Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Słaba synchronizacja SMSów


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 bleze

bleze
  • 44 postów

Napisano 09 stycznia 2017 - 19:45

Czasami gdy korzystam z programu "Wiadomości" to zauważam, że nie pojawiają się w niej wszystkie smsy, które przychodzą mi na iPhona mimo, że jest cały czas w tej samej sieci WiFi co Mac. Nie zauważyłem, żeby to od czegoś zależało, po prostu po jakimś czasie nagle pojawiają się te smsy.  Gdy piszę do kogoś z Maca to nie ma problemu, smsy zawsze się wysyłają ale ich odbieranie już nie jest dobrze zsynchronizowane. O co może chodzić?



#2 elprezesso

elprezesso
  • 439 postów
  • SkądŁódź

Napisano 10 stycznia 2017 - 13:43

Włącz bluetooth, problem powinien zniknąć, synchronizacja urządzeń Apple odbywa się nie tylko po sieci WIFI, ale po bluetooth.



#3 Duke123

Duke123
  • 488 postów

Napisano 10 stycznia 2017 - 14:21

Bluetooth nie jest potrzebny. Do synchronizacji sms-ów wystarczy połączenie z netem. Urządzenia nie musza być obok siebie czy w tej samej sieci WiFi.


  • untaztood lubi to

#4 robroyy

robroyy
  • 411 postów
  • SkądPoznań

Napisano 11 stycznia 2017 - 05:38

Ustawienia/wiadomości/przekazywanie/

i wtedy wszystkie smsy będą na Macu nawet kiedy będziesz daleko od komputera  :D


<p>Komputer MacBook Pro 13 2.4 i5 2.4 GHz iPhone Xr,iPhone Xs  :D


#5 bleze

bleze
  • 44 postów

Napisano 29 stycznia 2017 - 16:10

dzięki ale moje smsy sie synchronizują tylko jakby nie zawsze na Macu widze aktualne.. Po jakimś czasie dopiero smsy się odświeżają :)



#6 Morten

Morten
  • 128 postów

Napisano 29 stycznia 2017 - 23:02

Zauważyłem jeszcze inny problem. Wiadomości dawno odczytane na iPhone po wybudzeniu Maca są wyświetlane jako nowe, tak jakby brakowało synchronizacji przy wybudzaniu.



#7 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 29 stycznia 2017 - 23:44

Według strony Apple potrzebna jest ta sama sieć WiFi. Według techników bardzo ważną rolę odgrywa też bluetooth. Prawda jest jednak taka że jak napisał Duke. To co napisałem wcześniej to jedynie pewnego rodzaju wymówki kiedy coś nie działa jak należy. Najpierw każą sprawdzić WiFi potem włączyć bluetooth. Ja miewałem problemy ze strony iPhone któremu znikała opcja przekazywania wiadomości. Tak czy inaczej przekazywanie działa fajnie dopóki coś się nie zacznie wieszać. Wtedy mam wrażenie Apple nie do końca potrafi zdiagnozować problem. Ja proponowałbym wylogowanie się z icloud na Macu jak i na iPhone. W ostateczności możesz zmienić hasło do Apple ID. Wiem brzmi dziwnie i kuriozalnie. Jednak taka operacja to często pewnego rodzaju reset dla konta. 

 

P.S. Nie wiem czy używasz Apple Music na iPhone i czy posiadasz jakieś zapisane na dysk utwory? Jeśli tak zmiana hasła wykasuje ci je i będziesz musiał ściągnąć je od nowa. Przynajmniej ja tak miałem. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#8 bleze

bleze
  • 44 postów

Napisano 04 lutego 2017 - 15:11

Apple Music nie używam, ale wątpię że wylogowanie i ponowne zalogowanie do iCloud się pomoże. Czy ktoś miał podobny problem z Wiadomościami i rozwiązał go w ten sposób?



#9 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 05 lutego 2017 - 16:40

Zamiast mieć wątpliwości lepiej spróbować. Ten system czasem szwankuje ale przelogowanie się to pierwszy sposób jego naprawy. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#10 bleze

bleze
  • 44 postów

Napisano 21 lutego 2017 - 21:10

tak mi sie jeszcze wydaje ze to przez moją sieć WiFI tak słabo synchronizuje. Połączyłem się w innej sieci i nie było problemów. Czy zna ktoś jakiś sposób żeby zdiagnozować co z moją siecią może być nie tak?



#11 adek2795

adek2795
  • 132 postów

Napisano 20 marca 2017 - 10:46

To nie jest problem Twojej sieci, u mnie ta sytuacja zdarza się losowo na różnych sieciach WiFi (po przeprowadzce też się to zdarza, a jest nowy router i inny dostawca).

 

Według mnie jest to jakiś problem z działaniem tej usługi. U mnie najczęściej zdarza się to, gdy np komputer będzie uśpiony 2-3 dni i po tym czasie zaczynam korzystać, na synchronizację SMS (oraz iMessage) czekam nie raz nawet kilkadziesiąt minut, po czym niektóre oznacza jako nieprzeczytane. Dodam, że problem nie występuje za każdym razem, czasem się udaje że jest ok.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych