Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MAcbook z USA


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bartek Jakimowicz

Bartek Jakimowicz
  • 2 postów

Napisano 11 października 2016 - 14:31

Mam pytanie co do kupna MacBooka w USA a użytkowania oczywiście w Polsce. Jakie sa różnice i wady takiego zakupu? Jak wygląda sprawa np gwarancji, aktualizacji, języka menu i pobierania aplikacji z App Store??

#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 11 października 2016 - 14:47

Klawiatura jest inna ale to mało kto w ogóle zauważa, końcówkę do zasilacza musisz sobie dokupić za kilkanaście złotych i to generalnie tyle, więcej różnic nie ma.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#3 cobytuwpisać-945fbb9a76

cobytuwpisać-945fbb9a76
  • 454 postów

Napisano 11 października 2016 - 15:09

nie zapomnij, że kierownica będzie z prawej stronie, a nie, to z UK jest po prawej :-)

a tak na poważnie to tylko z gwarancją może być cyrk, nie wiem czy coś się w temacie

zmieniło ale jakiś czas temu Apple honorowało gwarancję z USA tylko po przedstawieniu

dokumentów, że komputer wjechał do UE z zachowaniem wszystkich wymaganych

przepisów, podatków, itp.


Użytkownik cobytuwpisać edytował ten post 11 października 2016 - 15:09


#4 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 11 października 2016 - 15:13

Nie ma żadnych cyrków z gwarancją.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#5 Bartek Jakimowicz

Bartek Jakimowicz
  • 2 postów

Napisano 11 października 2016 - 19:33

Czyli nie ma problemu z aktualizacja ? Bo podobno jak iPhone został kupiony np w USA to po aktualizacji wszytko sie usuwa... Dlatego zastanawiam sie jak by było z laptopem. Język można ustawić na polski tak?

#6 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 12 października 2016 - 13:10

Czyli nie ma problemu z aktualizacja ? Bo podobno jak iPhone został kupiony np w USA to po aktualizacji wszytko sie usuwa... Dlatego zastanawiam sie jak by było z laptopem. Język można ustawić na polski tak?

 

Co?? Przecież to jakaś bzdura z tym usuwaniem. A co do Macbooka to poza tym co zostało już napisane czyli klawiaturą nic innego nie da się dodać. No może inna wtyczka do której będzie potrzebna przejściówka. A przecież to gdzie został kupiony sprzęt nie ma znaczenia dla App Store czy innych rzeczy do których się logujemy. 


MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#7 Tojot

Tojot
  • 1 187 postów

Napisano 12 października 2016 - 16:02

Bzdura, wszystko będzie działać tak samo, gwarancja rez powinna być obsługiwana normalnie.

Jak już kupujesz z USA zeby zaoszczedzic, to popytaj też o refuby. Sprzęt jest taki sam, ale potrafi być sporo tańszy.
Autokorekta iPhona zmienia "zrobiłam" na "zrobiłem", za to "zepsułam" zostawia w spokoju.

#8 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 12 października 2016 - 23:58

Mam pytanie co do kupna MacBooka w USA a użytkowania oczywiście w Polsce. Jakie sa różnice i wady takiego zakupu? Jak wygląda sprawa np gwarancji, aktualizacji, języka menu i pobierania aplikacji z App Store??

Roczna gwarancja Apple jest ogólnoświatowa. Są jednak drobne różnice: w przypadku sprzętu Apple pochodzącego z Polski, okres gwarancji na wymienioną w ramach gwarancji część  biegnie od nowa (12 mies), a w amerykańskim sprzęcie gwarancja "biegnie dalej" lub jest 90-dni.

Na sprzęt zakupiony w Polsce masz dwa lata rękojmi konsumenckiej, której nie ma w przypadku sprzętu pochodzącego z USA.


Pomogłem ?   -  Lubię to 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych