Za każdym razem, gdy otwieram Muzykę mam monit z kodem logowania Apple ID.
#1
Napisano 18 lipca 2017 - 09:59
#2
Napisano 18 lipca 2017 - 11:23
Uwierzytelnianie 2 poziomowe.
- kristof461 lubi to
iPhone 6S PLUS 128GB SILVER | Apple Watch Series 3 42mm Fog | Asus A501LX i7 5500U Nvidia GE FORCE 950M 8GB ram 1TB Dysk twardy
#3
Napisano 18 lipca 2017 - 11:57
Choć tak na dobrą sprawę Muzyka nie zawsze wymaga wpisywania hasła. Mi zdarza się to wtedy kiedy odpalę aplikację w miejscu bez dostępu do sieci. Wtedy pojawia się monit logowania.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#4
Napisano 18 lipca 2017 - 23:54
Wiem, że to jest uwierzytelnienie 2-poziomowe, ale dlaczego tak się dzieje? Po co apka żąda logowania za każdym razem?
#5
Napisano 19 lipca 2017 - 08:25
Ja 2 poziomowego uwierzytelniania nie używam ale tak jak wspomniałem. Monit pojawia się wtedy kiedy iPhone straci połączenie z siecią. Być może dla uwierzytelniania 2 poz. to norma choć to głupie. Sam używałem tego przez sekundę bo ciągłe logowanie i potwierdzanie mnie denerwowało.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#6
Napisano 19 lipca 2017 - 10:34
Używam 2-poziomowego uwierzytelniania i nic takiego mi nie wyskakuje, więc raczej nie jest to norma. Niestety nie umiem pomóc.
#7
Napisano 19 lipca 2017 - 11:39
Ja obstawiałbym błąd aplikacji Muzyka. U mnie każdy nowo dodany utwór do biblioteki zapisuje się w pamięci do odsłuchu offline. Od razu dodam że automatyczne zapisywanie mam wyłączone. Ot taki błąd który mam już nie wiem ile. Resety itp. nie pomagają. Wyzerowanie? Może i pomoże ale mi się nie chce Natomiast w twoim przypadku może się to okazać niezbędne.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
#8
Napisano 19 lipca 2017 - 22:34
#9
Napisano 19 lipca 2017 - 23:41
Mam muzykę wgraną przez iTunes z zasobów na komputerze, żadnych innych utworów nie dodawałem do biblioteki, mam wręcz wyłączone Apple Music itp.
#10
Napisano 20 lipca 2017 - 10:06
Hmmm to ciekawe. Wciąż obstawiam bug. Może kiedy włączyłeś Apple Music kiedyś na sekundę coś zaskoczyło i tak zostało. Tak czasem bywa. Skoro resety (wyłączanie telefonu i hard reset) nie pomagają to musisz wymazać telefon. Pół biedy że wszystko co masz pochodzi z komputera więc szybciej sobie zgrasz.
MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych