Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

zablokowany iPhone


Najlepsza odpowiedź OleYek , 31 grudnia 2014 - 12:22

DFU i restore. Na przyszłość polecam lecytynę, wzmacnia pamięć.

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maurycy69

Maurycy69
  • 53 postów
  • SkądWrocław

Napisano 31 grudnia 2014 - 11:57

zmieniłem dzisiaj kod dostępu do swojego iPhona i.. zapomniałem jaki jest nowy.. po kilku próbach wpisania kodu, teraz na ekranie widnieje komunikat "iPhone jest zablokowany połącz z iTunes". Zainstalowałem iTunes (niedawno robiłem format c: więc nie miałem jeszcze iTunes). Teraz żeby dać iTunes dostęp do iPhona, wymagane jest potwierdzenie autoryzacji z poziomu telefonu, ale tam nic się nie pojawia, bo przecież jest on zablokowany..

co mogę jeszcze zrobić? może jakiś twardy reset który wykasuje mi wszystko na telefonie? swoje ustawienia i tak mam w chmurze wiec bym sobie przywrócił.


Użytkownik Maurycy69 edytował ten post 31 grudnia 2014 - 11:59

Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.


#2 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2 148 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 31 grudnia 2014 - 12:01

chyba po 10 próbach wprowadzenia kodu się wyzeruje czy cos...


Surface Pro 6 / iPhone 11 Pro Max / iPad Pro 11

 


#3 Maurycy69

Maurycy69
  • 53 postów
  • SkądWrocław

Napisano 31 grudnia 2014 - 12:12

nie mam do wpisania kodu tylko po prostu jest zablokowany. mam możliwość jedynie wykonywania połączeń alarmowych


Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.


#4 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 31 grudnia 2014 - 12:22   Najlepsza odpowiedź

DFU i restore. Na przyszłość polecam lecytynę, wzmacnia pamięć.


  • cooper69 lubi to
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#5 Maurycy69

Maurycy69
  • 53 postów
  • SkądWrocław

Napisano 31 grudnia 2014 - 14:02

DFU ani żadnej innej kombinacji nie zrobię, bo iTunes nie jest zsynchronizowany z iPhonem. Przez https://www.icloud.com/#find też nie wymażę, bo wymazuje się dopiero gdy telefon zostanie podłączony do internetu, a dostępu do internetu nie ma bo jest zablokowany.. Jakieś inne pomysły?


to znalazłem na stronie supporty apple
 
 
 

Używanie trybu awaryjnego
Wykonaj poniższe czynności, jeśli Twoje urządzenie nie było nigdy synchronizowane z programem iTunes, nie masz skonfigurowanej funkcji Znajdź mój iPhone i nie masz dostępu do swojego komputera. Ta metoda polega na wprowadzeniu urządzenia w tryb awaryjny w celu wymazania jego zawartości i kodu. Następnie musisz przywrócić urządzenie jako nowe lub z archiwum.
 
Odłącz od urządzenia wszystkie kable.
Wyłącz urządzenie.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk Początek. Nie puszczając przycisku Początek, połącz urządzenie z programem iTunes. Jeśli urządzenie nie włączyło się automatycznie, włącz je ręcznie.
Nie puszczaj przycisku Początek, dopóki nie zobaczysz ekranu Połącz z iTunes.
W programie iTunes zostanie wyświetlony komunikat o wykryciu urządzenia w trybie awaryjnym.
Kliknij przycisk OK, a następnie odtwórz urządzenie.

 
na ekranie pojawia sie obrazek żeby podłączyć do itunes, ale itunes nie reaguje..


zainstalowałem iTunes na innym komputerze i załapał iPhone'a. uff
 
problem rozwiązany, dzięki za odpowiedzi

Zwycięstwo nie wymaga tłumaczenia, porażka na nie nie pozwala.


#6 KwAs37

KwAs37
  • 8 postów

Napisano 06 września 2015 - 21:45

Cały czas sie bawię w odblokowanie iphone'a i nic. 2 razy sie zrobiła aktualizacja przez iTunes, ale cały czas mam ekran: iPhone jest zablokowany, połącz z iTunes.
Moze podłączenie pod innego kompa byłoby jakimś wyjściem? Albo format ..
Nie chce wymazywać iphone'a..poza tym nie wiem jaki bedzie tez efekt po jego wymazaniu.

#7 Andaar

Andaar
  • 1 688 postów

Napisano 06 września 2015 - 21:49

Nic innego nie zrobisz, jedynie musisz odtworzyć oprogramowanie.


MacBook Pro 13" nTB 2017 256GB Silver | iPhone 13 mini 128GB Red | iPad Pro 11 (1st gen) 64GB Silver | iPod Shuffle 4 gen. Blue

Nie pomagam na PW


#8 KwAs37

KwAs37
  • 8 postów

Napisano 06 września 2015 - 22:49

Nic innego nie zrobisz, jedynie musisz odtworzyć oprogramowanie.


Ale co masz na myśli?
Musze wymazać (odtworzyć) iphone'a?:-/
Dobra, nie mam juz cierpliwości, wymazuje iphone'a. Mam tylko nadzieje ze to w ogole,pomoże.
Nie było tak zle. Z iCloud sie powoli przywraca wszystko.

Użytkownik KwAs37 edytował ten post 06 września 2015 - 22:01





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych