Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone 11 - brak opcji apn mms po wgraniu systemu


Najlepsza odpowiedź dezoo , 09 sierpnia 2022 - 15:01

Tak to wygląda również u mnie, nie wiem tylko, czemu na infolinii Lajtmobile powiedziano mi, że nowy IOS nie obsługuje mms.

Temat rozwiązany z mojej strony.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 dezoo

dezoo
  • 8 postów

Napisano 08 sierpnia 2022 - 12:08

Po zainstalowaniu IOS zniknął apn mms, mimo że mmsy są ustawione jako aktywne w opcjach wiadomości.

Jak to naprawić?



#2 SERWIS.ME

SERWIS.ME
  • 1 006 postów
  • Płeć:
  • SkądKraków

Napisano 08 sierpnia 2022 - 13:09

A jakiego operatora masz kartę SIM? Bo jeśli to operator który ma umowę z Apple to nie ma tego menu w ustawieniach, bo ustawienia są wprowadzane automatycznie.


1CORE - Autoryzowany serwis Apple. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Jana Zamoyskiego 81, 30-519 Kraków 
www.1core.pl Tel: 12 311 08 11


#3 dezoo

dezoo
  • 8 postów

Napisano 08 sierpnia 2022 - 17:41

Lajtmobile (Plus). 

Dzwoniłem na infolinię i powiedziano mi, że najnowszy IOS nie ma w ogóle opcji wysyłania mms.

Ostatecznie okazało się, że tak jak napisałeś, mmsy dochodzą do odbiorcy bez ustawień apn mms, tylko u mnie niektóre z wysłanych wiadomości oznaczone są na czerwono, jako niedostarczone. Mimo że zostały dostarczone, bo sprawdzałem u domowników.



#4 radzion19

radzion19
  • 4 postów

Napisano 09 sierpnia 2022 - 04:19

Witam, też mam numer w plusie i na początku był apn mms, w momencie kiedy plus podpisał umowę z apple to też zniknął. Mimo wszystko mmsy działają.



#5 dezoo

dezoo
  • 8 postów

Napisano 09 sierpnia 2022 - 15:01   Najlepsza odpowiedź

Tak to wygląda również u mnie, nie wiem tylko, czemu na infolinii Lajtmobile powiedziano mi, że nowy IOS nie obsługuje mms.

Temat rozwiązany z mojej strony.



#6 winmaciek

winmaciek
  • 6 537 postów
  • Płeć:

Napisano 09 sierpnia 2022 - 15:13

Skoro temat rozwiązany, to zamykam.

MacBook Pro 13" M1, iPhone 15 Pro Max, iPad Pro 11" M1 Wi-Fi+Cellular

Wszelkie porady udzielane są na licencji beerware. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych