Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nie mogę się wylogować z iCloud


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 rzodkiew

rzodkiew
  • 1 postów

Napisano 09 czerwca 2017 - 08:00

Nie mogę się wylogować z iCloud w swoim starym iPhone 4S. Wpisuję dobre hasło i pojawia się komunikat jak na screenie "Błąd weryfikacji. Wystąpił błąd podczas łączenia z serwerem Apple ID". Hasło na pewno jest dobre, bo na stronie www normalnie się nim loguję. Ponadto gdy wpiszę celowo błędne hasło, to okienko z logowaniem przez chwilę drga i ponownie się pojawia pole do wpisania hasła, więc inaczej się zachowuje gdy wpisze się błędne hasło, a inaczej gdy poprawne. Mam nowego iPhone i tego starego chcę wyczyścić i używać go na innym koncie Apple. Czy powodem może być fakt, że w tym 4S nie działa WiFi i robię to tylko przez 3G? Gdzie szukać rozwiązania?

Załączone pliki

  • Załączony plik  A1.jpg   54,42 KB   0 Ilość pobrań





Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych