Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone 5S nie włącza się/ zatrzymuje sie na logo apple


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lissa

Lissa
  • 14 postów

Napisano 29 marca 2017 - 11:10

Witam, 

 

Mam problem z 5s.

Telefon podczas wlaczania zatrzymuje sie na logo apple, probowalam juz wszytskich mozliwosc ze stwony apple aby go uruchomic, nic nie działa, łącznie z proba aktualizacji poprzez itunes . Probowalam równiez zgloscic problem do serwisu apple ale nie moge gdyz wystapil problem z usunieciem iphone z aplikacji find my apple a tego wymaga sytem podczas rejestracji imei. 

 

Pytanie czy jest cos co moge jeszcze zrobic? mMieszkam w Holandii czy moge podejsc po punktu i zapytac o pomoc ? telefon zostal kupiony na Cyprze dawno pozbylam sie wszystkich dokumentow lacznie z pudelkiem, jedstem jedynym wlascicielem tego telefonu. 

 

Prosze o rade



#2 Damien Karras

Damien Karras
  • 284 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 marca 2017 - 13:13

Find My iPhone możesz wyłączyć poprzez stronę icloud.com.

 

Czy robiłaś twardy reset albo odtworzenie systemu przez iTunes w trybie DFU?


Jak pomogłem, kliknij w Lubię to! ;)


#3 Lissa

Lissa
  • 14 postów

Napisano 29 marca 2017 - 13:27

Find My iPhone możesz wyłączyć poprzez stronę icloud.com.

 

Czy robiłaś twardy reset albo odtworzenie systemu przez iTunes w trybie DFU?

Probowałam wylaczyc przez icloud com ale niestety zawiesza sie w  ostatnim punkcie przy wpisywaniu wiadomposci ktora ma sie pojawic po odloczeniu na ekranie iphonea.

 

NIe mam pojecia co to jest ten twardy reset, gdybys był tak uprzejmy i mnie poprowadizl beda wdzieczna . Probowalam ptzytrzymywac oba przyciski do momentu pokazania sie laczenia z itunes i jest taki moment ale niestety itunes wogile na to nie odpowiada . 



#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 29 marca 2017 - 13:27

Wprowadź go w tryb DFU i odtwórz oprogramowanie w iTunes.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 Damien Karras

Damien Karras
  • 284 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 marca 2017 - 13:43

Probowałam wylaczyc przez icloud com ale niestety zawiesza sie w  ostatnim punkcie przy wpisywaniu wiadomposci ktora ma sie pojawic po odloczeniu na ekranie iphonea.

 

NIe mam pojecia co to jest ten twardy reset, gdybys był tak uprzejmy i mnie poprowadizl beda wdzieczna . Probowalam ptzytrzymywac oba przyciski do momentu pokazania sie laczenia z itunes i jest taki moment ale niestety itunes wogile na to nie odpowiada . 

 

Tutaj szczegóły: https://support.appl.../pl-pl/HT201263 :) Wolę wkleić niż przepisywać bo jest to dokładnie opisane ;)


Czy telefon nie upadł? Nie zamoczył się? Sprawdź, czy masz najnowsze iTunes.


Jak pomogłem, kliknij w Lubię to! ;)


#6 Lissa

Lissa
  • 14 postów

Napisano 29 marca 2017 - 15:59

Postepowałam zgodnie ze wskazówkami niestety itunes nie pokazal komunikatu aby uaktualnic telefon. 

 

telefon nie upadl, nic sie z nim nie stalo, jedynie uzywam ladowarki nieoryginalnej od jakiegos czasu, zastanawiam sie czy to moze byc problemem ?



#7 Giallorosso

Giallorosso
  • 848 postów
  • SkądKatowice

Napisano 29 marca 2017 - 16:53

Tak. Nieoryginalna ładowarka może uszkodzić telefon. Po co używać jakiegoś g...a skoro oryginalna ładowarka kosztuje stówę?! Nigdy nie ogarnę takich oszczędności. Jeszcze na tak ważnym akcesorium!
<p>•Telefon• iPhone 3G• htc Touch HD•htc HD2•htc Desire HD•htc Sensation•htc One X•Samsung Galaxy Note 2•iPhone 4•iPhone 5•iPhone 5s•htc One m8•iPhone5s•iPhone 6•iPhone 5s•iPhone 6s•iPhone SE•iPhone 7•iPhone 8•iPhone XS Max•Tablet•Samsung Galaxy Tab 2 10.1•iPad 3•iPad mini 2 Retina• iPad Air 2

#8 Damien Karras

Damien Karras
  • 284 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 marca 2017 - 17:19

Postepowałam zgodnie ze wskazówkami niestety itunes nie pokazal komunikatu aby uaktualnic telefon. 

 

telefon nie upadl, nic sie z nim nie stalo, jedynie uzywam ladowarki nieoryginalnej od jakiegos czasu, zastanawiam sie czy to moze byc problemem ?

 

Ładowarka czy kabel? Myślę, że tel powinien obejrzeć serwis, niestety. 


Jak pomogłem, kliknij w Lubię to! ;)


#9 Lissa

Lissa
  • 14 postów

Napisano 29 marca 2017 - 18:12

Ładowarka czy kabel? Myślę, że tel powinien obejrzeć serwis, niestety. 

Kabel, ladowarka oryginalna. Juz dzowniłam probowalismy wspolnie naprawic ale sie nie udalo, prawdopodobnie bede sie musiala do nich przejsc. 



#10 PlayTronics

PlayTronics
  • 73 postów
  • SkądGliwice, PL

Napisano 29 marca 2017 - 19:51

Kabel, ladowarka oryginalna. Juz dzowniłam probowalismy wspolnie naprawic ale sie nie udalo, prawdopodobnie bede sie musiala do nich przejsc. 

Było już o tym na forum. Prędzej nieoryginalny kabel uwali Ci iPhona niż ładowarka. Jeśli próby z DFU zawiodły to nie pomoże Ci nikt zdalnie. Telefon do serwisu.


 iMac 21,5" + Time Capsule |  iPhone 7 Plus Onyx Black + Apple Silicone Case (PRODUCT) RED  iPhone 4s Black  WATCH + Band (PRODUCT) RED |  iPad Pro 12,9" Space Gray Wi-Fi+Cellular +  Pencil


#11 Lissa

Lissa
  • 14 postów

Napisano 30 marca 2017 - 08:24

Było już o tym na forum. Prędzej nieoryginalny kabel uwali Ci iPhona niż ładowarka. Jeśli próby z DFU zawiodły to nie pomoże Ci nikt zdalnie. Telefon do serwisu.

Dokładnie, zdalnie sie nie udalo, mam spotkanie w apple, jesli tam nic nie wskuraja wskórają to pewnie serwis. Zastanawiam sie tylko czy przyznac sie do uzywania nieoryginalnego kabla  :huh:


Użytkownik cronopioverde edytował ten post 30 marca 2017 - 08:31
Nieuleczalna fiksacja moderatora :)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych