Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Kod błędu 4000 podczas aktualizacji.


Najlepsza odpowiedź Faflucy , 16 grudnia 2020 - 16:45

Z poziomu urządzenia się aktualizuje normalnie. Co ciekawe na mój problem pomaga wyłączenie kodu w Ustawienie>Face ID i kod. Chyba Apple coś skopało skoro tak to działa.

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Faflucy

Faflucy
  • 141 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 15 grudnia 2020 - 16:23

Witam,

Ostatnio mam problem z aktualizacja iP X, XS, 12PRo przez iTunes, cały czas wyskakuje kod błędu 4000. Stary iP SE aktualizuje się normalnie. Tak się składa że padł mi dysk systemowy i stawiałem system od nowa ale problem pozostał. Może ktoś z was będzie wiedział o co chodzi?

 

  •  

 



#2 Fifty-50

Fifty-50
  • 3 314 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 16 grudnia 2020 - 00:04

Miałem podobnie, spróbuj z poziomu urządzenia, u mnie poszło za pierwszym razem i plik aktualizacji był mniejszy (iTunes >5GB, iPhone ~700MB). 



#3 Faflucy

Faflucy
  • 141 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 16 grudnia 2020 - 16:45   Najlepsza odpowiedź

Z poziomu urządzenia się aktualizuje normalnie. Co ciekawe na mój problem pomaga wyłączenie kodu w Ustawienie>Face ID i kod. Chyba Apple coś skopało skoro tak to działa.


Użytkownik Faflucy edytował ten post 16 grudnia 2020 - 16:46

  • Policjant lubi to

#4 Policjant

Policjant
  • 101 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 maja 2021 - 18:04

Podepnę się pod temat.

Ostatnio też mam problem z błędem 4000. Na wszystkich innych urządzeniach aktualizacje robią się poprawnie. Zaczęło się z XS i to samo jest na 12 pro. Z poziomu urządzenia normalnie się aktualizuje. Mam itunes na win 10.

 

Prosze o jakieś rady co to może być.

Pozdrawiam


Iphone 12 Pro, Iphone 12, Ipad 5 generation, Ipad 7 generation, ​AW4, AWSE, PC, Macbook Pro 2019 16, ATV 4k


#5 Regiss

Regiss
  • 2 906 postów
  • SkądRadom

Napisano 27 maja 2021 - 20:18

Stara wersja iTunes, jakiś antywirus w tle. Spróbuj zaktualizować i wyłączyć. Możesz też użyć innego portu USB.

iPhone 15 Pro


#6 Policjant

Policjant
  • 101 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 maja 2021 - 22:06

Wersja iTunes najnowsza. Antywirus Windows Defender wbudowany. Używałem już kilka portów Usb :) 

Ale spróbuje odinstalować iTunes i zainstaluje na nowo :)

Dzięki


Iphone 12 Pro, Iphone 12, Ipad 5 generation, Ipad 7 generation, ​AW4, AWSE, PC, Macbook Pro 2019 16, ATV 4k


#7 marekfilip

marekfilip
  • 6 postów

Napisano 05 czerwca 2021 - 20:09

Ustawienia- ekran i jasność- autoblokada- nigdy
Ustawienia- Touch ID i kod- wyłącz kod

#8 Zireael

Zireael
  • 905 postów
  • SkądPomorze Zachodnie :)

Napisano 05 czerwca 2021 - 21:29

Akurat wyłączenie kodu to moim zdaniem najbardziej bezsensowna rzecz, jaką można zrobić.


 MacBook Pro 13 (2018)   |    Magic Mouse 2   |    iPhone 13 Pro Max   |    Watch Series 7 (41 mm)   |    iPad Pro 11 WiFi (2018)   |    AirPods 1


#9 marekfilip

marekfilip
  • 6 postów

Napisano 06 czerwca 2021 - 12:34

Mnie pomogło, autorze najbardziej pomocnego i sensownego postu

#10 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 06 czerwca 2021 - 12:50

Jak się macie sprzeczać nad odpowiedzią, która już pół roku temu została oznaczona jako rozwiązująca, to w takim razie lepiej ten temat zakończyć.


Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych