nie było byłby problem ponieważ telefon z włączoną usługą "znajdź" na koncie iCloud byłby praktycznie bezużyteczny.

 

Miły Pan pod nr.  00 800 4411875 po podaniu wszystkich danych telefonu, numeru seryjnego, imei potwierdził co napisali koledzy na początku tego wątku. Urządzenie z iOS mają limit utworzenie 3 darmowych kont na iCloud, urządzenia z OSX 5 darmowych.
 
Ale jest rozwiązanie ;-) które otrzymałem wprost z Apple.
Wystarczy że na innym urządzeniu z iOS lub OSX które nie wykorzystało powyższego limitu stworzymy nowe konto w iCloud. I wtedy tym urządzeniem lub urządzeniami które limit wykorzystały zalogujemy się do nowego konta.
 
Można zrobić jeszcze inaczej, posiadając już konto na iCloud zalogować się właśnie do niego.
Ale jak ktoś chce mieć nowego iCloud to jest to jedyne rozwiązanie, stworzenie nowego innym urządzeniem od Apple które nie wykorzystało powyższych limitów.

 

 

 

Ameryki nie odkryłeś, przecież wcześniej w poście #23 napisałem, dokładnie to samo - że trzeba aktywować konto na innym urządzeniu.

 

 

A ciekawi mnie, czy próbował ktoś założyć nowe konto przez www.icloud.com i zalogować się na nie z telefonu później.

 

Konto i tak należy aktywować na urządzeniu mobilnym np. na iPadzie lub iPhonie. Każde takie urządzenie ma limit aktywowanych kont, więc jeśli masz iPhona, który już ten limit wykorzystał to nie da się tego ominąć, trzeba aktywować konto innym urządzeniem, a potem już zalogować się do tego, który ma wykorzystany limit.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#31 maker3

maker3
  • 19 postów

Napisano 08 października 2015 - 14:44

Czy wyrejestrowanie telefonu z iCloud zmniejsza licznik aktywacji?



#32 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 08 października 2015 - 14:45

Nie.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#33 maker3

maker3
  • 19 postów

Napisano 08 października 2015 - 15:09

Skoro nie, to sprawa jest dziwnie cicha jak dla mnie. Wszedzie powinni trąbić, że Appel blokuje używki. Po roku-dwóch licznik się nie odnawia czy coś w tym stylu?

To ilość szrotu na Allegro jest jeszcze większa niż myślałem. Do zbitych ekranów, iclodów i simlocków trzeba jeszcze dodać limit aktywacji. A tego ostatniego nie ma jak sprawdzić.

 

To jeszcze jedno pytanie. Czy na telefonie bez dodanego konta Appla można korzystać z aplikacji Email i synchronizować kontakty z kontem Google po protokole CardDAV?

To takie minimum jakie chciałbym mieć, jakby trafił na wykorzystany limit.



#34 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 08 października 2015 - 15:19

Czy na telefonie bez dodanego konta Appla można korzystać z aplikacji Email i synchronizować kontakty z kontem Google po protokole CardDAV?

 

Tak, można bez problemu. Do tego iCloud nie jest potrzebne. 

Poza tym ten limit zakładania pięciu nowych kont na urządzenie jest praktycznie nie do wykorzystania i małe jest prawdopodobieństwo, że taki telefon trafisz. Skoro można aktywować pięć kont, to iPhone musiałby mieć czterech właścicieli, którzy zakładali nowe konto, a przecież wiele osób ma konta przez całe lata - jak ja - i tylko zmienia telefon, więc nie aktywuje nowego konta. Poza tym jak już pisałem zawsze można założyć  konto na telefonie kumpla i potem zalogować się już na swoim telefonie, który ma wykorzystany limit.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#35 maker3

maker3
  • 19 postów

Napisano 08 października 2015 - 15:25

Wcześniej czytałem, że na telefon jest limit 3 aktywacji, a na Makach dopiero 5.

Jeśli tak, to nie najgorzej.



#36 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 08 października 2015 - 15:29

To moze ja coś pomyliłem, możliwe, że są trzy. Ja na kilkaset iPhonów jakie widziałem tylko raz spotkałem się z problemem, że ta liczba była wykorzystana.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#37 maker3

maker3
  • 19 postów

Napisano 09 października 2015 - 10:09

A konto AppleID i iCloud to jest to samo?

Można np. zalogować się i korzystać ze sklepu bez iCloud?



#38 Mariusz Piaścik

Mariusz Piaścik
  • 902 postów
  • SkądPoznan, Poland, Poland

Napisano 09 października 2015 - 10:14

Możesz korzystać ze sklepu bez iCloud. iCloud służy jedynie jako chmura do przechowywania Twoich danych, dokumentów, kopii zapasowych itd... Nie da się natomiast korzystać ze sklepu bez AppleID.



#39 maker3

maker3
  • 19 postów

Napisano 09 października 2015 - 12:17

A ilość AppleID nie jest limitowana?



#40 nobik

nobik
  • 6 postów
  • SkądJarosław

Napisano 13 października 2015 - 13:47

Na nowszych tj iphone 4 i następne limit jest tak jak w Makach tj do 5 kont.

 

"ilość AppleID nie jest limitowana?" tyle ile masz adresów @ tyle możesz mieć kont iCloud



#41 Komorkoman

Komorkoman
  • 2 postów

Napisano 14 października 2015 - 08:08

nie zmniejsza licznika? ;o przed kupnem swojego (używka) nawet nie pomyślałem o sprawdzeniu tego licznika.. tym razem miałem szczęście ale i nauczke na przyszłość..



#42 maker3

maker3
  • 19 postów

Napisano 20 października 2015 - 14:54

 tym razem miałem szczęście ale i nauczke na przyszłość..

Skoro teraz ci się udało i masz już iClouda aktywowanego, to w sumie już nie musisz się martwić.

Ewentualnie możesz tylko wykorzystać ten fakt do negocjowania niższej ceny na Allegro, ale Janusz "100% sprawne tylko nie działa" Biznesu raczej nie przejmie się takim drobiazgiem.



#43 iPrzemo

iPrzemo
  • 23 postów

Napisano 12 listopada 2015 - 12:29

Ameryki nie odkryłeś, przecież wcześniej w poście #23 napisałem, dokładnie to samo - że trzeba aktywować konto na innym urządzeniu.

=====================

Konto i tak należy aktywować na urządzeniu mobilnym np. na iPadzie lub iPhonie. Każde takie urządzenie ma limit aktywowanych kont, więc jeśli masz iPhona, który już ten limit wykorzystał to nie da się tego ominąć, trzeba aktywować konto innym urządzeniem, a potem już zalogować się do tego, który ma wykorzystany limit.

 

Zgoda przyjacielu Ameryka nie została odkryta choć gdybyś zapytał …. i tu nie napiszę kto, nie był w stanie w temacie pomóc to byś się zdziwił i to bardzo mocno.

To że klepnąłeś dość lakoniczną wypowiedź w poście nr 23# w ilości strzałów, odpowiedzi, pytań, odpowiedzi także i Twoich. Nikt precyzyjnie łącznie z Tobą tego nie wyjaśnił. A ludzie którzy czytają lubią mieć jasno napisane od deski do deski co mają robić ze sprzętem za parę tysięcy złotych. Zanim ktoś dotrze do jednego zdania z Twojego postu nr. 23# nie będzie wiedział czego szuka. Ja także Twojej odpowiedzi nie zauważyłem bo była mało przekonywująca. Wyglądała jak klepnięta z paznokcia. Więc warto opisać drogę od A do Z i poprzeć to faktami. Jak widać post 23# był słaby.

 

Mariusz Piaścik, dnia 25 Wrze 2015 - 09:54, napisał:snapback.png

A ciekawi mnie, czy próbował ktoś założyć nowe konto przez www.icloud.com i zalogować się na nie z telefonu później.

 

W odpowiedzi napisałeś Mariuszowi "masło maślane" przyjacielu - przeczytaj sobie jeszcze raz to co napisałeś. Jeżeli ktoś założy już konto przez www.icloud.com to się do niego zaloguje z urządzenia mobilnego bo na nim (urządzeniu mobilny) nie stworzył nowego darmowego konta tylko loguje się do starego, już stworzonego na innym urządzeniu !

 

Limit założenia nowego konta, nowego konta - z urządzenia, z urządzenia posiadają iPhone, iPad w ilości 3 założeń darmowych kont !

Limit założenia nowego konta, nowego konta - z urządzenia, z urządzenia posiadają komputery w ilości 5 założeń darmowych kont !

Więc jeśli ktoś założy konto z MacBook-a itp… poprzez www.icloud.com to do niego się zaloguje później z każdego urządzenia mobilnego mimo że mogą one mieć już wykorzystany limit utworzenia kont darmowych. Gdyż na nich nie zostało utworzone konto a na innym sprzęcie.


Użytkownik iPrzemo edytował ten post 12 listopada 2015 - 12:29


#44 Wojciech Śpica

Wojciech Śpica
  • 1 postów

Napisano 06 grudnia 2015 - 21:52

Witam!

 

Mam rozwiązanie na ten problem :D Czy skuteczne? Ocenicie sami.

 

1. Robimy tak samo jak na filmiku.

 

 

2. Wchodzimy na strone www.icloud.com

 

Logujemy się kontem założonym w punkcie 1 (akceptujemy regulamin itp.)

 

3. Logujemy sie teraz na iPhone :D (Konto Apple ID z punktu 1)

 

I prosze bardzo wszystko pięknie działa ;D Przynajmniej w moim przypadku ;)

 

 

 

 



#45 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 06 grudnia 2015 - 23:51

Działa w przypadku gdy nie przekroczyłeś limitu darmowych kont (więc trochę nie na temat).


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#46 Mariusz Piaścik

Mariusz Piaścik
  • 902 postów
  • SkądPoznan, Poland, Poland

Napisano 07 grudnia 2015 - 08:51

Serio nie rozumiem o co tyle szumu. Można przecież użyć komputera z windowsem (czy jakiegokolwiek innego) i założyć konto na www.icloud.com, do którego można później zalogować się z dowolnego urządzenia z iOS.



#47 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 grudnia 2015 - 09:19

Serio nie rozumiem o co tyle szumu. Można przecież użyć komputera z windowsem (czy jakiegokolwiek innego) i założyć konto na www.icloud.com, do którego można później zalogować się z dowolnego urządzenia z iOS.

 

No właśnie widzę, że nie rozumiesz o co tyle szumu. Przeczytaj jeszcze raz ten temat to zrozumiesz, a jak nie to jeszcze raz.


  • OleYek lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#48 grandmmaster

grandmmaster
  • 3 postów

Napisano 30 grudnia 2015 - 07:46

ja za to wszystko rozumiem bo wczoraj taki telefon bym kupił z wykorzystanym limitem. sprzedająca tez nie wiedziała o co chodzi. telefon nie mógł założyć nowego apple id. założyłem przez stronę jednak wywalało błąd (3 konta już były). 

sprzedający chciał mi oddać swój apple id wraz ze wszystkimi pytaniami itp. jednak nie chcę logować się na @ kobiety. telefonu nie zakupiłem. wróciłem do domu, założyłem swoje apple id. wiem, że nie będę mógł się na nie zalogować bo nigdy nie było aktywowane na urządzeniu apple (nie mam takiej możliwości). Znalazłem opsje zmiany apple id. Zmianę maila do logowania, mógłbym sobie zmienić też pytania, wszystko. 

 

Pytanie kluczowe:

Czy po zmianie apple id telefon przyjmie mój nowo, zmieniony mail czyli apple id? potraktuje je jako stare czy jako nowe 4 i dupa będzie :( Jeśli potraktuje jako nowe to sprzedający nie będzie miał też już swojego apple id i zostanie z niczym.



#49 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 30 grudnia 2015 - 09:28

Nie cuduj z cudzym kontem tylko załóż swoje i aktywuj na jakimś innym iPhonie na przykład znajomego.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#50 grandmmaster

grandmmaster
  • 3 postów

Napisano 30 grudnia 2015 - 09:36

nie mam znajomych z produktem apple. zmiana konta apple id jest bezpieczna. zmianiam @, hasła, pytania pomocnicze. automatycznie stare apple id przestaje funkcjonować i loguję sie na nowe. nowe (edytowane) nie jest traktowane jako nowe tylko stare) - taką informację otrzymałem od apple telefonicznie.

 

jest jeszcze możliwość telefocznej prośby o pozwolnie 4 raz stworzyć apple id na nowym telefonie. apple rozważa takie prośby raczej pozytywnie (pod warunkiem że urzytkonik nie miał nigdy apple id)






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych