Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iCloud nietypowy problem...


Najlepsza odpowiedź David1554 , 10 września 2015 - 08:40

No to jest jakiś żart... Cała moja sympatia do Apple legnie w gruzach... Nie po to kupuję telefon za takie pieniądze by wszystko utracić... 

 

Własnie zaczynam robić kopie przez iTunes. 


Udało mi się zrobić kopię przez iTunes


1)Zrobiłem kopie przez iTunes
2)aktualizacja do iOS 9.1
3)Włączyłem na nowo archiwizację iCloud.

I nagle zaczęło działać o.O Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 David1554

David1554
  • 337 postów
  • SkądToruń, Poland

Napisano 10 września 2015 - 07:29

Szukałem na forum znalazłem podobne tematy tyle, że porady u wszystkich okazały się skuteczne. W moim przypadku już nie. Nie mogę wykonać archiwum na iCloud wyświetla się "Nie można było ukończyć ostatniej archiwizacji". Z porad jakie znalazłem na forum: 

 

1.Wyloguj się z iCloud

2.Usuń kopie zapasową  zachowaj wszystko na iPhone

3.Wyłącz i włącz iPhone

4.Zaloguj się ponownie i archiwizuj.

 

Nic mi nie pomogło... Dodam tylko, że to archiwum pamięta iPhone 2G i było ze mną przez 3Gs, 5 i teraz było na 6... Więc utrata tego wszystkiego by mnie chyba dosłownie zabiła. Ktoś miał podobny problem?



#2 simon77

simon77
  • 100 postów

Napisano 10 września 2015 - 07:59

Miałem identyczny problem. Archiwizacja nie działała ani w iCloud ani kablem w iTunes.

Również za poradą różnych forum usunąłem całe archiwum z iCloud i jak się okazało był to największy błąd, bo wyłącznie tam trzymałem archiwum.

Niestety muszę Cię zmartwić, ale jeśli również usunąłeś archiwum z iCloud i nie masz kopii na komputerze - jestes w tej samej sytuacji w której ja byłem.

Utrata wszystkiego (oczywiście poza zsynchronizowanymi kontaktami, notatkami, hasłami itp.) i zabawa z konfiguracją wszystkich aplikacji od nowa.

 

Nawet wsparcie Apple nie pomogło w tym wypadku i pozostał tylko restore.

 

...od tamtej pory regularnie robię kopię i na iCloud i na komputerze.

 

PS.

jak się zalogujesz na iCloud w przeglądarce - jest tam gdzieś opcja przywracania usuniętych plików. Nie wiem czy dotyczy tez archiwum, ale jesli tak, to masz szczęście.


Użytkownik simon77 edytował ten post 10 września 2015 - 08:05

  • David1554 lubi to

#3 David1554

David1554
  • 337 postów
  • SkądToruń, Poland

Napisano 10 września 2015 - 08:40   Najlepsza odpowiedź

No to jest jakiś żart... Cała moja sympatia do Apple legnie w gruzach... Nie po to kupuję telefon za takie pieniądze by wszystko utracić... 

 

Własnie zaczynam robić kopie przez iTunes. 


Udało mi się zrobić kopię przez iTunes


1)Zrobiłem kopie przez iTunes
2)aktualizacja do iOS 9.1
3)Włączyłem na nowo archiwizację iCloud.

I nagle zaczęło działać o.O

Użytkownik David1554 edytował ten post 10 września 2015 - 08:07





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych