cześć, wczoraj zdecydowałem sie przywrócić 5tke do ustawień fabrycznych. po zakończeniu procesu zaczynam sie logować, potem wyskakuje umowa do akceptacji i na sam koniec, po akceptowaniu umowy wyskakuje mi komunikat 'nie mozna sie zalogować' i tyle. czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? jak temu zaradzić?
logowanie do iphone'a
#1
Napisano 21 stycznia 2017 - 13:52
#2
Napisano 21 stycznia 2017 - 14:35
#3
Napisano 21 stycznia 2017 - 14:45
próbowałem na przeglądarce, próbowałem innym kontem i ciągle to samo. (na innym telefonie spróbuje wieczorem, bo nie mam pod ręką) są jeszcze jakieś inne opcje rozwiązania?
#4
Napisano 22 stycznia 2017 - 13:20
Czasami serwery apple są przeciążone, sam przy próbie wylogowania, tudzież zalogowania się ciągle miałem, że nie mogę się zalogować mimo tego, iż podawałem poprawne dane. Ale może być także inna przyczyna, lecz ta, którą podałem wydaje się być prawdopodobna.
MacBook Pro (2019) | Intel Core i5 8 generacji Quad-Core TurboBoost do 3.9GHZ | 8GB 2133MHZ | Iris Pro 645 1536MB | iPhone XS Max 64GB Gold | Apple Watch Series 5 44mm Silver | AirPods Pro
#5
Napisano 23 stycznia 2017 - 04:23
nie, to nie wina serwerów, bo były ok, sprawdzałem. ale jesli ktoś ma ten sam problem to tak jak mowil Arekko, zalogowanie z innego urządzenia do icloud na tej samej wersji ios która jest na waszym fonie i bangla wszystko miodzio.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych