Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ośrodek serwisowy Apple ?


Najlepsza odpowiedź OleYek , 21 września 2016 - 23:38

Pojechał do Holandii, gdzie wymienią uszkodzone części i wróci naprawiony. Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomasx_m

tomasx_m
  • 27 postów
  • SkądDarłowo

Napisano 21 września 2016 - 21:08

Witam, otrzymałem informacje ze mój Iphone został wysłany właśnie do ośrodka serwisowego apple, macie jakieś doświadczenia ? oraz gdzie jest ten serwis, telefon wysłałem na gwarancje do cortlandu telefon był nowy/wymieniony. zastanawiam sie w jakim stanie do mnie wróci.    


iPhone X 64 GB


#2 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 21 września 2016 - 23:38   Najlepsza odpowiedź

Pojechał do Holandii, gdzie wymienią uszkodzone części i wróci naprawiony.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#3 tomasx_m

tomasx_m
  • 27 postów
  • SkądDarłowo

Napisano 23 września 2016 - 16:58

nurtuje mnie pytanie , da się naprawić przycisk touch id/home  ? bo właśnie po to tam pojechał ..


iPhone X 64 GB


#4 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 23 września 2016 - 17:30

Jeżeli tam pojechał, to naprawią, inaczej by wymienili całego od razu na miejscu.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#5 indu

indu
  • 972 postów
  • Płeć:

Napisano 23 września 2016 - 23:53

Kilka razy tez dostawałem taką informację, a w rzeczywistości dostawałem nowy egzemplarz .

#6 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 24 września 2016 - 12:25

Jest jeszcze opcja, że to tam decydują czy naprawią czy wymienią, ale pojechać musi.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#7 rastir

rastir
  • 105 postów

Napisano 24 września 2016 - 12:31

Dziewczyna oddajac do cortlandu miała tak samo, po około tygodniu dostała wiadomość że wymiana na nowy, który odebrać będzie można w ciągu 3-5 dni. Po 2 dniach był ;D w jej przypadku ekran lekko odchodził i dało się go docisnąć



#8 chico

chico
  • 201 postów
  • Skąd127.0.0.1

Napisano 25 września 2016 - 08:49

Mój telefon również oddany do Cortlandu, od razu pojechał do ośrodka serwisowego Apple. Miał kilka problemów, m.in. niezbyt dobrze działajacy ekran. W poniedziałek 5 roboczy dzień na obczyźnie ;-)


--

iP11Pro/AIR2/MBP13 Mid-2017


#9 tomasx_m

tomasx_m
  • 27 postów
  • SkądDarłowo

Napisano 26 września 2016 - 13:41

Właśnie dostałem informacje ze telefon wrócił z ośrodka serwisowego gdzie nie stwierdzili usterki, a co najlepsze w cortlandzie ją stwierdzili i niby technik teraz po powrocie  sprawdził i problem już nie występuje, przycisk nie klika,  a w dokumentacji z ośrodka nic nie ma o naprawie, taką informacje usłyszałem od pracowników  . Cud się wydarzył w ośrodku serwisowym i telefon sam się naprawił. Ciekawy jestem w jakim stanie teraz dostanę telefon...  


iPhone X 64 GB


#10 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 26 września 2016 - 14:42

Pewnie takim samym jakim miałeś.Pewnie docisnęli przycisk albo przeczyścili - też kiedyś wysyłałem iPhone 6 z klikającym ekranem nawet nagrałem filmik i dołączyłem link do zgłoszenia. Telefon wrócił w opisem nie wykryto usterki ale ekran już nie klikał. 


Użytkownik nie_lubie_jablek edytował ten post 26 września 2016 - 14:43


#11 tomasx_m

tomasx_m
  • 27 postów
  • SkądDarłowo

Napisano 29 września 2016 - 11:01

wczoraj dostałem iphone, i wydaje mi sie ze jest to nowa sztuka gdyż ten który miałem wcześniej był fabrycznie przybrudzony koło napisu iphone oraz miał wyczuwalne krawędzie pod przyciskiem home ten juz tego nie posiada jak i ten który otrzymałem wczoraj, był zafoliowany jak nowy fabryczny i w szufladce sim miał jak by niebieski kawałem folii. Możliwe ze przysłali nowy telefon z tym samym nr imei twierdząc ze nie wykryli wady ?  telefon był w Irlandii.  Czas od oddania do cortlandu do powrotu do mnie to ok 7 dni. Co o tym sądzicie?


iPhone X 64 GB


#12 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 946 postów

Napisano 29 września 2016 - 11:07

Po prostu go wyczyścili i zafoliowali żeby się nie uszkodził w czasie transportu. 



#13 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 29 września 2016 - 11:25

Nie ma takiej opcji żeby nowy telefon miał ten sam IMEI. Widocznie dostałeś ten sam naprawiony.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#14 chico

chico
  • 201 postów
  • Skąd127.0.0.1

Napisano 29 września 2016 - 18:24

Ja dostałem info z Cortlandu, że został wymieniony: "Twój iPhone 6s został naprawiony. Naprawa odbyła się zgodnie z procedurami firmy Apple i urządzenie zostało wymienione." i że został zastąpiony sprawnym, o innym nr seryjnym i IMEI. Jednakże czeka już 2 dzień na wysyłkę z siedziby i coś wyjść nie może ;-)


--

iP11Pro/AIR2/MBP13 Mid-2017


#15 tomasx_m

tomasx_m
  • 27 postów
  • SkądDarłowo

Napisano 30 września 2016 - 15:52

przycisk w moim iPhone jak klikał, klika nadal. wyrobi się ?  irytujące to jest ze wcześniej wymienili telefon z tego powodu a teraz mi odesłali nie widząc usterki, dodatku do końca gwarancji mam 2 miesiące nie powinni mi przedłużyć gw. o miesiąc ?   


iPhone X 64 GB


#16 hoogs

hoogs
  • 132 postów

Napisano 02 października 2016 - 01:29

Mam pytanie, czy mając iPhone zakupiony w Apple Online Store PL, oddajemy go na gwarancję do np cortlandu czy istnieje jakaś inna droga wysyłkowa bezpośrednio do apple?



#17 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 03 października 2016 - 22:13

Mam pytanie, czy mając iPhone zakupiony w Apple Online Store PL, oddajemy go na gwarancję do np cortlandu czy istnieje jakaś inna droga wysyłkowa bezpośrednio do apple?

Jak kupiłeś w AOS to zarówno na gwarancję jak i rękojmię zgłaszasz go w autoryzowanym serwisie: https://locate.apple.com/pl/pl/
http://myapple.pl/fo...81#entry2075595
W niektórych krajach można (po kontakcie z infolinią) uzyskać zamówienie kuriera, który wiezie iPhone do centrum serwisowego Apple. W Polsce możesz wysłać kurierem bezpośrednio do ... autoryzowanego serwisu.


Użytkownik bee3 edytował ten post 03 października 2016 - 23:43

Pomogłem ?   -  Lubię to 


#18 kfz

kfz
  • 7 postów

Napisano 14 lutego 2020 - 16:43

Cześć,

 

trochę czasu minęło od ostatniego wpisu. Coś się zmieniło w tym temacie? Dzisiaj dostałem informację "miło nam poinformować, że jednostka została wysłana do ośrodka serwisowego Apple". Zatem nie stwierdzili usterki w Cortlandzie i przesyłają dalej?

 

Pozdrawiam.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych