Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook Pro. Biały i niebieski ekran


Najlepsza odpowiedź Alwareez , 29 października 2015 - 12:22

Dziękuję serdecznie za pomoc, zostaje mi odzyskanie danych i wysyłka na serwis, dla mnie temat zamknięty. Pozdrawiam

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Alwareez

Alwareez
  • 8 postów

Napisano 29 października 2015 - 11:29

Witam

 

Pdodbny temat był już na forum poruszany, niestey u mnie problem jest do tej pory nierozwiązany.

W trakcie urchamiania laptopa, pojawia się biały ekran i na tym mac poprzestaje swoje działania. Przy uruchomienie w trybie bezpiecznym, pojawia sie niebieski ekran z czarnymi pionowymi pasami. Próbowałem też funkcji odzyskiwania systemu, niestety bezskutecznie (biały ekran) Proszę o porady co jeszcze mogę zrobić lub spróbować.

Z góry dziękuję za pomoc



#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 29 października 2015 - 11:35

Nie wpadłeś oczywiście na pomysł żeby napisać o jakim MacBooku mowa?

 

Grafika Ci padła na 99%, ale jak napiszesz co to za MacBook to będzie można więcej napisać.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 Alwareez

Alwareez
  • 8 postów

Napisano 29 października 2015 - 12:11

Przepraszam za tę wpadkę. Jest to macbook pro 15" early 2011.

Dodam tylko że hardware test się odpala i nie wykazał żadnych błędów



#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 29 października 2015 - 12:13

Uszkodzony układ graficzny. Hardware test niczego nie pokaże, bo on tej grafiki nie używa.


  • Alwareez lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 Alwareez

Alwareez
  • 8 postów

Napisano 29 października 2015 - 12:22   Najlepsza odpowiedź

Dziękuję serdecznie za pomoc, zostaje mi odzyskanie danych i wysyłka na serwis, dla mnie temat zamknięty. Pozdrawiam



#6 mestoor

mestoor
  • 10 postów
  • SkądNowy Targ

Napisano 15 lutego 2016 - 18:31

Dzien dobry wszystkim,

Temat dot. Wymiany pogwarancyjnej pod linkiem

http://myapple.pl/forums/topic/263929-program-przedłużenia-okresu-serwisowego-macbooka-pro-dla-problemów-z-obrazem-wasze-doświadczenia-opinie/?fromsearch=1

jest zamknięty wiec piszę tutaj.

Natrafiłem na ten temat gdyż mam taki sam problem jak tutaj opisany. Mianowicie dzisiaj zaczęły sie u mnie na Macbooku Pro early 2011 pojawiać objawy opisane przez Alwareez. Mam szczęście w nieszczęściu gdyż program wymiany trwa jeszcze niecałe 2 tygodnie
Dzien dobry wszystkim,

Piszę z komórki wiec prosze o wyrozumiałość. Poprzedni post niezaladowalo caly a niemoge go edytować. Miało byc tak:

Temat dot. Wymiany pogwarancyjnej pod linkiem

http://myapple.pl/forums/topic/263929-program-przedłużenia-okresu-serwisowego-macbooka-pro-dla-problemów-z-obrazem-wasze-doświadczenia-opinie/?fromsearch=1

jest zamknięty wiec piszę tutaj.

Natrafiłem na ten temat gdyż mam taki sam problem jak tutaj opisany. Mianowicie dzisiaj zaczęły sie u mnie na Macbooku Pro early 2011 pojawiać objawy opisane przez Alwareez. Mam szczęście w nieszczęściu gdyż program wymiany trwa jeszcze niecałe 2 tygodnie
W zwiazku z tym chcialem tutaj zapytac tych, którzy skorzystali z tego programu wymiany GPU lub tych, którzy orientują się w temacie. Jak to wyglada ? Czy wymieniają na nowy układ? Czy macbooka trzeba dostarczyć w pudełku? Trzeba dowód zakupu? I ile to trwa? Czy zmieniony dysk twardy, RAM i optibay zamiast napędu stoją na przeszkodzie? Bardzo prosze o szybka odpowiedz i ewentualne wskazówki...
Z gory dziekuje za odpowiedzi!

#7 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 lutego 2016 - 21:00

Komputer oddajesz w serwisie luzem bez pudełka albo wysyłasz kurierem. Wymiana dysku czy pamięci nie ma żadnego znaczenia, nie może być natomiast zalany, naprawiany itp. Jeśli komputer zakwalifikuje się do programu to serwis wymienia całą płytę główną na sprawną, zazwyczaj używaną, choć krąży też legenda, że ktoś dostał nową. Po takiej wymianie MacBook powinien działać ale są przypadki, że problem powraca.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#8 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 15 lutego 2016 - 22:36

Temat wałkowany naście razy. zamykam


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych