Multithreaded Programming, czyli jak portować aplikacje z Win32 do Mac OS X...
Bardzo ciekawy artykuł (ang.) przydatny zwłaszcza dla osób, które tworzą programy głównie dla systemów z rodziny Windows, a chciałyby je dostosować do systemu Apple.
Jak portować aplikacje z Windows do Mac OS X?
Rozpoczęty przez
MacDada
, 27 lip 2005 16:15
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27 lipca 2005 - 16:15
#2
Napisano 06 marca 2006 - 21:24
A da się programować w Mac OS X aplikacje dla Windows :?:
#3
Napisano 06 marca 2006 - 21:47
W RealBasic można kompilować stworzone programy na Mac OS Windows i Linux
#4
Napisano 06 marca 2006 - 22:03
ale mi chodzi o to czy da sie robic na macu aplikacje dla windows :!: :?: :?:
#5
Napisano 06 marca 2006 - 22:08
Właśnie o tym napisałem choć może jednak mało jednoznacznie.
Tak - można w Realbasic na maczku wygenerować program .exe dla windows...
#6
Napisano 08 marca 2006 - 13:37
ale mi chodzi o to czy da sie robic na macu aplikacje dla windows :!: :?: :?:
Hejka !
Naturalnie ze sie da... nie ma problemu aby napisac cos pod czystym C i skompilowac jako .exe dla Win32. 8) Zapewne chodzi Tobie o aplikacje wykorzystujace GUI, tu jest nieco gorzej bo na Mac'u nie masz bibliotek wykorzystywanych do budowania GUI na PC (tak w uproszczeniu). Jest jednak rozwiazanie, latwe to nauki... nazywa sie ono Java :idea: W Javie mozna robic dosc zaawansowane aplikacje (jezeli sie zna Jave dosc dobrze). Jezeli interesuje Cie maks. wydajnosc lub nie znasz Javy, a znasz np. C++ to poczytaj jakis tutorial o budowie GUI na PC. Nastepnie poszukaj jakiegos kompilatora C++ wraz z jakims GUI builder'em (np. C++ Builder Borland'a) i po sprawie. Wymaga to troche poswiecenia... ale cos za cos :wink:
Pozdrawiam,
Tomasz.
#7
Napisano 03 kwietnia 2007 - 21:57
wydaje mi się ze po prostu najlepiej poprogramowac troche pod windoze a potem juz sie bawic w programowanie "z daleka"
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych